X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ένα λάθος, μία πολ ποζίσιον!

Ο Νίκο Ρόζμπεργκ θα εκκινήσει επικεφαλής το GP του Μονακό, καθώς ένα οδηγικό του λάθος στέρησε από τον Λιούις Χάμιλτον την ευκαιρία να κάνει τον ταχύτερο γύρο του.

Ο Νίκο Ρόζμπεργκ έβαλε τέλος στις διαδοχικές πολ ποζίσιονς του Λιούις Χάμιλτον στο Μονακό, ενόψει του 6ου φετινού Γκραν Πρι της Formula 1 το μεσημέρι της Κυριακής (25/05) - αλλά το κατάφερε με μια μάχη που δεν έγινε ποτέ.

Οι δύο οδηγοί της κυρίαρχης Mercedes ξεκίνησαν τη μονομαχία του τελευταίου γύρου στα τελευταία δύο λεπτά των δοκιμών κατάταξης. Πρώτος ο Ρόζμπεργκ, λίγο πιο πίσω ο Χάμιλτον.

Ο Ρόζμπεργκ, που μέχρι τότε είχε τον πρώτο χρόνο, έκανε όμως ένα οδηγικό λάθος στα φρένα της φουρκέτας Μιραμπό, που τον ώθησε στο χώρο διαφυγής της πίτας.

Φτάνοντας στο σημείο, ο Χάμιλτον αναγκάστηκε να αφήσει γκάζι αντικρίζοντας τις κίτρινες σημαίες, και έτσι ο Άγγλος (που ήταν ταχύτερος του Ρόζμπεργκ στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών κατάταξης) δεν απέκτησε ποτέ την ευκαιρία να κάνει τον τελευταίο, καλό του γύρο.

Η "παγερή" εξέλιξη του φινάλε των δοκιμών κατάταξης και ο παράδοξος τρόπος που κρίθηκαν, ωστόσο, δεν εμπόδισαν τον Ρόζμπεργκ να πανηγυρίσει την πολ ποζίσιον που, αν τη συνοδεύσει με μια καλή εκκίνηση, τον χρίζει φαβορί για να επαναλάβει την περσινή του νίκη στο κρατίδιο της γαλλικής ριβιέρας.

Παρά την ιδιαιτερότητα του σιρκουί του Μονακό, η Mercedes αποδείχθηκε -τουλάχιστον στην απόλυτη ταχύτητα ενός γύρου- ξανά σημαντικά ταχύτερη από τη Red Bull, που κατέλαβε τη δεύτερη σειρά με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο και τον Σεμπάστιαν Φέτελ (που είχε ένα πρόβλημα με το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας, ERS-K) και από τη Ferrari που κατέλαβε την τρίτη σειρά με τους Φερνάντο Αλόνσο και Κίμι Ράικονεν.

Καλύτερος μετά τις τρεις κορυφαίες ομάδες αποδείχθηκε ο Ζαν-Έρικ Βερν της Toro Rosso, που είχε σημειώσει μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης περιόδου, ενώ εξίσου σπουδαίοι ήταν και οι πρωτοεμφανιζόμενοι στο Μονακό και στη F1 φέτος Κέιβν Μάγκνουσεν και Ντάνιλ Κβίατ, μπαίνοντας στην πρώτη δεκάδα.

Ο Σέρχιο Πέρεθ, δέκατος, κατάφερε και στο Μονακό να επικρατήσει του Νίκο Χούλκενμπεργκ, ενώ ο Τζένσον Μπάτον και ο Φελίπε Μάσα ήταν δύο σημαντικές απουσίες από τη δεκάδα. Ο δεύτερος, ωστόσο, δεν φέρει την ευθύνη διότι στο τέλος του Q1 προσέκρουσε στη Williams, έπειτα από οδηγικό λάθος, ο Σουηδός της Caterham Μάρκους Έρικσον, αφήνοντας το μονοθέσιο του Βραζιλιάνου καθηλωμένο στην πίστα.

Οι αγωνοδίκες μελετούν τη συγκεκριμένη σύγκρουση, όπως και δύο άλλες περιστάσεις μεταξύ των Πέρεθ-Γκουτιέρεζ και Μαλδονάδο-Κβίατ, και δεν αποκλείεται σε κάποιες από αυτές να επιβάλλουν ποινές.

GP ΜΟΝΑΚΟ 2014

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

1. Ρόζμπεργκ (Mercedes) 1:15.989

2. Χάμιλτον (Mercedes) +0.059

3. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +0.395

4. Φέτελ (Red Bull-Renault) +0.558

5. Αλόνσο (Ferrari) +0.697

6. Ράικονεν (Ferrari) +1.400

7. Βερν (Toro Rosso-Renault) +1.551

8. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1.566

9. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) +2.101

10. Πέρεθ (Force India-Mercedes) +2.338

-----------------------------------------------------------------

11. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:17.846

12. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:17.988

13. Μπότας (Williams-Renault) 1:18.082

14. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:18.196

15. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:18.356

16. Μάσα (Williams-Renault) -

-----------------------------------------------------------------

17. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:18.741

18. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:18.745

19. Μπιανκί (Marussia-Cosworth) 1:19.332

20. Τσίλτον (Marussia-Cosworth) 1:19.928

21. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:20.133

22. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:21.732

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ