X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Έκπληξη με Τρούλι

τρουλι

Ο οδηγός της Toyota ήταν ο νικητής της τρίτης και τελευταίας μέρας των δοκιμαστικών στην Βαρκελώνη

Ο Γιάρνο Τρούλι και ο συνοδηγός του Τίμο Γκλόκ ,που τερμάτισε ενδέκατος, αγωνίστηκαν πάνω στα ηλεκτρονικά συστήματα και στις ρυθμίσεις του κινητήρα ολοκληρώνοντας την προετοιμασία τους λίγο πριν τον Αυστραλιανό Grand Prix.Σε σύγκριση με τον Τρούλι, ο Γκλόκ έδειχνε περισσότερο αναστατωμένος.
'' Σήμερα ήταν μια πολύ αγχωτική μέρα για μένα. '' ανέφερε αρχικά ο Γκλόκ . '' Δεν βρήκα τρόπο να ρυθμίσω κατάλληλα το μονοθέσιο με το στυλ μου και ο ρυθμός μου δεν ήταν αυτός που ήθελα. Είναι παράξενο ότι το πρωί είχαμε καλό ρυθμό ενώ δεν τον είχαμε όλη την εβδομάδα. ''

'' Ίσως το πρόβλημα να ήταν στο σκληρό ελαστικό αλλά θα πρέπει να αναλύσουμε όλα τα στοιχεία. Προς το παρόν δεν είναι καλός οιωνός για τον αγώνα της Αυστραλίας, ωστόσο έχουμε μερικές εβδομάδες ακόμα για να ανατρέψουμε τα πράγματα. '' ολοκλήρωσε ο Γερμανός.

Με τον Κούλθαρντ να επιστρέφει στη δράση ενώθηκε με τον συμπαίκτη του Μάρκ Ουέμπερ της Red Bull ο οποίος τελείωσε την πίστα πέμπτος ενώ ο Κούλθαρντ που επικεντρώθηκε περισσότερο στο μονοθέσιο τερμάτισε στην δδεύτερη θέση.

'' Αυτή ήταν η τελευταία μας δοκιμή πριν τον εναρκτήριο αγώνα της Μελβούρνης. Το αποτέλεσμα της σκληρής μας δουλειάς είναι ότι τα μονοθέσια μας πηγαίνουν στην Αυστραλία έχοντας τρέξει πολλά χιλιόμετρα, παρουσιάζουν καλή αξιοπιστία και αυτό είναι ενθαρυντικό για μας. '' δήλωσε ο αρχηγός της μηχανικής ομάδας της Red Bull ,Ίαν Μόργκαν.

Η FW30 της Williams συνέχισε να εντυπωσιάζει με τον Νίκο Ρόσμπεργκ που τελείωσε την μέρα στην τρίτη θέση και τον Καζούκι Νακατζίμα στην όγδοη. Ο Ρόσμπεργκ κάλυψε 77 γύρους ενώ ο Ιάπωνας είχε αρκετή διάθεση συμπληρώνοντας 124 γύρους.

Για την ομάδα της McLaren, ο Χέϊκε Κοβαλάϊνεν ήταν ο γρηγορότερος αφού τερμάτισε τέταρτος με 87 γύρους ενώ ο Λιούις Χάμιλτον κατέλαβε την όγδοη θέση με 103 γύρους.

Από πλευράς Renault, o Νέλσον Πικέ Τζ. τερμάτισε έκτος και ο Ισπανός οδηγός ,Φερνάντο Αλόνσο, στην έβδομη συμπληρώνοντας και οι δυο συνολικά 250 γύρους. Και οι δυο οδηγοί έκαναν το πρόγραμμα οργάνωσης το πρωί ενώ τα δοκιμαστικά τα πραγματοποίησαν το απόγευμα.

'' Είχαμε ένα μεγάλο πρόγραμμα για να ολοκληρώσουμε κατά την διάρκεια των τριών οδηγών και είμαστε αρκετά φιλόδοξοι σε αυτά που δουλεύουμε. '' δήλωσε ο Κρίστιαν Σίλκ, αρχηγός της μηχανικής ομάδας της Renault, ενώ συμπλήρωσε πως: '' Από τώρα μέχρι τον πρώτο αγώνα πρέπει να προετοιμάσουμε κατάλληλα τα μονοθέσια όσο το δυνατόν περισσότερο, έχουμε εξετάσει όλα τα νέα μηχανικά μέρη στα μονοθέσια για να είναι μέσα στις προδιαγραφές των αγώνων. ''

Ένατος γρηγορότερος ήταν ο Κίμι Ράϊκονεν για τη Ferrari ενώ για τον συμπαίκτητου ,Φελίπε Μάσα, τερμάτισε τον 13ο καλύτερο χρόνο.

Μετά την ολοκλήρωση και των τελευταίων δοκιμαστικών, όλες οι ομάδες θα επιστρέψουν στα εργοστάσια τους για να οριστικοποιήσουν τις προετοιμασίες για το αυστραλιανό Grand Prix, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 με 16 Μαρτίου.






























TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ