X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Επιστροφή στην Ευρώπη...

Λε Μαν

Το MotoGP επιστρέφει στην Ευρώπη με τη πίστα του Λε Μαν να φιλοξενεί αυτό το σαββατοκύριακο το πέμπτο αγώνα της σεζόν

Με την ταχύτατη Ducati να αποτελεί την ευχάριστη έκπληξη του πρωταθλήματος. Και το Βαλεντίνο Ρόσι να προσπαθεί αλλά τελικά να μην μπορεί να φτάσεις τις επιδόσεις της Ιταλικής εταιρίας οδεύουμε ολοταχώς προς τον πέμπτο αγώνα της φετινής σεζόν. Τα βλέμματα έχουν πλέον στραφεί στη Γαλλία και συγκεριμένα στο Λε Μαν εκεί που το προσεχές σαββατοκύριακο ίσως ξεκαθαρίσει το τοπίο στους πρώτες θέσεις της βαθμολογίας.
Οι τρεις νικες του Κέισι Στόνερ με Ducati σίγουρα αποδυκνείουν πως η Ιταλική εταιρία έχει μπεί για τα καλά στη διεκδίκηση του τίτλου. Άλλωστε και ο ίδιος ο Βαλεντίνο Ρόσι έχει δηλώσει με απογοήτευση πως όταν βλέπει τις επιδόσεις της Ducati πραγματικά δακρύζει. Η διαφορά ανάμεσα στο πρωτοπόρο Στόνερ και το Ρόσι είναι 15 βαθμοί και ο "γιατρός" αν θέλει να επιστρέψει στους τίτλους θα πρέπει να πάρει μόνο τη νίκη στο γκραν πρι του Λε Μαν.

Απο εκεί και περα ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda, Ντάνι Πεντρόσα τα πάει πολύ καλά μέχρι τώρα σε σχέση με τον ομόσταυλο του και παγκόσμιο πρωταθλτή Νίκι Χέιντεν καθώς βρίσκεται στη τρίτη θέση έχοντας οκτώ βαθμούς διαφορά απο τον τέταρτο Μάρκο Μελάντρι.

Η πίστα
Η πίστα του Λε Μαν κατασκευάστηκε το 1965 αλλά φιλοξένησε γκραν πρι στα τέλη της δεκαετίας του 60'. Ένα σοβαρό ατύχημα το 1995 του στέρησε τη συμμετοχή στο καλεντάρι του MotoGΡ ωστόσο έγιναν κάποιες αλλαγές στα μέτρα ασφαλείας και το 2000 επανήλθε και πάλι στο πρόγραμμα.

Το σιρκουί βρίσκεται περίπου 200 χιλιόμετρα μακριά απο την πρωτεύουσα της Γαλλίας το Παρίσι, ενώ βασικό χαρακτηριστικό του είναι οι απότομες στροφές που αναγκάζουν τον αναβάτη να κατεβάσει ταχύτητα. Ο αγώνας αποτελείται απο 28 γύρους, με τη πίστα να έχει μήκος 4.108 χιλιόμετρα.

Ρεκόρ πίστας
Ταχύτερος γύρος: Βαλεντίνο Ρόσι (2006) 1:35.087
Το πόντιουμ του 2006: Μάρκο Μελάντρι - Λόρις Καπιρόσι- Ντάνι Πεντρόσα
Pole Position (2006): Nτάνι Πεντρόσα 1:33.990













TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ