Εκτός Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος το Ράλλυ Ακρόπολις
Το Ράλλυ Ακρόπολις δεν εξασφάλισε τη συμμετοχή του στο WRC ούτε για φέτος, αλλά ούτε και για του χρόνου, ύστερα από την απόφαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου.
Το άλλοτε κραταιό Ράλλυ Ακρόπολις, που κοσμούσε το καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και μέχρι στιγμής κατέχει το ρεκόρ με τους περισσότερους θεατές (πάνω από 60.000) στην υπερειδική διαδρομή που έγινε στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, έφθασε στο σημείο, για διάφορους λόγους, να μένει εκτός όχι μόνο παγκοσμίου ενδιαφέροντος αλλά και ευρωπαϊκού!
Το Ράλλυ Ακρόπολις, την τελευταία φορά που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (WRC), ήταν το 2013. Ωστόσο, λόγω των δυσχερών οικονομικών θεμάτων και τη μη εξεύρεση ικανών χορηγών να υποστηρίξουν τον αγώνα, τέθηκε εκτός του θεσμού, με αποτέλεσμα να αναζητήσει το μέλλον του στο αμέσως επόμενο πρωτάθλημα, που έχει υψηλό ενδιαφέρον, το Ευρωπαϊκό (ERC).
Κι ενώ κατάφερε να συμμετέχει στο καλεντάρι από το 2014 έως το 2018, εντούτοις δεν εξασφάλισε τη συμμετοχή του φέτος, αλλά ούτε και του χρόνου, το 2020, ύστερα από την απόφαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Motorsport της FIA και του Promoter του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, Eurosport Events Limited.
Οι λόγοι είναι κυρίως η καθυστέρηση που έδειξε η προηγούμενη κυβέρνηση στην επίλυση του θεσμικού πλαισίου, το οποίο ενώ η νέα κυβέρνηση έδειξε ενδιαφέρον να λύσει, δεν πρόλαβε χρονικά. Η καθυστέρηση ήταν καθοριστική και οι συμφωνίες του Promoter του ERC με άλλους διοργανωτές ήταν πια δεδομένες.
Πάντως, η ΟΜΑΕ εξετάζει σοβαρά εναλλακτική πρόταση της FIA, για την προσθήκη του αγώνα ως αναπληρωματικού στο πρόγραμμα του 2020, η οποία θα ανακοινωθεί όταν οριστικοποιηθεί.
Για την ιστορία, η ΟΜΑΕ είχε λάβει διαβεβαιώσεις από την EEL το Νοέμβριο του 2018 ότι το Ράλλυ Ακρόπολις θα επέστρεφε στο πρόγραμμα του ERC το 2020, και εργαζόταν για τη θεσμική και οικονομική εξασφάλιση του αγώνα.
Ενώ η οικονομική εξασφάλιση επετεύχθη, χάρη στην έγκαιρη και καίρια συμβολή των συνδιοργανωτών και των χορηγών του αγώνα, η προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου στους διεθνείς κανονισμούς της FIA καθυστέρησε πέραν του χρονικού σημείου στο οποίο θα ήταν εφικτό να αναστραφεί η απουσία του Ακρόπολις από τα προγράμματα των διεθνών αγώνων του 2020.
Σε κάθε περίπτωση η ΟΜΑΕ, με τις ρεαλιστικές ελπίδες της συνεχούς και έμπρακτης συμπαράστασης του Υφυπουργείου Αθλητισμού, καθώς και με την προσοχή και την επιφυλακτικότητα που αρμόζει σε ανάλογες περιστάσεις, συνεχίζει τις προσπάθειές της ώστε το Ράλλυ Ακρόπολις να βρει στο μέλλον τη θέση που του αρμόζει στο άκρως ανταγωνιστικό διεθνές στερέωμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού...