X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Επίδειξη δύναμης από Λεκλέρ και Ferrari στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του Μονακό

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco steers his car during the second free practice ahead of the Formula One Monaco Grand Prix at the Monaco racetrack, in Monaco, Friday, May 24, 2024. AP PHOTO/LUCA BRUNO

Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-24 κατέβαζε διαδοχικά τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, και η καρό σημαία τον βρήκε δύο δέκατα ταχύτερο από τον Λιούις Χάμιλτον της Mercedes και άλλο ένα από τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin. Στην 4η θέση ο Μαξ Φερστάπεν, πάνω από μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Μονεγάσκο.

Στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του 8ου φετινού αγώνα της Formula 1, στο Μονακό, η Ferrari SF-24 φάνηκε να είναι άκρως αποδοτική και με τη μέση και με τη μαλακή γόμα - καθώς και με τις δύο ο Σαρλ Λεκλέρ κατέβαζε διαρκώς τον ταχύτερο γύρο στο σιρκουί του πριγκιπάτου.

Αρχικά ο 25χρονος πέτυχε χρόνο 1:12.372 με τη μέση γόμα, και αμέσως τον κατέβασε διαδοχικά κατά ένα δέκατο με την ίδια γόμα. Αργότερα επέστρεψε με ένα ακόμα σετ των ίδιων ελαστικών για να πέσει στο 1:11.573, πριν οι οδηγοί τοποθετήσουν τη μαλακή γόμα περίπου στο ημίωρο για την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης.

Παρότι ο Φερστάπεν άρχισε να κινείται ταχύτερα, χωρίς πάντως να έχει βρει όλες τις λύσεις που χρειάζεται για να πετύχει τη βέλτιστη ισορροπία της Red Bull RB20, ο Μονεγάσκος της Scuderia απάντησε με το 1:11.278 στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα. Κι η προσπάθεια του πρωταθλητή να απαντήσει σταμάτησε με ένα χτύπημα της αριστερής πλευράς της RB20 στη μπαριέρα της στροφής Πορτιέ.

Στο ίδιο σημείο αργότερα ο ίδιος ο Λεκλέρ είχε ένα γλίστρημα της ουράς της Ferrari, και εγκατέλειψε έναν γύρο που ενδεχομένως να ήταν ακόμα ταχύτερος από τον παραπάνω χρόνο - που έμελλε να παραμείνει μέχρι τέλους ο κορυφαίος.

Ο Αλόνσο είχε φτάσει στα 0,47'' από τον Λεκλέρ και κρατούσε το δεύτερο χρόνο, σε εκείνο το σημείο, αλλά η βελτίωση του Χάμιλτον με τη μαλακή γόμα ανέβασε το Βρετανό στη δεύτερη θέση - ολοκληρώνοντας την ίσως πιο ενθαρρυντική φετινή ημέρα για τη Mercedes F1.

Ο Φερστάπεν, έτσι έμεινε με τον 4ο χρόνο, κάνοντας έντονα παράπονα στον μηχανικό του ότι η RB20 εμφάνιζε -ειδικά στην ανηφόρα για το καζίνο- πολύ έντονες αναπηδήσεις, σε σημείο που “χοροπηδούσε σαν καγκουρό”, όπως είπε ο Ολλανδός. Ανάλογα προβλήματα είχε και ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη RB20, που έμεινε στην 8η θέση.

Ο Κάρλος Σάινθ δεν δείχνει να έχει βρει ρυθμίσεις ανάλογες με εκείνες που κάνουν τόσο γρήγορο τον Λεκλέρ, ενώ η McLaren αυτή τη φορά έμεινε 7 δέκατα μακριά από τη Ferrari - σε μια πίστα που η αγγλική ομάδα υποστηρίζει ότι δεν ταιριάζει στην MCL38. Τέλος, στο τέλος της δεκάδας βρέθηκε ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, με προβλήματα κυρίως κραδασμών της W15.

GP Μονακό 2024, Ελεύθερες Δοκιμές 2 FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 2024 GP ΜΟΝΑΚΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ