FORMULA 1

Επέστρεψε δριμύτερος ο Χάμιλτον

Επέστρεψε δριμύτερος ο Χάμιλτον

Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας στη Μαλαισία μετά τα προβλήματα που αντιμετώπισε το πρωί. Αναλυτικά τι έγινε σε FP1 και FP2 (photos)

Χωρίς να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από το set-up του μονοθεσίου του ο Lewis Hamilton σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας κατά τη διάρκεια του FP2 της Sepang, χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα της Pirelli.

Oι μηχανικοί της Mercedes επιδόθηκαν σε αγώνα δρόμου προκειμένου να διορθώσουν το πρόβλημα που καθήλωσε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στο γκαράζ κατά τη διάρκεια του FP1. Το πρόβλημα τελικά είχε να κάνει με το σύστημα εισαγωγής και όπως ειπώθηκε από την ομάδα, λύθηκε.

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι όλα πήγαν καλά για τον Hamilton στο δεύτερο 90λεπτο, καθώς για ακόμα μια φορά υπήρξε θέμα με την τηλεμετρία, με αποτέλεσμα να μη μπορέσει να βγάλει το πρόγραμμα που είχε κατά νου με τη σκληρή γόμα.

To set-up είναι αρκετά μακριά από αυτό που θέλω. Ο γύρος μου δεν ήταν εντυπωσιακός. Υπάρχουν βελτιώσεις που μπορώ να κάνω”, σημείωσε μετά το τέλος της διαδικασίας ο Hamilton που πραγματοποίησε συνολικά 16 γύρους με καλύτερο χρόνο το 1:39.790 που έκανε στο τελευταίο 20λεπτο όταν επέστρεψε στην πίστα με τη μέση γόμα.

Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε ο Kimi Raikkonen με τη Ferrari που ήταν 0.373” πιο αργός από τον Hamilton, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Nico Rosberg (+0.428”). O Daniil Kvyat έφερε τη Red Bull στην τέταρτη θέση, αλλά προς το τέλος της διαδικασίας ενημέρωσε τους μηχανικούς του για πρόβλημα στον κινητήρα.

Επέστρεψε δριμύτερος ο Χάμιλτον

Ακολούθησαν οι Williams με τον Valtteri Bottas να είναι και πάλι ταχύτερος του Felipe Massa, αλλά οι διαφορές από τη Ferrari μειώθηκαν αισθητά και αυτό είναι το σημαντικότερο για την ομάδα του Sir Frank.

O Sebastian Vettel έμεινε στην έβδομη θέση μη μπορώντας να ολοκληρώσει την προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών λόγω εξόδου που είχε χωρίς ωστόσο να προκαλέσει ζημιές στο μονοθέσιό του.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι: Μax Verstappen, Marcus Ericsson και Daniel Ricciardo.

Οι McLaren μπόρεσαν και έκαναν αρκετούς γύρους συλλέγοντας πολύτιμα στοιχεία για την εξέλιξη του μονοθεσίου, χωρίς ωστόσο να μπορούν να κινηθούν σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Το τέλος της ημέρας βρήκε τον Fernando Alonso στην 16η θέση (+2,716”) και τον Jenson Button στην αμέσως επόμενη (+2.847”).

Πρόβλημα με απώλεια δύναμης είχε ο Romain Grosjean με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει πρόωρα τις δοκιμές του καθώς οι μηχανικοί της Lotus έπρεπε να ελέγξουν το μονοθέσιο.

Στις τελευταίες θέσεις βρέθηκαν τα μονοθέσια της Manor, με τον Merhi να έχει τετακέ και να προκαλεί την προσωρινή διακοπή της διαδικασίας.

Οι συνθήκες στην πίστα κατά τη διάρκεια της δεύτερης περιόδου ήταν πολύ δύσκολες με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να φτάνει μέχρι τους 60 βαθμούς Κελσίου επηρεάζοντας σημαντικά τα επίπεδα πρόσφυσης και επισπεύδοντας τη φθορά των ελαστικών.

FP1: Rosberg, προβλήματα και Ferrari

Η Μαλαισία δείχνει από νωρίς το σκληρό της πρόσωπο καθώς με το “καλημέρα” αρκετές ομάδες αντιμετώπισαν προβλήματα με τα μονοθέσιά τους και τους πολύπλοκα υβριδικά συστήματα που συνθέτουν τις κινητήριες μονάδες.

H πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στην πίστα της Sepang διεξήχθη κάτω από δύσκολες συνθήκες με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος να ξεπερνά τους 30 βαθμούς Κελσίου και αυτή του οδοστρώματος να φλερτάρει με τους 50.

Πρωταγωνιστής σε αυτό το πρώτο session ήταν ο Nico Rosberg με την Mercedes W06 Hybrid που πραγματοποίησε συνολικά 20 γύρους και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με 1:40.124. Όλα αυτά την ώρα που ο ομόσταβλός του και Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Lewis Hamilton αντιμετώπιζε προβλήματα με το μονοθέσιό του με αποτέλεσμα να χάνει σχεδόν όλη τη διαδικασία.

Επέστρεψε δριμύτερος ο Χάμιλτον

Μόλις 4 γύρους πραγματοποίησε ο Βρετανός πιλότος πριν αναγκαστεί να ακινητοποιήσει την Mercedes του σε κάποιο σημείο της πίστας. Αρχικά υπήρξε πρόβλημα με την τηλεμετρία, εν συνεχεία όμως προέκυψε θέμα με τον κινητήρα, με αποτέλεσμα οι μηχανικοί της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας να έχουν αρκετή δουλειά στο γκαράζ. Σημειώστε ότι η εν λόγω κινητήρια μονάδα είναι αυτή που προορίζεται να χρησιμοποιήσει ο Hamilton στον αγώνα και δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα αν θα χρειαστεί η ομάδα να προχωρήσει στην αντικατάστασή της.

Με τον Ηamilton νοκ άουτ, η Ferrari δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και με επίθεση στα τελευταία δευτερόλεπτα Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel σκόρπισαν χαμόγελα στους ανθρώπους της Scuderia, αλλά και τους απανταχού φίλους της ομάδας.

Ο Φινλανδός ήταν σταθερά ταχύς καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, σε μια πίστα που του ξυπνά ευχάριστες αναμνήσεις καθώς εκεί το 2003 πανηγύρισε την πρώτη -από τις 20 συνολικά- νίκη της καριέρας του στην F1. Στο τέλος μάλιστα κατάφερε να κλείσει και τη διαφορά από τον Rosberg στα 0.373”. Ο Vettel, που βγήκε με αρκετή καθυστέρηση στην πίστα, ακολούθησε στην τρίτη θέση όντας πέντε δέκατα πιο αργός από τον ομόσταβλό του.

Επέστρεψε δριμύτερος ο Χάμιλτον

Ακολούθησε ο Romain Grosjean με την Lotus και χρόνο κατά 1,4” πιο αργό από αυτόν του Rosberg, ενώ πέμπτος ήταν ο Carlos Sainz Jr με την Toro Rosso. Ο Daniel Ricciardo με την Red Bull ήταν έκτος, αρκετά πίσω από την κορυφή, ενώ μια θέση πιο κάτω βρέθηκε ο Max Verstappen.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Valtteri Bottas που επιστρέφει στη δράση μετά τον τραυματισμό του στη μέση στις κατατακτήριες της Αυστραλίας που δεν του επέτρεψε να λάβει μέρος στον αγώνα, ο Daniil Kvyat και ο Marcus Ericsson. Ήταν συνολικά ένα δύσκολο 90λεπτο για την ομάδα της Williams που είδε τις διαφορές της από τον βασικό της αντίπαλο, τη Ferrari, να είναι σημαντικά ταχύτερες.

Από κει και πέρα, στη McLaren, η εικόνα δεν αλλάζει, με την ομάδα να συνεχίζει να ακολουθεί μια πιο συντηρητική προσέγγιση. Ο Fernando Alonso που επιστρέφει στο κόκπιτ της MP4-30 για πρώτη φορά μετά το ατύχημα που είχε στην Catalunya κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, έκλεισε τη διαδικασία στην 14η θέση όντας 2.761” πιο αργός από τον Rosberg, ενώ ο Jenson Button βρέθηκε τρεις θέσεις πιο πίσω (17ος).

Επέστρεψε δριμύτερος ο Χάμιλτον

Τα πρώτα τους χιλιόμετρα σε πίστα έγραψαν τα νέα μονοθέσια της Manor (MR04), με τους Will Stevens και Roberto Merhi να πραγματοποιούν από 8 γύρους έκαστος. Όπως αναμενόταν ήταν οι πιο αργοί πιλότοι στην πίστα με χρόνους που ήταν 6,5 με 7,5 δευτερόλεπτα πιο αργούς από αυτόν του Rosberg.

Το θετικό, πάντως, για την ομάδα ήταν ότι οι χρόνοι ήταν εντός του 107% του χρόνου του ταχύτερου πιλότου, γεγονός που κάνει τους ανθρώπους της να αισιοδοξούν για συμμετοχή στον αγώνα της Κυριακής…

Πηγή: caranddriver.gr

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ