X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: TOP-5 μυστικά για τα υβριδικά αγωνιστικά του WRC

M-Sport Ford Puma Rally1 M-SPORT FORD WRT / ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΣΚΟΥΤΗΣ

Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 θα δούμε να τρέχουν για πρώτη φορά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1, τα οποία διαθέτουν υβριδική τεχνολογία.

Το 2022 σηματοδοτεί τη χρονιά που το WRC πέρασε στη νέα, υβριδική του εποχή. Τα αγωνιστικά της κορυφαίας κατηγορίας ακολουθούν πλέον τις προδιαγραφές Rally1, με βασική αλλαγή την ενσωμάτωση υβριδικής τεχνολογίας.

Αυτά είναι τα TOP-5 μυστικά των υβριδικών αγωνιστικών αυτοκινήτων WRC Rally1.

Hyundai i20 N Rally1 Hybrid HYUNDAI MOTORSPORT
  1. Ο βασικός κινητήρας παραμένει ίδιος με αυτόν που κινούσε τα αγωνιστικά τα προηγούμενα χρόνια. Πρόκειται για έναν κινητήρα βενζίνης 1.600 κυβικών με τούρμπο. Η υβριδική μονάδα είναι ίδια για όλες τις ομάδες και προσθέτει μία “ένεση ισχύος” 136 ίππων (100 kW), με αποτέλεσμα η μέγιστη απόδοση να μπορεί να φτάνει στιγμιαία έως και τους 530 περίπου ίππους.
  2. Με βάρος 95 κιλά, το υβριδικό σύστημα ψύχεται με υγρό και αέρα και βρίσκεται μέσα σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό περίβλημα για να αντέχει τόσο στην πρόσκρουση όσο και στις δυνάμεις ‘g’ που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.
  3. Το σύστημα αποθηκεύει την ενέργεια που συλλέγει κατά το φρενάρισμα σε μια μπαταρία χωρητικότητας 3.9 kWh, και μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα οι οδηγοί μπορούν να έχουν επιπλέον ώθηση διάρκειας τριών δευτερολέπτων περίπου σε συγκεκριμένα σημεία μέσα στις ειδικές διαδρομές.
  4. Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 εξακολουθούν να είναι τετρακίνητα, χωρίς ωστόσο να διαθέτουν κεντρικό διαφορικό, ενώ το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων είναι πλέον 5 σχέσεων, με πιο απλοποιημένη τεχνολογία για χαμηλότερο κόστος.
  5. Τα Rally1 μπορούν να κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, όταν π.χ. διασχίζουν κατοικημένες περιοχές στις απλές διαδρομές, καθώς και μέσα στο Σέρβις Παρκ. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται σε εξωτερικούς φορτιστές κατά τη διάρκεια του service, ενώ για μια πλήρη επαναφόρτιση χρειάζονται περίπου 25 λεπτά.

To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 WRC ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΥΒΡΙΔΙΚΑ RALLY ACROPOLIS 2022 TOP-5
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ