X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Έλκαν: "Ο Χάμιλτον δεν έρχεται για να βγει στη σύνταξη, αλλά για να γίνει πρωταθλητής με τη Ferrari"

Lewis Hamilton, 2024 Hungarian Grand Prix, Sunday JIRI KRENEK / MERCEDES-BENZ AG

Ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν, εξέφρασε την απόλυτη πίστη του στην επιθυμία του Λιούις Χάμιλτον να κερδίσει το όγδοο πρωτάθλημα-ρεκόρ της καριέρας του με τη Scuderia - Τζορτζ Ράσελ: "Δεν υπάρχει περίπτωση να έφευγε ο Λιούις αν η Mercedes είχε το ανταγωνιστικό μονοθέσιο που έχουμε σήμερα".

Τον Ιανουάριο του 2024, όταν θα είναι πλέον και επίσημα οδηγός της Scuderia Ferrari, ο Λιούις Χάμιλτον θα συμπληρώσει το 40ό έτος της ηλικίας του. Παρόλα αυτά, θα έχει μόλις ανοίξει ένα καινούριο κεφάλαιο της καριέρας του: το τελευταίο του στη Formula 1, με το cavallino της Ferrari στη φόρμα του.

Τα τελευταία δυόμισι χρόνια η φτωχή απόδοση των μονοθεσίων της Mercedes F1 προκάλεσε αναρίθμητα προβλήματα στον Βρετανό, ενώ συχνά η εξαιρετική απόδοση του ομολόγου του, Τζορτζ Ράσελ, έκανε πολλούς να αμφιβάλλουν αν ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής βρίσκεται ακόμα στην αιχμή της απόδοσής του.

Η νίκη του Χάμιλτον στο GP Βρετανίας, καθώς και η απόδοσή του στο GP Βελγίου -όπου εντέλει καρπώθηκε τη νίκη μετά τον αποκλεισμό του Ράσελ- και στους τελευταίους αγώνες χάρη στη ραγδαία βελτίωση της απόδοσης της Mercedes W15, διέψευσαν όσους εξέφραζαν την άποψη ότι ο Βρετανός έχει χάσει έστω και το παραμικrό ίχνος της ταχύτητας και της ανταγωνιστικότητάς του.

Και ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν, είναι απόλυτα πεπεισμένος για αυτό: “Θέλει να κερδίσει τον όγδοο τίτλο του, η Ferrari θέλει επίσης να κερδίσει και με τον Λιούις είναι δυνατότερη. Δεν έρχεται στη Ferrari για να απολαύσει τη σύνταξή του, και είναι σημαντικό να έχει ανθρώπους με μεγάλο κίνητρο γύρω του, που να θέλουν να κερδίσουν” είπε ο Ιταλός στην εφημερίδα Corriere dello Sport.

Ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Σε ερώτηση τι θα φέρει ο Χάμιλτον στην ομάδα του Μαρανέλο, ο Έλκαν είπε: “Στη Formula 1 έχουμε έντονο και αληθινό ανταγωνισμό πλέον, καθώς τέσσερις ομάδες είναι πολύ κοντά: η Red Bull, η Ferrari, η McLaren και η Mercedes.

Είναι σημαντικό να φτάνεις πάντοτε στο μέγιστο της δυναμικής σου: όσοι διαθέτουν περισσότερη εμπειρία, έχουν και περισσότερη σταθερότητα στην απόδοσή τους, όπως αποδεικνύει ο Χάμιλτον αλλά και ο [Φερνάντο] Αλόνσο. Και η σταθερότητα μετράει.

Με αφοσίωση και προσωπικές θυσίες ξεπερνούν τους φυσικούς περιορισμούς που επιφέρει η ηλικία. Είναι επίσης αλήθεια ότι βρισκόμαστε σε μια εποχή της ιστορίας που ζούμε περισσότερο, και επίσης οι καριέρες των αθλητών παρατείνονται”, πρόσθεσε ο πρόεδρος της εταιρείας του Μαρανέλο.

Χάμιλτον: “Είναι ένα όνειρο και είμαι ενθουσιασμένος για αυτό”
Ο Λιούις, από την πλευρά, πρόσφατα ρωτήθηκε εκ νέου για την επερχόμενη αποχώρησή του από την ομάδα της Mercedes και τη μετακίνησή του στο Μαρανέλο - και είπε: Προφανώς, είμαι με τη Mercedes εδώ και, νομίζω, περίπου 26 χρόνια που με στηρίζει, και έχουμε κάνει ένα απίστευτο ταξίδι μαζί.

Έχουμε γράψει ιστορία στο σπορ, νιώθω μεγάλη υπερηφάνεια για όσα έχουμε επιτύχει. Αλλά νομίζω ότι τελικά γράφω τη δική μου ιστορία, και ένιωσα ότι ήταν καιρός να ξεκινήσω ένα νέο κεφάλαιο.

Φυσικά, νομίζω ότι για κάθε οδηγό που μεγαλώνει, βλέποντας την ιστορία, βλέποντας τον Μίκαελ Σουμάχερ στην ακμή του, τον οδηγό στο κόκκινο κόκπιτ, αναρωτιέσαι πώς θα ήταν να ήσουν κι εσύ ντυμένος στα κόκκινα.

Πηγαίνεις στο Ιταλικό GP και βλέπεις τη λαοθάλασσα των οπαδών της Ferrari, και μπορείς μόνο να στέκεσαι με δέος μπροστά σε αυτό. Είναι μια ομάδα που δεν είχε μεγάλη επιτυχία πρόσφατα, από το 2007, και το είδα ως μια τεράστια πρόκληση.

Χωρίς αμφιβολία, ακόμα και ως παιδί, έπαιζα παριστάνοντας τον Μίκαελ στο αυτοκίνητο της Ferrari. Οπότε σίγουρα είναι ένα όνειρο και είμαι πραγματικά, πραγματικά ενθουσιασμένος γι' αυτό”, πρόσθεσε ο επτάκις πρωταθλητής.

Ράσελ: “Ο Λιούις δεν θα έφευγε αν είχαμε το σημερινό μονοθέσιο”
Παρά το γεγονός ότι το δέλεαρ να αγωνιστεί με τη Ferrari ήταν τεράστιο για τον Λιούις, όπως είπε ο ίδιος, ο ομόλογός του στη Mercedes F1 Τζορτζ Ράσελ θεωρεί ότι ο συμπατριώτης του δεν θα λάμβανε αυτή την απόφαση αν ήξερε ότι η ομάδα του Μπράκλεϊ θα γινόταν τόσο σύντομα ανταγωνιστική στην κορυφή της F1.

Τζορτζ Ράσελ STEVE ETHERINGTON/MERCEDES-BENZ AG


Δεν πιστεύω ότι θα έφευγε αν η ομάδα απέδιδε έτσι” είπε ο νεαρός Άγγλος στο Reuters. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έφευγε. Κι επίσης, για το 2026 η μονάδα ισχύος [της Mercedes] δείχνει πολύ δυνατή, και όλα όσα κάνουμε με τα καύσιμα δείχνει σπουδαίο, οπότε είμαστε πολύ αισιόδοξοι για την προσεχή διετία”, συνέχισε.

Πιστεύω ότι όλοι χρειάζονται μια αλλαγή ενίοτε. Είναι εδώ 12 χρόνια, πλέον, και έχει πετύχει τόσα πολλά με την ομάδα. Πιστεύω ότι για εκείνον είναι συναρπαστική αυτή η αλλαγή. Αλλά βεβαίως, αν η ομάδα στην οποία βρίσκεσαι τώρα κερδίζει αγώνες, και όλα δείχνουν εξαιρετικά για το μέλλον, θέλεις να βρίσκεσαι στον ταχύτερο μονοθέσιο που μπορείς να έχεις - και δεν έχει σημασία τι χρώμα θα έχει.

Έχουμε βρεθεί να ηγούμαστε σε όλους τους τελευταίους αγώνες, και έχουμε υπάρξει αναμφίβολα οι ταχύτεροι στις κατατακτήριες και στον αγώνα σε δύο από τους αγώνες αυτούς. Είναι αληθινά συναρπαστικό. Και όλα έγιναν σε μια εξαιρετική στιγμή για εμάς.

Όλα δείχνουν να μπαίνουν στη θέση τους τώρα. Δεν πιστεύω ότι υπήρξε ποτέ διαφορά μεγαλύτερη από ένα ή δύο δέκατα που να μας χωρίζει, και αυτό μου δίνει μεγάλη αυτοεπεποίθηση. Σε μια παλιότερη εποχή θα διεκδικούσα τα πρωταθλήματα. Τώρα, ελπίζω ότι έχει έρθει η στιγμή μας”, κατέληξε ο Ράσελ.

Ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W15 στις ελεύθερες δοκιμές του GP Καναδά 2024 MERCEDES-BENZ AG


Και όντως, ο Λιούις παραδέχθηκε ότι δεν περίμενε να ξαναγίνει η Mercedes τόσο ανταγωνιστική, και τόσο σύντομα, μετά από δύο προβληματικές σεζόν και τον ολοκληρωτικό ανασχεδιασμό του μονοθεσίου της για το 2024, της W15. Οι συνεχείς του αναβαθμίσεις, από το GP Καναδά τον Ιούνιο κι επειτα, επέστρεψαν στην ομάδα να κερδίσει το καλοκαίρι τρείς νίκες - στην Αυστρία, τη Βρετανία και το Βέλγιο.

Δεν περιμέναμε ότι θα ανταγωνιζόμασταν τις McLaren ή τις Red Bull σε αυτό το σημείο της χρονιάς, σε σχέση με το πώς ξεκινήσαμε” είπε ο Βρετανός στη συνέντευξη Τύπου μετά το Βελγικό GP. Οπότε, για εμάς που πλέον κλείσαμε τη διαφορά, το δεύτερο μισό της χρονιάς θα είναι θυελλώδες. Είναι φανταστικό για το σπορ να έχει τόσες ομάδες στην κορυφή, με μια σειρά από οδηγούς της ελίτ”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ