Έλαμψε ο Στόνερ
Ο Κέισι Στόνερ πήρε τη νίκη στον πρώτο βραδινό αγώνα της ιστορίας στο Λοσέιλ του Κατάρ (Videos!)
Μετά από έναν εκπληκτικό αγώνα ο Αυστραλός πήρε την καρό σημαία μπροστά από τον Λορένθο και τον Ντάνι Πεντρόσα, στον ιστορικό πρώτο βραδινό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι κατέκτησε την πέμπτη θέση και ισοφάρισε το δικό του αρνητικό ρεκόρ με πέντε αγώνες χωρίς να έχει βρεθεί στο βάθρο.
Η Ducati δούλεψε εξαιρετικά προς το τέλος του αγώνα με τα Bridgestone έχοντας λιγότερα καύσιμα και με τον Στόνερ σε εκπληκτική φόρμα δεν δυσκολεύθηκε να κάνει συνεχώς ρεκόρ πίστας. Ο Αυστραλός κάλυψε το χαμένο έδαφος πέρασε όποιον βρήκε μπροστά του με αριστοτεχνική οδήγηση και έφτασε σε μια εύκολη νίκη.
Η απειρία του Λορένθο δεν του επέτρεψε να κυνηγήσει κάτι παραπάνω από την δεύτερη θέση καθώς όπως δήλωσε και ο ίδιος μετά το τέλος του αγώνα είχε μεγάλο τρακ για τον πρώτο του αγώνα και ήταν υπερβολικά σφιγμένος πάνω στην Yamaha του.
Ο τρίτος του βάθρου Ντάνι Πεντρόσα πρέπει να είναι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα δεδομένου του τραυματισμού του και των προβλημάτων που είχε με την μοτοσικλέτα.
Τέλος όσον αφορά τον Ρόσι, η Yamaha του έδειξε να βρίσκει τον δρόμο της αλλά προς το τέλος του αγώνα η αστάθεια που παρουσίασε δεν του επέτρεψε να κρατήσει την τέταρτη θέση, που την έχασε από τον roοkie Ντοβιτσιόζο.
Ο πρώτος αγώνας έδειξε πως ο Στόνερ με την Ducati φτιάχνουν και φέτος ένα πολύ δυνατό δίδυμο, οι νέοι θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην πορεία του πρωταθλήματος και πως ο “Γιατρός” χρειάζεται χρόνο πάνω στην Yamaha για να την κάνει να δουλέψει σωστά με τα Brdgestone.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1 1 STONER DUCATI 42'36"587
2 48 LORENZO YAMAHA FIAT 42'41"910 + 0'05"323
3 2 PEDROSA HONDA REPSOL 42'47"187 + 0'10"600
4 4 DOVIZIOSO HONDA JiR 42'49"875 + 0'13"288
5 46 ROSSI YAMAHA FIAT 42'49"892 + 0'13"305
6 52 TOSELAND YAMAHA TECH 3 42'50"627 + 0'14"040
7 5 EDWARDS YAMAHA TECH 3 42'51"737 + 0'15"150
8 65 CAPIROSSI SUZUKI 43'09"092 + 0'32"505
9 14 DE PUNIET HONDA LCR 43'09"590 + 0'33"003
10 7 VERMEULEN SUZUKI 43'11"483 + 0'34"896
11 69 HAYDEN HONDA REPSOL 43'14"941 + 0'38"354
12 33 MELANDRI DUCATI 43'20"871 + 0'44"284
13 21 HOPKINS KAWASAKI 43'26"444 + 0'49"857
14 56 NAKANO HONDA GRESINI 43'26"458 + 0'49"871
15 24 ELIAS DUCATI ALICE 43'35"119 + 0'58"532
16 50 GUINTOLI DUCATI ALICE 43'35"517 + 0'58"930
17 13 WEST KAWASAKI 43'42"230 + 1'05"643
18 15 DE ANGELIS HONDA GRESINI 6 lap(s)
Ο Βαλεντίνο Ρόσι κατέκτησε την πέμπτη θέση και ισοφάρισε το δικό του αρνητικό ρεκόρ με πέντε αγώνες χωρίς να έχει βρεθεί στο βάθρο.
Η Ducati δούλεψε εξαιρετικά προς το τέλος του αγώνα με τα Bridgestone έχοντας λιγότερα καύσιμα και με τον Στόνερ σε εκπληκτική φόρμα δεν δυσκολεύθηκε να κάνει συνεχώς ρεκόρ πίστας. Ο Αυστραλός κάλυψε το χαμένο έδαφος πέρασε όποιον βρήκε μπροστά του με αριστοτεχνική οδήγηση και έφτασε σε μια εύκολη νίκη.
Η απειρία του Λορένθο δεν του επέτρεψε να κυνηγήσει κάτι παραπάνω από την δεύτερη θέση καθώς όπως δήλωσε και ο ίδιος μετά το τέλος του αγώνα είχε μεγάλο τρακ για τον πρώτο του αγώνα και ήταν υπερβολικά σφιγμένος πάνω στην Yamaha του.
Ο τρίτος του βάθρου Ντάνι Πεντρόσα πρέπει να είναι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα δεδομένου του τραυματισμού του και των προβλημάτων που είχε με την μοτοσικλέτα.
Τέλος όσον αφορά τον Ρόσι, η Yamaha του έδειξε να βρίσκει τον δρόμο της αλλά προς το τέλος του αγώνα η αστάθεια που παρουσίασε δεν του επέτρεψε να κρατήσει την τέταρτη θέση, που την έχασε από τον roοkie Ντοβιτσιόζο.
Ο πρώτος αγώνας έδειξε πως ο Στόνερ με την Ducati φτιάχνουν και φέτος ένα πολύ δυνατό δίδυμο, οι νέοι θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην πορεία του πρωταθλήματος και πως ο “Γιατρός” χρειάζεται χρόνο πάνω στην Yamaha για να την κάνει να δουλέψει σωστά με τα Brdgestone.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1 1 STONER DUCATI 42'36"587
2 48 LORENZO YAMAHA FIAT 42'41"910 + 0'05"323
3 2 PEDROSA HONDA REPSOL 42'47"187 + 0'10"600
4 4 DOVIZIOSO HONDA JiR 42'49"875 + 0'13"288
5 46 ROSSI YAMAHA FIAT 42'49"892 + 0'13"305
6 52 TOSELAND YAMAHA TECH 3 42'50"627 + 0'14"040
7 5 EDWARDS YAMAHA TECH 3 42'51"737 + 0'15"150
8 65 CAPIROSSI SUZUKI 43'09"092 + 0'32"505
9 14 DE PUNIET HONDA LCR 43'09"590 + 0'33"003
10 7 VERMEULEN SUZUKI 43'11"483 + 0'34"896
11 69 HAYDEN HONDA REPSOL 43'14"941 + 0'38"354
12 33 MELANDRI DUCATI 43'20"871 + 0'44"284
13 21 HOPKINS KAWASAKI 43'26"444 + 0'49"857
14 56 NAKANO HONDA GRESINI 43'26"458 + 0'49"871
15 24 ELIAS DUCATI ALICE 43'35"119 + 0'58"532
16 50 GUINTOLI DUCATI ALICE 43'35"517 + 0'58"930
17 13 WEST KAWASAKI 43'42"230 + 1'05"643
18 15 DE ANGELIS HONDA GRESINI 6 lap(s)