Επίδειξη δύναμης από Λεκλέρ και Ferrari στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του Μονακό
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-24 κατέβαζε διαδοχικά τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, και η καρό σημαία τον βρήκε δύο δέκατα ταχύτερο από τον Λιούις Χάμιλτον της Mercedes και άλλο ένα από τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin. Στην 4η θέση ο Μαξ Φερστάπεν, πάνω από μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Μονεγάσκο.
Στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του 8ου φετινού αγώνα της Formula 1, στο Μονακό, η Ferrari SF-24 φάνηκε να είναι άκρως αποδοτική και με τη μέση και με τη μαλακή γόμα - καθώς και με τις δύο ο Σαρλ Λεκλέρ κατέβαζε διαρκώς τον ταχύτερο γύρο στο σιρκουί του πριγκιπάτου.
Αρχικά ο 25χρονος πέτυχε χρόνο 1:12.372 με τη μέση γόμα, και αμέσως τον κατέβασε διαδοχικά κατά ένα δέκατο με την ίδια γόμα. Αργότερα επέστρεψε με ένα ακόμα σετ των ίδιων ελαστικών για να πέσει στο 1:11.573, πριν οι οδηγοί τοποθετήσουν τη μαλακή γόμα περίπου στο ημίωρο για την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης.
Παρότι ο Φερστάπεν άρχισε να κινείται ταχύτερα, χωρίς πάντως να έχει βρει όλες τις λύσεις που χρειάζεται για να πετύχει τη βέλτιστη ισορροπία της Red Bull RB20, ο Μονεγάσκος της Scuderia απάντησε με το 1:11.278 στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα. Κι η προσπάθεια του πρωταθλητή να απαντήσει σταμάτησε με ένα χτύπημα της αριστερής πλευράς της RB20 στη μπαριέρα της στροφής Πορτιέ.
Στο ίδιο σημείο αργότερα ο ίδιος ο Λεκλέρ είχε ένα γλίστρημα της ουράς της Ferrari, και εγκατέλειψε έναν γύρο που ενδεχομένως να ήταν ακόμα ταχύτερος από τον παραπάνω χρόνο - που έμελλε να παραμείνει μέχρι τέλους ο κορυφαίος.
Ο Αλόνσο είχε φτάσει στα 0,47'' από τον Λεκλέρ και κρατούσε το δεύτερο χρόνο, σε εκείνο το σημείο, αλλά η βελτίωση του Χάμιλτον με τη μαλακή γόμα ανέβασε το Βρετανό στη δεύτερη θέση - ολοκληρώνοντας την ίσως πιο ενθαρρυντική φετινή ημέρα για τη Mercedes F1.
Ο Φερστάπεν, έτσι έμεινε με τον 4ο χρόνο, κάνοντας έντονα παράπονα στον μηχανικό του ότι η RB20 εμφάνιζε -ειδικά στην ανηφόρα για το καζίνο- πολύ έντονες αναπηδήσεις, σε σημείο που “χοροπηδούσε σαν καγκουρό”, όπως είπε ο Ολλανδός. Ανάλογα προβλήματα είχε και ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη RB20, που έμεινε στην 8η θέση.
Ο Κάρλος Σάινθ δεν δείχνει να έχει βρει ρυθμίσεις ανάλογες με εκείνες που κάνουν τόσο γρήγορο τον Λεκλέρ, ενώ η McLaren αυτή τη φορά έμεινε 7 δέκατα μακριά από τη Ferrari - σε μια πίστα που η αγγλική ομάδα υποστηρίζει ότι δεν ταιριάζει στην MCL38. Τέλος, στο τέλος της δεκάδας βρέθηκε ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, με προβλήματα κυρίως κραδασμών της W15.