X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Eπεκτατικές τάσεις

Ακόμα και ο Καρμέλο Εθπελέτα κουράστηκε με τόσους ευρωπαϊκούς αγώνες. Το "αφεντικό" της Dorna κατονόμασε τους επόμενους στόχους του πρωταθλήματος.

Η Μέση Ανατολή και η νοτιοανατολική Ασία βρίσκονται στο μυαλό του "αφεντικού" του MotoGP, Καρμέλο Εθπελέτα. Ο δαιμόνιος Ισπανός τόνισε ότι το MotoGP θα κινηθεί προς νέες αγορές, διατηρώντας παράλληλα την ευρωπαϊκή βάση του.

" Συζητάμε με διάφορες χώρες, όλες βρίσκονται μακριά από την Ευρώπη. Η Σιγκαπούρη σχεδιάζει μια καινούργια πίστα, η Ινδία χτίζει μία και το Άμπου Ντάμπι έχει δείξει ενδιαφέρον. Επίσης, βρισκόμαστε σε επαφή με τον Αμερικάνο επιχειρηματία που σχεδιάζει να κατασκευάσει πίστα στο Τέξας", υποστήριξε ο επικεφαλής της Dorna.

Στη νοτιοανατολική Ασία το MotoGP έχει μεγάλο κοινό ειδικά στην Ινδονησία. Στο Κατάρ οι αναβάτες τρέχουν μπροστά σε άδειες εξέδρες, όμως οι Άραβες πληρώνουν μεγάλα ποσά. Όσο για το Τέξας, ήδη διεξάγονται δύο αγώνες στις Ηνωμένες Πολιτείες με το Grand Prix της Ιντιανάπολις να μην έχει πλέον την ίδια επιτυχία με την πρώτη χρονιά.

Ακόμα και ο Εθπελέτα κουράστηκε να δίνει το παρών σε τέσσερις αγώνες στην πατρίδα του (σ.σ. Χερέθ, Βαρκελώνη, Βαλένθια, Αλκανίθ), ενώ γίνονται και δύο αγώνες επί ιταλικού εδάφους (σ.σ. Μουτζέλο, Μιζάνο αν και υπολογίζεται ως GP του Σαν Μαρίνο.

"Σίγουρα δεν θέλουμε να συνεχίσουμε να έχουμε για πολύ πέντε αγώνες στην Ιβηρική χερσόνησο: Πέντε στην Ισπανία και έναν στην Πορτογαλία. Είναι πολλοί", κατέληξε ο Εθπελέτα.

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης αποκάλυψε ότι πιέζει τη Suzuki να "κατεβάσει" δύο μοτοσικλέτες το 2011, ενώ χαρακτήρισε υπεύθυνες τις ομάδες για την αποτυχία των 800cc, καθώς εκείνες ήταν που πίεσαν για την αλλαγή από τα 990cc.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ