ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Εντυπωσιακός ο Λουμπέ, κέρδισε την Ειδική Διαδρομή ‘Δάφνη’
Έχασε χρόνο από μικροέξοδο ο Λεμπ και έπεσε στη δεύτερη θέση της κατάταξης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.
“Άργησα να φρενάρω σε μια αριστερή φουρκέτα, έφυγα ευθεία και έπρεπε να βάλω όπισθεν”. Με αυτά τα λόγια εξήγησε ο Σεμπάστιαν Λεμπ τον κατά 9,9’’ χειρότερο χρόνο που έκανε στην ‘ΕΔ Δάφνη’, συγκριτικά με τον ομόσταυλό του Πιέρ Λουί Λουμπέ που συνεχίζει να κάνει εντυπωσιακούς χρόνους με το M-Sport Ford Puma.
Ο Λουμπέ σημείωσε στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 την παρθενική του νίκη σε ειδική και τέθηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του επικεφαλής ενός αγώνα, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο το πλεονέκτημα της σειράς εκκίνησης. Με τον ταχύτερο χρόνο στην πέμπτη ειδική του αγώνα, ανέβηκε στη πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, μόλις 1,9’’ μπροστά από τον Λεμπ που έπεσε δεύτερος.
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης μετά την “ΕΔ Δάφνη” έχει ως εξής:
- Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)
- Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT) +1,9’’
- Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT) +4,2’’
- Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT) +4,9’’
- Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +13,8’’
- Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +15,4’’
- Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT) +15,5’’
- Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT) +25,7’’
- Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT) +30,3’’
- Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT N.G.) +1’ 12,6’’
Πρώτος Έλληνας συνεχίζει ο Λάμπρος Αθανασούλας, στη 18η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ ακολουθούν οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας και Παναγιώτης Ρουστέμης στη 21η και 24η θέση αντίστοιχα.
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
#69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)
«Δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση. Πραγματικά δύσκολη διαδρομή, καθαρίσαμε το δρόμο, είχε πολύ μπόσικο χώμα».
#8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)
«Ακόμη απαιτεί καθάρισμα ο δρόμος, δεν έχουμε υβριδικό σύστημα και υπάρχουν πολλές φουρκέτες».
#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)
«Έκανα ό,τι μπορούσα, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι τελείως διαφορετική εδώ. Σε τέτοιου είδους ειδικές πρέπει να βασίζεσαι στο αυτοκίνητο».
#33 Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)
«Ήταν απαίσια, δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση, όσο περνάνε αυτοκίνητα ο δρόμος θα καθαρίζει. Είναι δύσκολο να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση».
#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)
«Πήγαμε καλύτερα, νιώθω όμως άβολα. Είναι περίεργο, θα προσπαθήσω να το διορθώσω».
#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)
«Ήταν ένα καλό βήμα. Είμαι ακόμη πολύ νευριασμένος με ό,τι συνέβη πριν, ήμουν στη μέση του δρόμου».
#4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)
«Ο δρόμος έχει καθαρίσει αρκετά. Μου προκαλεί έκπληξη ο χρόνος. Γλιστρούσε πολύ, και τα ελαστικά μου δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση».
#19 Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)
«Άργησα να φρενάρω σε μια αριστερή φουρκέτα, έφυγα ευθεία και έπρεπε να βάλω όπισθεν».
#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)
«Η αίσθησή μου δεν είναι άσχημη, αλλά οι σημειώσεις μου προς το τέλος της ειδικής δεν ήταν καλές. Επίσης στα γρήγορα κομμάτια γλιστρούσε πολύ και χάσαμε χρόνο».
#44 Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT)
«Στην αρχή σε μια φουρκέτα έχασα τα φρένα και χάσαμε χρόνο».
#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)
«Αυτό είναι καλό. Το αξίζαμε. Είχα καλές σημειώσεις και οδήγησα καλά, κράτησα τις γραμμές».
To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.