X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Επέτειος για τον Ντε λα Ρόσα

Ο Πέδρο ντε λα Ρόσα γιορτάζει 100 συμμετοχές στη Φόρμουλα 1 την Κυριακή (9/9) στη Μόντσα. Ενθουσιασμένος ο Ισπανός οδηγός της HRT.

Τριακόσιες συμμετοχές για τον 43χρονο Μίκαελ Σουμάχερ, εκατό συμμετοχές για τον 41χρονο Πέδρο ντε λα Ρόσα.

Με μια εβδομάδια διαφορά οι μεγαλύτεροι σε ηλικία οδηγοί στη Φόρμουλα 1 γιορτάζουν μεγάλες στιγμές σε μια από τις σπάνιες περιπτώσεις που συμμετέχει ολόκληρο το πάντοκ.

Γιατί θεωρείται βέβαιο πως κοντά στον Ισπανό οδηγό της HRT στη Μόντσα θα βρεθεί και η πρώην οικογένεια του, της McLaren.

Τον Μάρτιο του 1999 ο Ντε λα Ρόσα οδήγησε για πρώτη φορά μονοθέσιο της Φόρμουλα 1 στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. Πήρε και βαθμό με το μαύρο μονοθέσιο της Arrows.

Ξεκίνησε την καριέρα του ως δοκιμαστής στην Jordan το 1998, αγωνίστηκε για δύο σεζόν στην Jaquar και το 2003 πήγε στη McLaren ως οδηγός δοκιμών. Αντικατέστησε σε δύο αγώνες τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια και στο δεύτερο εξ αυτών, στη Βουδαπέστη ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο των νικητών, τερματίζοντας δεύτερος στο ουγγρικό GP το 2006.

Στη McLaren έμεινε μέχρι το 2009, κάνοντας εκπληκτική δουλειά στη θέση του οδηγού δοκιμών. Προτεραιότητα του ήταν πάντοτε οι αγώνες και το 2010 πήγε στη νεοσυσταθείσα ξανά Sauber, ωστόσο μεσούσης της σεζόν αντικαταστάθηκε από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Επέστρεψε στη McLaren, προτού αποχωρήσει στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς για να οδηγήσει το κινητό εμπόδιο που ακούει στο όνομα F112. Ως περήφανος Ισπανός (σ.σ. που ζει "εξόριστος" τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια πρώτα στην Ελβετία και τώρα στο Μόναχο) ήθελε να στηρίξει μια ισπανική προσπάθεια.

" Το ότι έφτασα σε 100 συμμετοχές είναι κάτι ξεχωριστό και έχω κίνητρο να τα πάω καλά στην Ιταλία, όχι μόνο εξαιτίας της επετείου, αλλά γιατί είμαι σίγουρος πως θα είμαστε περισσότερο ανταγωνιστικοί. Η Μόντσα μοιάζει πολύ με την πίστα του Μόντρεαλ. Αγαπώ τους συνεχόμενους αγώνες γιατί μου αρέσει η συνέχεια. Άλλωστε η Μόντσα είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες γιατί είναι τόσο διαφορετική. Πραγματικά ανυπομονώ", σχολίασε ο Ντε λα Ρόσα.

Μέχρι στιγμής η καλύτερη θέση που έχει τερματίσει είναι η 17η.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ