ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για τον Τάνακ στην "ΕΔ Ταρζάν 2" και 1-2-3 για τη Hyundai στο τέλος της ημέρας
Αντεπίθεση του Εσθονού που πήρε την ειδική και μείωσε τη διαφορά στη γενική κατάταξη από τον πρωτοπόρο Τιερί Νεβίλ στα 27,9 δευτερόλεπτα.
Βρήκε ρυθμό και εξαπέλυσε επίθεση ο Οτ Τάνακ κάνοντας τον κορυφαίο χρόνο στην τελευταία αναμέτρηση για σήμερα, την ΈΔ Ταρζάν 2’ που ήταν η έκτη ειδική της ημέρας και 13η του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Ο Εσθονός θέλει όσο τίποτα τη νίκη. Αναμένεται να δούμε λοιπόν μια μάχη μεταξύ των δύο Hyundai αύριο, καθώς ο Τάνακ πρέπει να περάσει στην γενική κατάταξη τον πρωτοπόρο Τιερί Νεβίλ αν θέλει να διατηρήσει ζεστές τις πιθανότητες του για τον τίτλο. Εκμεταλλευόμενος φυσικά στο έπακρο το γεγονός πως ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία, Κάλε Ροβάνπερα, έχει χάσει κάθε ελπίδα για τερματισμό σε βαθμολογούμενη θέση.
Το λάθος του Φινλανδού που χτύπησε το Toyota Yaris στην ‘ΕΔ Περιβόλι 1’ του κόστισε μια θέση στους βαθμούς. Ο Ροβάνπερα έκλεισε τη μέρα με τον έκτο καλύτερο χρόνο στην ειδική ‘Ταρζάν 2’, συγκεντρώνοντας δυνάμεις για το αυριανό, τελευταίο σκέλος και τους βαθμούς της Power Stage στο ‘Ελευθεροχώρι 2’.
Ο Έλφιν Έβανς με το άλλο Toyota Yaris αντιμετώπισε κάποια δυσκολία στην εκκίνηση αλλά τελικά ολοκλήρωσε χωρίς προβλήματα καταφέρνοντας μάλιστα να κάνει τον τρίτο ταχύτερο χρόνο. Παραμένει τέταρτος στη γενική κατάταξη, μειώνοντας ελαφρώς τη διαφορά από τον Ντάνι Σόρντο με το τρίτο Hyundai.
Κατά κανόνα πάντως τα κορυφαία πληρώματα κινήθηκαν αρκετά ταχύτερα συγκριτικά με το πρωινό πέρασμα στην ίδια διαδρομή. Στην κατηγορία WRC2 προηγείται ο Φινλανδός Εμίλ Λίντχολμ με Skoda Fabia Evo Rally2.
Οι Top-5 στην κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, μετά την ‘Ε.Δ. Ταρζάν 2’.
- Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)
- Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +27,9’’
- Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +52,9’’
- Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT) +1’ 00,0’’
- Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT) +2’ 40,1’’
Η ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους βρίσκει τους Αλέξανδρο Τσουλόφτα – Ρος Γουίτοκ (Volkswagen Polo GTI Rally2) στην 11η θέση της γενικής κατάταξης και τέταρτους στην κατηγορία WRC2, παρά τα δύο κλαταρίσματα που είχαν κατά τη διάρκεια της μέρας.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος (Hyundai i20 N Rally2) ταλαιπωρήθηκαν από πρόβλημα υγείας του οδηγού και πρόβλημα στην υδραυλική υποβοήθηση, αλλά φιγουράρουν πρώτοι Έλληνες, στη 16η θέση γενικής. Οι Βασίλης Βελάνης - Γιάννης Βελάνης (Skoda Fabia Rally2 Evo Rally2) ολοκλήρωσαν τη μέρα 25οι, ενώ οι Νώντας Καρανικόλας - Γιώργος Κακαβάς (Ford Fiesta Rally3) είναι τρίτοι Έλληνες και τέταρτοι στην κατηγορία WRC3.
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
#69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)
«Δύσκολη μέρα. Αν δεν είχα κάνει εκείνο το χαζό λάθος το πρωί, θα ήμασταν τώρα μέσα στους βαθμούς».
#8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)
«Δεν πιέσαμε, και είναι σημαντικό ότι καταφέραμε να φτάσουμε εδώ. Τα πάντα έχουν υπερθερμανθεί!»
#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)
«Η σημερινή μέρα ήταν εξαιρετική για εμάς. Η αλήθεια είναι ότι καρδιοχτυπήσαμε κάποια στιγμή με την τάση της μπαταρίας, αλλά τώρα όλα είναι εντάξει. Προσπαθήσαμε επίσης να κάνουμε καλή διαχείριση των ελαστικών μας και να αποφύγουμε κάποιο κλατάρισμα».
#33 Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)
«Είχαμε ένα πρόβλημα στην εκκίνηση της ειδικής».
#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)
«Η υβριδική μονάδα λειτουργεί, αλλά χάσαμε χρόνο λόγω ενός τετ-α-κε».
#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)
«Σκληρός αγώνας, με πολλή ζέστη, και απαιτητικός. Δεν είχαμε προβλήματα, ενώ αποφύγαμε τα λάθη. Κρίμα που είχαμε το κλατάρισμα χθες».
#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)
«Η μέρα ήταν πολύ δύσκολη. Προσπάθησα να μείνω μπροστά από τον Έβανς και να προστατεύω τη θέση για τους δύο ομόσταβλούς μου. Αυτή η ειδική δε μου αρέσει πολύ και δεν έκανα καλό χρόνο».
#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)
«Τα πίσω ελαστικά ήταν εντελώς φθαρμένα. Δεν υπήρχε λόγος να πάρω περιττά ρίσκα, είναι πιο σημαντικό να επιστρέψουμε στο σέρβις και να ολοκληρώσουμε την ημέρα».
To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.