X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Πρόβλημα και για τον Οζιέ, εκτός μάχης ο Φουρμό

Adrien Fourmaux, Acropolis Rally 2024 EKO ACROPOLIS RALLY

Το σκληρό έδαφος -λόγω του άνυδρου καλοκαιριού- και οι υψηλές θερμοκρασίες του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν ήδη καταποντίσει την πλειοψηφία των εργοστασιακών πληρωμάτων - καθώς στην 4η και 5η Ειδική είχαν προβλήματα και οι δύο πρωτοπόροι του μεσημεριού, Σεμπαστιάν Οζιέ και Αντριέν Φουρμό.

Ο Οζιέ έχασε 16,7’’ στην ΕΔ5 Δάφνη 2 και μαζί την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης από τον Όττ Τάνακ, λέγοντας στον τερματισμό της Ειδικής αινιγματικά “πρέπει να τσεκάτω κάτι, δεν ξέρω τι είναι”. Ως αποτέλεσμα, ο Εσθονός της Hyundai ανέκτησε την πρωτοπορία του αγώνα, 5,0’’ εμπρός από τον Γάλλο της Toyota.

Ο Αντριέν Φουρμό, που έτσι κι αλλιώς είχε προβλήματα στην απόδοση ισχύος της υβριδικής μονάδας ισχύος του Ford Puma Rally1, βρισκόταν στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.

Όμως, ένα βίαιο χτύπημα του αυτοκινήτου κατά την προσγείωση από άλμα στην ΕΔ4 (Άνω Παύλιανη 2) προκάλεσε ζημιά, αναγκάζοντας τον Γάλλο και το συνοδηγό του Αλεξάντρ Κορία να σταματήσουν μέσα στην Ειδική για να προσπαθήσουν να κάνουν επιδιορθώσεις.

Τα ατυχή συμβάντα των Οζιέ και Φουρμό έρχονται σε συνέχεια μιας σειράς προβλημάτων για πολλούς “εργοστασιακούς” οδηγούς στο πρωινό loop των τριών Ειδικών της Παρασκευής (6/9), πριν καν ολοκληρωθεί η πρώτη από τις τρεις μέρες του αγώνα.

Ο Έλφυν Έβανς της Toyota, λόγω προβλήματος στο Turbo μαζί με ένα κλατάρισμά, απώλεσε σχεδόν 9 λεπτά. Ο Ουαλός υπαινίχθηκε ότι το πρόβλημα μπορεί να προήλθε από δικό του λάθος, τη στιγμή που χτύπησε τη μεγάλη πέτρα που προκάλεσε το κλατάρισμα στην ΕΔ1 Άνω Παύλιανη 1. Όμως ο διευθυντής της Toyota Gazoo WRC, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, είπε ότι έφταιξε απλά ο προβληματικός υπερσυμπιεστής.

Το πρόβλημα ήταν στον υπερσυμπιεστή. Δεν ξέρουμε τι το προκάλεσε, οπότε το ερευνούμε. Αυτές τις μέρες, τέτοια προβλήματα, όπως του Turbo, δεν έρχονται τόσο εύκολα. Και τα αυτοκίνητα πρέπει να μπορούν να αντέχουν στις προσκρούσεις. Δεν το αποκλείω [να είναι λάθος του Έβανς], αλλά το θεωρώ κάπως αμφίβολο” είπε ο Λάτβαλα μιλώντας στο dirtfish.

Η κατάσταση σίγουρα γίνεται πιο δύσκολη. Γνωρίζαμε ερχόμενοι εδώ ότι αυτό είναι ένα κρίσιμο ράλι, και ήδη είχαμε προβλήματα με δύο αυτοκίνητα το πρωί”, πρόσθεσε ο Φινλανδός.

Το δεύτερο αυτοκίνητο που είχε πρόβλημα ήταν του Τακαμότο Κατσούτα. Ο Ιάπωνας εγκατέλειψε στην ΕΔ3, Ταρζάν 1, πριν από το μεσημεριανό Σέρβις, όταν έσπασε έναν τροχό σε επαφή με βράχο.

Είναι απογοητευτικό, διότι θέλαμε να έχει έναν καθαρό αγώνα και να προσπαθήσει να υποστηρίξει την ομάδα, χρειαζόμαστε τους βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών”, συνέχισε ο Λάτβαλα. Πρέπει να θυμάσαι ότι το ράλι δεν κερδίζεται σε μία Ειδική, πρέπει να σκέφτεσαι όλο το τριήμερο. Αυτό πρέπει να το δουλέψουμε κι άλλο με τον Τάκα”.

Στο αντίπαλο “στρατόπεδο”, της Hyundai, η πρώτη μέρα του Ακρόπολις είδε τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Τιέρ Νεβίλ να αντιμετωπίζει προβλήματα με τον κινητήρα του i20 N Rally1, καθώς ο Βέλγος έμενε συχνά στο πρώτο loop μόνο με τρεις κυλίνδρους σε λειτουργία.

Αντίστοιχα, άλλα προβλήματα με το υβριδικό σύστημα είχε και ο Ντάνι Σόρδο με το τρίτο εργοστασιακό Hyundai -λέγοντας πως δεν καταλάβαινε γιατί οι χρόνοι του ήταν αργοί- αλλά και ο Γκρεγκουάρ Μουνστέρ με το έτερο Ford Puma Rally1 της M-Sport - που επίσης είχε μπελάδες με το σύστημα μετάδοσης και το χειρόφρενο.

Η πρώτη ημέρα (6/9) του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις τελειώνει με την Ειδική Διαδρομή Ταρζάν 2, που θα ξεκινήσει στις 17:52.

Update: Λίγο πριν την έναρξη της ΕΔ6 Ταρζάν 2, ο Σεμπαστιάν Οζιέ προσπαθεί στην απλή διαδρομή να επιδιορθώσει ένα πρόβλημα που φέρεται να σχετίζεται με το Turbo του Toyota GR Yaris Rally1. Είναι άγνωστο αν το πρόβλημα αυτό σχετίζεται με το αντίστοιχο του Έλφυν Έβανς.

TAGS EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2024 ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2024 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ WRC WRC 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ