X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ένα μικρό αβαντάζ για τον Χάμιλτον

Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε τον πρώτο χρόνο και στη βραδινή δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όμως ο Νίκο Ρόσμπεργκ τον πλησίασε στα 0,083 δευτ. και ήταν ταχύτερος με τα σκληρότερα ελαστικά.

Την κυριαρχία του κατά την πρώτη μέρα του μεγάλου τελικού της Formula 1 2014 σφράγισε ο Λιούις Χάμιλτον στη δεύτερη -βραδινή- περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι, 19ου και τελευταίου φετινού αγώνα της σεζόν.

Ο Άγγλος της Mercedes μείωσε κατά σχεδόν 1,4 δευτερόλεπτα τον ταχύτερο χρόνο που είχε πετύχει στη μεσημεριανή πρώτη περίοδο των δοκιμών - αλλά αυτή τη φορά ο αντίπαλός του για το πρωτάθλημα και ομόλογός του στη Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ, ήταν λιγότερο από ένα δέκατο πιο αργός.

Αυτά συνέβησαν με την ταχύτερη -πολύ μαλακή- γόμα, ενώ νωρίτερα με τη μαλακή γόμα ο Ρόσμπεργκ ήταν περίπου έξι δέκατα ταχύτερος του Χάμιλτον και έκανε συστοιχίες γύρων που του επιτρέπουν να αισιοδοξεί για το ρυθμό που μπορεί να έχει στον αγώνα της Κυριακής.

Μια άλλη σημαντική πτυχή στη μάχη του τίτλου είναι ότι η Williams δεν φαίνεται να έχει την ταχύτητα για να ανταγωνιστεί τη Mercedes, όπως ίσως θα ήλπιζε ο Ρόσμπεργκ - καθώς στον Χάμιλτον αρκεί η δεύτερη θέση για να γίνει πρωταθλητής.

Η Williams, μετά τα μεσημεριανά της προβλήματα με το κάλυμμα του κινητήρα, έμεινε ένα δευτερόλεπτο μακριά από τις Mercedes και ήταν με την πολύ μαλακή γόμα πίσω και από τις McLaren και RBR.

Για τη Ferrari, που έμεινε στην 7η θέση με τον Κίμι Ράικονεν -την ώρα που ο Φερνάντο Αλόνσο παρέμενε καθηλωμένος στο γκαράζ με ένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος μετά από μόλις δύο γύρους- αυτά δεν είναι καλά να στη μάχη για το πρωτάθλημα κατασκευαστών (καθώς σε αυτό τον αγώνα, θυμίζουμε, αποδίδονται διπλάσιοι βαθμοί).

Πάντως, η άλλη McLaren, του Τζένσον Μπάτον, συνέχισε να παρουσιάζει προβλήματα - καθώς αυτή τη φορά ένα υδραυλικό πρόβλημα του κόστισε πολύ χρόνο στην αρχή, πριν επιστρέψει για να σημειώσει τον όγδοο χρόνο.

GP ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ 2014

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:42.113

2. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:42.196 / +0.083

3. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:42.895 / +0.782

4. Φέτελ (RBR-Renault) 1:42.959 / +0.846

5. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:43.070 / +0.957

6. Ρικιάρντο (RBR-Renault) 1:43.183 / +1.070

7. Ράικονεν (Ferrari) 1:43.489 / +1.376

8. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:43.546 / +1.433

9. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:45.835 / +2.359

10. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:43.558 / +1.445

11. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:43.746 / +1.633

12. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:44.005 / +1.892

13. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:44.068 / +1.955

14. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:44.157 / +2.044

15. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:44.316 / +2.203

16. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:44.763 / +2.650

17. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:44.986 / +2.873*

18. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:47.971 / +4.495

19. Στίβενς (Caterham-Renault) 1:47.057 / +4.944

20. Αλονσο (Ferrari) -

*Ποινή 20 θέσεων επιβλήθηκε στον Ρομαίν Γκροζάν. Η Lotus αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τον 6ο κινητήρα που έχει δικαίωμα να κάνει.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ