X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ελεύθερος από την VW ο Οζιέ

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ θα έχει την ευκαιρία να αναμετρηθεί πιθανότατα για τελευταία φορά με τον Σεμπαστιάν Λεμπ στο Ράλι Γαλλίας (video).

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ είναι... σχεδόν παγκόσμιος πρωταθλητής! Μόλις ένα βαθμό χρειάζεται ο οδηγός της Volkswagen προκειμένου να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής και εύκολα ή δύσκολα αυτό θα γίνει στην πατρίδα του.

Το Ράλι Γαλλίας στη γη της Αλσατίας είναι ο επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι (WRC) και ο τελευταίος αγώνας που θα κάνει (πιθανότατα) ο Σεμπαστιάν Λεμπ. Τουλάχιστον ως εργοστασιακός οδηγός, αφού από το 2014 τον περιμένει το WTCC.

Χάρη στον... Μίκο Χίρβονεν θα έχει την ευκαιρία να "μονομαχήσει" με τον πάλαι ποτέ τιμέιτ του. Βλέπετε, το κλαταρισμένο ελαστικό του Χίρβονεν στην Αυστραλία έριξε τον Φινλανδό οδηγό της Citroen από τη δεύτερη στην τρίτη θέση.

Με 48 βαθμούς διαφορά στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η Volkswagen έχει τη δυνατότητα να επιτρέψει στον Οζιέ να οδηγήσει φλατ άουτ στη γαλλική άσφαλτο, προκειμένου να καταφέρει μια νίκη στον αγώνα της πατρίδας του και βέβαια με αντίπαλο τον Λεμπ.

"Αν η διαφορά μας ήταν μικρότερη, ίσως να κάναμε μια σκληρή κουβέντα με τον Σεμπ (Οζιέ). Στη Γαλλία το ενδιαφέρον μας θα μπορούσε να είναι το πρωτάθλημα των κατασκευαστών και συμφωνήσαμε στην αρχή της σεζόν πως θα στρεφόμασταν σε αυτό και όχι στο να νικήσουμε τον Λεμπ σε αυτό τον αγώνα. Αλλά τώρα τα πράγματα είναι καλά.

Αντιλαμβάνομαι πως το αποτέλεσμα στην Αυστραλία σημαίνει πως ο Οζιέ έχασε τον παγκόσμιο τίτλο (σ.σ. ο Τιερί Νεβίγ που έχει μαθηματικές ελπίδες ήταν δεύτερος και όχι τρίτος όπως ήθελαν στην VW), αλλά για να είμαι ειλικρινής μας έκανε πιο ισχυρούς στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Αυτό είναι το αποτέλεσμα που προτιμώ", ήταν τα λόγια του Γιοστ Καπίτο, τιμ μάνατζερ στην VW.

O Οζιέ δεν φάνηκε διατεθειμένος να το συζητήσει. " Έχω κάνει καλή δουλειά και έχω φέρει πολλούς βαθμούς στην ομάδα. Πρέπει να εμπιστευτούν. Είμαι σίγουρος πως θα μου έδινε έτσι κι αλλιώς την ευκαιρία να το κάνω".

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ