Έπεσε η καρό σημαία στο Ιστορικό
Μετά από 3 ημέρες και περίπου 1.200 χιλιόμετρα, οι συμμετέχοντες στο 8ο Ιστορικό Ακρόπολις επέστρεψαν στην Αθήνα
36 από τα, αρχικά, 49 αυτοκίνητα Sporting που ξεκίνησαν το απόγευμα της Παρασκευής κατάφεραν να περάσουν τη ράμπα του τερματισμού, έχοντας αγωνιστεί σε 15 ασφάλτινες και έξι χωμάτινες ειδικές διαδρομές, ενώ αντίστοιχα, στην κατηγορία Regularity 55 από τα 77 πληρώματα πραγματοποίησαν τις 35 από τις 37 δοκιμασίες ακριβείας (η Στεφάνη 1 και 2 ακυρώθηκαν λόγω κυκλοφοριακού φόρτου) που περιελάμβανε η διαδρομή.
Μεγάλοι νικητές στην κατηγορία Sporting είναι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ένα Ford Escort RS 1600 του 1974, οι οποίοι από την αρχή του αγώνα έδειξαν τις "προθέσεις" τους. Κινήθηκαν γρήγορα στην άσφαλτο, εκεί που το αυτοκίνητό τους υπολείπονταν άλλων, δεν έχασαν ποτέ την επαφή με τις πρώτες θέσεις της κατάταξης, και σήμερα στις χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία των Κώστα Αποστόλου – Νικηφόρου Μαραγκού, οι οποίοι εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην τροφοδοσία της Porsche 911 RS ενώ προηγούνταν, πέρασαν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και διατηρήθηκαν με ασφάλεια εκεί μέχρι το τέλος.
Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Λουκάς Γιαννακούλης – Γιώργος Πετρόπουλος (Porsche 911 RSR), οι οποίοι κατά τη διάρκεια του αγώνα αντιμετώπισαν κάποια προβλήματα, όχι όμως ικανά να τους βγάλουν από το παιχνίδι. Στην τρίτη θέση σκαρφάλωσαν οι Παναγιώτης Κουτσίκος – Μαρία Παυλή Κορρέ (BMW 2002 ti), οι οποίοι απέφυγαν τα λάθη στην άσφαλτο και κινήθηκαν σταθερά γρήγορα στο χώμα.
Τις επόμενες θέσεις στην πρώτη εξάδα κατέλαβαν οι Αντώνης Γιοβάς – Τάσος Γουσέτης (Audi 80 GT), Χρήστος Οικονόμου – Αντώνης Γαρυφάλλης (Ford Escort RS 2000) και ο Γάλλος Paul Gardere έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον πολύπειρο σε ελληνικές επιφάνειες και όχι μόνο Denis Giraudet, με μια Porsche 911 S.
Στην κατηγορία Regularity, οι Κύπριοι Σταύρος Σταύρου – Κυριάκος Χριστoδούλου (Ford Escort) μετά από μεγάλη μάχη με τους δεύτερους, αποδείχτηκαν οι πιο ακριβείς όλων, πέτυχαν τις ιδανικότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες και πρόσθεσαν στο παλμαρέ τους τη νίκη στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Πίσω τους ολοκλήρωσαν με διαφορά μόλις 4.3 βαθμών ποινής οι Γιώργος Κοτζιάς – Δημήτρης Γεωργόπουλος (British Layland Mini) οι οποίοι επίσης "φλέρταραν" με την πρώτη θέση κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οδηγώντας με σταθερή ακρίβεια οι Νίκος Ποριώτης – Απόστολος Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina).
Η απονομή των επάθλων θα πραγματοποιηθεί αύριο στις 11:00 στο λόφο Φιλοπάππου και αμέσως μετά θα ακολουθήσει δεξίωση προς τιμήν όλων των αγωνιζομένων.
Δηλώσεις οδηγών – Regularity
132 STAVROU Stavros-HRISTODOULOU Kyriakos (FORD Escort)
" Ο συναγωνισμός ήταν έντονος προς το τέλος και το ενδιαφέρον κρατήθηκε ψηλά. Οι ειδικές διαδρομές ήταν καλές και έξυπνες. Να συνεχίσουν να διοργανώνουν τον αγώνα έτσι. Ευχαριστούμε για όλα".
135 KOTZIAS George-GEORGOPOULOS Dimitris (BRITISH LEYLAND Mini 1275 GT)
" Ωραίος αγώνας, αλλά δημιουργήθηκαν κάποια προβλήματα που δεν έπρεπε. Δεν επηρεαζόμαστε όμως, αφού φτάσαμε εδώ. Περάσαμε μια χαρά".
110 PORIOTIS Nikos-PALLAS Apostolos (ALFA Romeo GT Veloce 2000)
" Ο αγώνας ήταν ωραίος και ευχάριστος, αν και θα τον θέλαμε λίγο πιο δύσκολο. Οι χρονομετρήσεις ήταν άριστες και αυτήν τη φορά είχαμε πολύ γρήγορα τα αποτελέσματα, κάτι που έχει μεγάλη σημασία για τη Regularity".
Μεγάλοι νικητές στην κατηγορία Sporting είναι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ένα Ford Escort RS 1600 του 1974, οι οποίοι από την αρχή του αγώνα έδειξαν τις "προθέσεις" τους. Κινήθηκαν γρήγορα στην άσφαλτο, εκεί που το αυτοκίνητό τους υπολείπονταν άλλων, δεν έχασαν ποτέ την επαφή με τις πρώτες θέσεις της κατάταξης, και σήμερα στις χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία των Κώστα Αποστόλου – Νικηφόρου Μαραγκού, οι οποίοι εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην τροφοδοσία της Porsche 911 RS ενώ προηγούνταν, πέρασαν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και διατηρήθηκαν με ασφάλεια εκεί μέχρι το τέλος.
Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Λουκάς Γιαννακούλης – Γιώργος Πετρόπουλος (Porsche 911 RSR), οι οποίοι κατά τη διάρκεια του αγώνα αντιμετώπισαν κάποια προβλήματα, όχι όμως ικανά να τους βγάλουν από το παιχνίδι. Στην τρίτη θέση σκαρφάλωσαν οι Παναγιώτης Κουτσίκος – Μαρία Παυλή Κορρέ (BMW 2002 ti), οι οποίοι απέφυγαν τα λάθη στην άσφαλτο και κινήθηκαν σταθερά γρήγορα στο χώμα.
Τις επόμενες θέσεις στην πρώτη εξάδα κατέλαβαν οι Αντώνης Γιοβάς – Τάσος Γουσέτης (Audi 80 GT), Χρήστος Οικονόμου – Αντώνης Γαρυφάλλης (Ford Escort RS 2000) και ο Γάλλος Paul Gardere έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον πολύπειρο σε ελληνικές επιφάνειες και όχι μόνο Denis Giraudet, με μια Porsche 911 S.
Στην κατηγορία Regularity, οι Κύπριοι Σταύρος Σταύρου – Κυριάκος Χριστoδούλου (Ford Escort) μετά από μεγάλη μάχη με τους δεύτερους, αποδείχτηκαν οι πιο ακριβείς όλων, πέτυχαν τις ιδανικότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες και πρόσθεσαν στο παλμαρέ τους τη νίκη στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Πίσω τους ολοκλήρωσαν με διαφορά μόλις 4.3 βαθμών ποινής οι Γιώργος Κοτζιάς – Δημήτρης Γεωργόπουλος (British Layland Mini) οι οποίοι επίσης "φλέρταραν" με την πρώτη θέση κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οδηγώντας με σταθερή ακρίβεια οι Νίκος Ποριώτης – Απόστολος Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina).
Η απονομή των επάθλων θα πραγματοποιηθεί αύριο στις 11:00 στο λόφο Φιλοπάππου και αμέσως μετά θα ακολουθήσει δεξίωση προς τιμήν όλων των αγωνιζομένων.
Δηλώσεις οδηγών – Regularity
132 STAVROU Stavros-HRISTODOULOU Kyriakos (FORD Escort)
" Ο συναγωνισμός ήταν έντονος προς το τέλος και το ενδιαφέρον κρατήθηκε ψηλά. Οι ειδικές διαδρομές ήταν καλές και έξυπνες. Να συνεχίσουν να διοργανώνουν τον αγώνα έτσι. Ευχαριστούμε για όλα".
135 KOTZIAS George-GEORGOPOULOS Dimitris (BRITISH LEYLAND Mini 1275 GT)
" Ωραίος αγώνας, αλλά δημιουργήθηκαν κάποια προβλήματα που δεν έπρεπε. Δεν επηρεαζόμαστε όμως, αφού φτάσαμε εδώ. Περάσαμε μια χαρά".
110 PORIOTIS Nikos-PALLAS Apostolos (ALFA Romeo GT Veloce 2000)
" Ο αγώνας ήταν ωραίος και ευχάριστος, αν και θα τον θέλαμε λίγο πιο δύσκολο. Οι χρονομετρήσεις ήταν άριστες και αυτήν τη φορά είχαμε πολύ γρήγορα τα αποτελέσματα, κάτι που έχει μεγάλη σημασία για τη Regularity".