X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Εμφανίστηκε τελικά η Marussia

Παρουσιάστηκε και το τελευταίο μονοθέσιο της Φόρμουλα 1, η Marussia MR03. Ξεπέρασε τα τεχνικά προβλήματα και συμμετείχε στις δοκιμές της τρίτης μέρας στη Χερέθ.

Μονάχα η Marussia δεν είχε παρουσιάσει το μονοθέσιο της (σ.σ. με τη σκέψη πως η Lotus θα παρουσιάσει τη συγκεκριμένη και αμφισβητούμενη εκδοχή E22) φέτος.

Η βρετανική ομάδα ξεπέρασε τα τεχνικά προβλήματα που καθυστέρησαν το ντεμπούτο της στη Χερέθ και πραγματοποίησε εντυπωσιακό ντεμπούτο την Πέμπτη (30/1) με τον Μαξ Τσίλτσον στο τιμόνι της MR03.

Η Marussia χρησιμοποιεί κινητήρα της Ferrari και η συνεργασία επεκτείνεται και σε άλλους τεχνικούς τομείς. Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιαστή Τζον Μακίλιαμ η MR03 είναι αποτέλεσμα της δουλειάς 24 μηνών.

Στόχος της ομάδας είναι να διατηρήσει τη θέση της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η Marussia κατέλαβε την 10η θέση στη βαθμολογία το 2013. Το δεύτερο μονοθέσιο της ομάδας οδηγεί ο Ζουλ Μπιάνκι.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ