X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ημέρα 1: Ο Τάνακ επικεφαλής στο 1-2-3 της Hyundai μετά το δράμα της Toyota

Ott Tanak, Martin Jarveoja, Hyundai i20 N Rally1 Hybrid, Acropolis Rally 2024 HYUNDAI MOTORSPORT / DUFOUR FABIEN

Το εφιαλτικό πρόβλημα στο Turbo των Toyota Yaris Rally1 του Σεμπαστιάν Οζιέ το απόγευμα και του Έλφυν Έβανς το πρωί, μαζί με το ατύχημα του Τακαμότο Κατσούτα, άφησαν τους Οττ Τάνακ, Ντάνι Σόρδο και Τιερί Νεβίλ σε ένα άνετο 1-2-3 με τα τρία Hyundai i20 N Rally κατά την πρώτη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024.

Στις 6 Ειδικές Διαδρομές της εναρκτήριας ημέρας του 10ου φετινού γύρου του WRC, ο Σεμπαστιάν Οζιέ διατηρούσε το προβάδισμα μέχρι την προτελευταία δοκιμασία - όταν παρουσιάστηκε και στο δικό του αυτοκίνητο ένα πρόβλημα με τον υπερσυμπιεστή, παρεμφερές με εκείνο που αντιμετώπισε το πρωί ο Έλφυν Έβανς.

Μετά από προβλήματα της πλειοψηφίας των πρωταγωνιστών του WRC, ο Οττ Τάνακ της Hyundai -αν και όχι ικανοποιημένος με τις ρυθμίσεις του στο i20 Ν Rally1- έμεινε με ένα σεβαστό προβάδισμα στην κορυφή στο τέλος της ημέρας, 21,8 δευτερολέπτων από τον Ντάνι Σόρδο και 45,2’’ από τον Τιερί Νεβίλ με τα άλλα δύο εργοστασιακά Hyundai.

Ο Οζιέ είχε το προβάδισμα του αγώνα με 5,9’’ διαφορά από τον Αντριέν Φουρμό της M-Sport Ford μετά το πρωινό loop των τριών επαναλαμβανόμενων ΕΔ της ημέρας (Άνω Παύλιανη, Δάφνη, Ταρζάν). Κατά τη διάρκειά του ο Νεβίλ είχε χάσει 35’’ με ένα πρόβλημα που τον άφηνε συχνά με τρεις κυλίνδρους.

Ο Φουρμό ήταν εντυπωσιακός, καθώς βρισκόταν στη διεκδίκηση της νίκης παρότι είχε πρόβλημα με την απόδοση του υβριδικού συστήματος, ενώ επίσης συχνά οδηγούσε μέσα στη σκόνη του Έβανς που αναγκαστικά κινούνταν σε αργό ρυθμό, λόγω ενός κλαταρίσματος και του προβλήματος στο Turbo που τον άφησαν σχεδόν 9 λεπτά μακριά.

Όμως, στο δεύτερο loop, πρώτα ο Φουρμό τέθηκε εκτός μάχης όταν ένα χτύπημα σε βράχο έσπασε το σύστημα διεύθυνσης του Ford Puma Rally1, και έπειτα στην ΕΔ Δάφνη 2 ξεκίνησε το μηχανικό πρόβλημα του Yaris Rally1 και του Οζιέ.

Ο Γάλλος προσπάθησε να το επιδιορθώσει στην απλή διαδρομή πριν την ΕΔ Ταρζάν 2, τελευταία της ημέρας, αλλά οι προσπάθειές του ήταν μάταιες. Αναγκάστηκε να οδηγήσει σε mode απλής διαδρομής το Yaris στην τελευταία ΕΔ, κι έτσι έχασε σχεδόν δυόμισι λεπτά.

Ως αποτέλεσμα, ο Γάλλος έπεσε στην 4η θέση της γενικής, 1:41’’ πίσω από τον τρίτο, αντίπαλό του για τον τίτλο Τιερί Νεβίλ. Δεν υπήρχαν πολλά να κάνουμε: το turbo είναι σπασμένο. Έτσι είναι οι αγώνες καμιά φορά”, είπε ο πρώην πρωταθλητής στον τερματισμό της Ειδικής.

Την ίδια στιγμή, ο Τάνακ δήλωσε: “Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για μια μέρα χωρίς προβλήματα, ήταν δύσκολα με τη θερμοκρασία και τις σκληρές ειδικές. Ήταν μια καλή μέρα, αλλά όλοι γνωρίζουμε τι ακολουθεί”.

Ο Γκρεγκουάρ Μουνστέρ της M-Sport Ford όδευε προς την 4η θέση στη διανυκτέρευση, όμως δύο κλαταρίσματα στην τελευταία ΕΔ τον έριξαν στην 5η. Επίσης το πρωί εγκατέλειψε και ο Τακαμότο Κατσούτα με το έτερο εργοστασιακό Toyota Yaris Rally1 έπειτα από πρόσκρουση σε βράχο, χάνοντας ένα καλό πλασάρισμα μετά τη νίκη του στην ΕΔ2.

Ο Ντάνι Σόρδο, όπως και ο Νεβίλ, αντιμετώπισε επίσης προβλήματα απόδοσης του κινητήρα του i20 N Rally1, όμως το τέλος της ημέρας τον βρήκε στην 3η θέση. Την ΕΔ Ταρζάν 2 κέρδισε ο Νεβίλ, για να κλείσει θετικά μια δύσκολη ημέρα μετά το πρωίνό loop που είχε το μηχανικό πρόβλημα και έχανε χρόνο καθαρίζοντας το δρόμο.

«Ήταν εντάξει. Όχι πολύ καλά. Είχαμε πρόβλημα με την ισορροπία του αυτοκινήτου και τα φρένα. Τουλάχιστον δεν καθαρίζαμε όλη την ώρα. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, δεδομένης της σειράς εκκίνησης. Στο τέλος της ημερας πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τη θέση μας»είπε στο τέλος ο Βέλγος της Hyundai.

Όσον αφορά στους Έλληνες αγωνιζόμενους, πρώτος -στη 16η θέση της γενικής κατάταξης- είναι ο Παναγιώτης Ρουστέμης (Skoda Fabia RS). Δύο θέσεις πιο πίσω ακολουθεί ο Ιορδάνης Σερδερίδης (M-Sport Ford) και στην 24η ο Γιώργος Κεχαγιάς με Skoda Fabia RS.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2024, Ημέρα 1, Γενική κατάταξη WRC.COM
TAGS EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2024 ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2024 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ WRC WRC 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ