EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Κατσούτα της Toyota ταχύτερος στο σκληρό και σκονισμένο Shakedown

Toyota GAZOO Racing WRT
2024 FIA World Rally Championship / Round 10 / Acropolis Rally Greece 2024 / 5th-8th September 2024 TOYOTA GAZOO RACING WRT

Ο Τακαμότο Κατσούτα της εργοστασιακής Toyota σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην “πρόβα τζενεράλε” των πληρωμάτων για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, στο Shakedown που διεξήχθη σήμερα (5/9) το πρωί λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα στις 19:00 στο ΕΚΟ Σέρβις Παρκ στη Λαμία.

Με πολλή σκόνη και 35° Κελσίου διεξήχθη το Shakedown του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, δηλαδή η τελευταία δοκιμή των πληρωμάτων και ομάδων για τη ρύθμιση των αυτοκινήτων τους πριν ξεκινήσει η αγωνιστική δράση του 10ου φετινού γύρου του WRC.

Στα πρώτα περάσματα πολλά από τα πληρώματα επιβράδυναν, ή και σταμάτησαν μάλιστα, λόγω της σκόνης. Χαρακτηριστικά, ο Οττ Τάνακ που έκανε το δεύτερο χρόνο με το Hyundai i20 N Rally1 είπε “ήδη το Shakedown έκρυβε παγίδες, φανταστείτε πώς θα είναι αύριο στο δάσος με τη σκόνη. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι σκληρό, θα είναι ένα απαιτητικό Σαββατοκύριακο. Η υψηλή θερμοκρασία καθιστά το ράλλυ ακόμα δυσκολότερο”.

Τρίτος ήταν ο Ντάνι Σόρδο, επίσης της Hyundai σε απόσταση 1,3’’ από τον Κατσούτα, και ο Ισπανός επιβεβαίωσε πως “σχεδόν σταμάτησα σε μια στροφή από τη σκόνη”. Πέραν του Ιάπωνα, οι δύο έτεροι εργοστασιακοί οδηγοί της Toyota, Σεμπαστιάν Οζιέ και Έλφυν Έβανς, επέλεξαν να κάνουν μόνο ένα πέρασμα από την διαδρομή του Shakedown, και βρέθηκαν εκτός δεκάδας.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του WRC Τιερί Νεβίλ ήταν 2,0’’ πίσω από τον Κατσούτα στην 4η θέση, και αύριο (6/9) θα έχει το πρόβλημα ότι θα χρονοτριβεί ανοίγοντας και καθαρίζοντας τις Ειδικές για τους οδηγούς που θα ακολουθούν.

Το ρίσκο κλαταρισμάτων είναι τεράστιο, οπότε ας δούμε τι μπορούμε να βγάλουμε από αυτό το τριήμερο. Η προσέγγισή μας είναι να έχουμε έναν αξιοπρεπή αγώνα, να προσπαθήσουμε να ελέγξουμε την ταχύτητά μας, να προστατεύσουμε το αυτοκίνητο και να ευχόμαστε να μην έχουμε κλαταρίσματα”, τόνισε ο Βέλγος.

Την πρώτη εξάδα των χρόνων έκλεισαν οι Αντριέν Φουρμό και Γκρεγκουάρ Μουνστέρ της M-Sport Ford, με διαφορά 2,9’’ ανάμεσά τους. Οι Οζιέ και Έβανς εκμεταλλεύτηκαν την εξαίρεση, λόγω της σκληρότητας του αγώνα, της υποχρέωσης στα πληρώματα να κάνουν δύο περάσματα στο Shakedown.

Ήταν σοκαριστικό σε κάποια σημεία”, είπε ο Οζιέ. Είναι το πιο σκληρό Ακρόπολις. Υπάρχει πολλή σκόνη στο Shakedown. Στις Αναγνωρίσεις είδαμε ειδικές από το παρελθόν. Είναι ο σκληρότερος αγώνας στο πρόγραμμα και θα είναι εξαιρετικά δύσκολος για αυτοκίνητα και ελαστικά.

Και ο Έβανς συμπλήρωσε: Πολλή σκόνη, κόψαμε σε κάποια σημεία. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο. Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος σε αυτές τις συνθήκες, θα βάλουμε τα δυνατά μας. Είναι δύσκολα τα πράγματα μέσα στο αυτοκίνητο σε τέτοιου είδους ράλλυ. Είναι απαιτητικό για αυτοκίνητα και ελαστικά”.

TAGS EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2024 WRC WRC 2024 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ