X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Eπιστροφή στα 1000cc

Χόρχε Λορένθο

Ανακοινώθηκε η επιστροφή στα 1000cc από το 2012. Κίνηση που έγινε καθαρά για μείωση του κόστους

Προβλέπεται δε και η χρήση κινητήρων που βασίζονται στους κινητήρες παραγωγής. Κίνηση καθαρά για μείωση του κόστους που ωστόσο ενθουσιάζει αναβάτες και οπαδούς, ενώ δίνει την ευκαιρία και σε άλλες μοτοσικλέτες να λάβουν μέρος στο MotoGP.
Το 2007 η χωρητικότητα του κινητήρα μειώθηκε από 990cc στα 800cc. Τώρα η FIM, η Dorna και όσοι ενορχήστρωσαν την αλλαγή, παίρνουν πίσω την απόφαση τους, αναγνωρίζοντας το λάθος τους.

Παραμένει σε ισχύ ο νέος κανονισμός που επιτρέπει σε κάθε αναβάτη τη χρησιμοποίηση έξι κινητήρων σε μία σεζόν, ενώ δύο επιπλέον κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι για τους αναβάτες που αγωνίζονται με κάρτα ελεύθερης συμμετοχής.

Μόλις την περασμένη εβδομάδα ο Βαλεντίνο Ρόσι είχε ζητήσει την επιστροφή στα 1000cc και την απομάκρυνση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων σε ποσοστό 70%.




TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ