Eπιστροφή στα 1000cc
Ανακοινώθηκε η επιστροφή στα 1000cc από το 2012. Κίνηση που έγινε καθαρά για μείωση του κόστους
Προβλέπεται δε και η χρήση κινητήρων που βασίζονται στους κινητήρες παραγωγής. Κίνηση καθαρά για μείωση του κόστους που ωστόσο ενθουσιάζει αναβάτες και οπαδούς, ενώ δίνει την ευκαιρία και σε άλλες μοτοσικλέτες να λάβουν μέρος στο MotoGP.
Το 2007 η χωρητικότητα του κινητήρα μειώθηκε από 990cc στα 800cc. Τώρα η FIM, η Dorna και όσοι ενορχήστρωσαν την αλλαγή, παίρνουν πίσω την απόφαση τους, αναγνωρίζοντας το λάθος τους.
Παραμένει σε ισχύ ο νέος κανονισμός που επιτρέπει σε κάθε αναβάτη τη χρησιμοποίηση έξι κινητήρων σε μία σεζόν, ενώ δύο επιπλέον κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι για τους αναβάτες που αγωνίζονται με κάρτα ελεύθερης συμμετοχής.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα ο Βαλεντίνο Ρόσι είχε ζητήσει την επιστροφή στα 1000cc και την απομάκρυνση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων σε ποσοστό 70%.
Το 2007 η χωρητικότητα του κινητήρα μειώθηκε από 990cc στα 800cc. Τώρα η FIM, η Dorna και όσοι ενορχήστρωσαν την αλλαγή, παίρνουν πίσω την απόφαση τους, αναγνωρίζοντας το λάθος τους.
Παραμένει σε ισχύ ο νέος κανονισμός που επιτρέπει σε κάθε αναβάτη τη χρησιμοποίηση έξι κινητήρων σε μία σεζόν, ενώ δύο επιπλέον κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι για τους αναβάτες που αγωνίζονται με κάρτα ελεύθερης συμμετοχής.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα ο Βαλεντίνο Ρόσι είχε ζητήσει την επιστροφή στα 1000cc και την απομάκρυνση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων σε ποσοστό 70%.