X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Συνεχίζεται το δράμα για την M-Sport Ford, παραμένει στην κορυφή ο Νεβίλ με κορυφαίο χρόνο στην "ΕΔ Πύργος 2"

Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT) ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

Ο Τιερί Νεβίλ έκανε ξανά ταχύτερο χρόνο με το Hyundai i20 N και παραμένει στην κορυφή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Ο Τιερί Νεβίλ συνέχισε στον ίδιο ρυθμό και κέρδισε μία ακόμη ειδική διαδρομή διατηρώντας την πρωτοπορία του στη γενική κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Ο Οτ Τάνακ που είχε κερδίσει το πρωί στην ίδια διαδρομή της 'ΕΔ Πύργος 1’, δεν κατάφερε να διατηρήσει γρήγορο ρυθμό και ήταν 6,3’’ πιο αργός πετυχαίνοντας τον τέταρτο χρόνο, πίσω από το Yaris του Έλφιν Έβανς και το Hyundai του Ντάνι Σόρντο. Και τα τρία Hyundai i20 N πάντως παρουσίασαν το ίδιο πρόβλημα: άναψε η ένδειξη χαμηλού φορτίου στη μπαταρία, το οποίο προς το παρόν δεν επηρεάζει εμφανώς την απόδοση.

Η ατυχία συνέχισε να χτυπάει ανελέητα τα Puma της M-Sport Ford. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Γκας Γκρίνσμιθ και του Ιορδάνη Σερδερίδη να αντιμετωπίσουν μηχανικό πρόβλημα, με τον πρώτο να εγκαταλείπει μέσα στην ειδική και τον Έλληνα οδηγό πριν καν ξεκινήσει. Πρόβλημα με τον κινητήρα του Puma αντιμετωπίζει και ο Πιέρ Λουί Λουμπέ, ο οποίος είχε και έξοδο με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο. Ανέβηκε ωστόσο έκτος στη γενική κατάταξη, μετά την εγκατάλειψη του Γκρίνσμιθ.

Οι μηχανικοί της Toyota Gazoo έκαναν έναν πραγματικό άθλο στο service και συνέφεραν το Yaris του Κάλε Ροβάνπερα, ωστόσο ο νεαρός Φινλανδός το μόνο στο οποίο μπορεί να ελπίζει τώρα πια είναι οι βαθμοί της αυριανής Power Stage, αν και με το ρυθμό που κινείται δεν δείχνει ικανός να απειλήσει τα Hyundai και τον ομόσταυλό του, Εσαπέκα Λάπι, ο οποίος παραμένει δεύτερος γενικής. Ο Ροβάνπερα έκανε τον έβδομο καλύτερο χρόνο στην ‘ΕΔ Πύργος 2’ και βρίσκεται πολύ πίσω στην κατάταξη, στη 16η θέση.

Οι Top-10 στην κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, μετά την ‘Ε.Δ. Πύργος 2’.

  1. Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)
  2. Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT) +37,4’’
  3. Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +38,6’’
  4. Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +49,0’’
  5. Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT) +1’ 01,3’’
  6. Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT) +2’ 12,6’’
  7. Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT) +3’ 25,6’’
  8. Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT N.G.) +3’ 55,4’’
  9. Εμίλ Λίντχολμ – Ρίτα Χαμαλάινεν (Skoda Fabia Evo) +4’ 56,3’’
  10. Τίμου Σούνινεν – Μίκο Μάρκουλα (Hyundai i20 N Rally2) +5’ 21,6’’

Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας βρίσκεται στην 15η θέση γενικής και στην 7η της κατηγορίας WRC2. Δύο θέσεις πίσω του είναι ο Λάμπρος Αθανασούλας που αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας, ενώ στην 23η θέση γενικής ακολουθεί ο Βασίλης Βελάνης. Εντυπωσιακός και ο Νώντας Καρανικόλας που βρίσκεται στην 3η θέση της κατηγορίας WRC3 Open και στην 29η γενικής.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά την ‘ΕΔ Πύργος 2’:

#69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Δεν είναι εύκολο. Προσπαθούμε απλώς να περάσουμε τις ειδικές. Είμαστε εδώ».

#8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)

Δε σταμάτησαν για δηλώσεις στο STOP της ειδικής.

#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)

Έφυγαν βιαστικά από το STOP της ειδικής.

#33 Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Έχει πολλή ζέστη, το πεντάλ του φρένου καίει. Κατά τα άλλα, ήταν εντάξει».

#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)

«Λίγο καλύτερα σε σχέση με το πρώτο πέρασμα. Δεν έχουμε πρόσφυση, γλιστράμε παντού. Δεν είναι εύκολο».

#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)

«Τρομερή ζέστη και πολύ υψηλές θερμοκρασίες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου».

#4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Όλα καλά. Ευτυχώς, είχα θέμα μόνο με τους αισθητήρες ελαστικών. Καθαρή διαδρομή για εμάς».

#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Όλα καλά». Έφυγαν βιαστικά από το STOP της ειδικής.

#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)

«Έχασα τα φρένα, δεν ήμουν συγκεντρωμένος εξαιτίας ενός θέματος με τον κινητήρα».

To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2022 WRC HYUNDAI I20 HYUNDAI MOTORSPORT HYUNDAI ΤΙΕΡΙ ΝΕΒΙΛ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ