X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Επιστροφή στο... σπίτι για τον Ντάνι Σόρδο

Ο Ντάνι Σόρδο βρίσκεται ξανά στο Ράλλυ Ακρόπολις με τα γνώριμα χρώματα της Citroen. Το Sport24.gr τον συνάντησε και ο Ισπανός… θυμήθηκε το σπίτι του και εξομολογήθηκε την αδυναμία που δεν έχει για τη Φόρμουλα 1 (video).

Ο Ντάνι Σόρδο είναι Ισπανός, από τον Βορρά μάλιστα και όμως αισθάνεται σαν στο σπίτι του εδώ στο Λουτράκι.

Βλέπετε η πόλη που φιλοξενεί τόσο ζεστά τα τελευταία χρόνια το Ράλλυ Ακρόπολις, του θυμίζει τα δικά του μέρη εκεί κοντά στο Σανταντέρ.

" Ειδικά η παραλία, αλλά όλοι εμείς εδώ πέρα μόνο την κοιτάζουμε τη θάλασσα αυτές τις μέρες. Ίσως την Κυριακή μετά τον αγώνα αν όλα έχουν πάει καλά, να βουτήξω", είπε ο οδηγός της Citroen σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Sport24.gr στην πάντα φιλόξενη γαλλική ομάδα.

Μετά από την περιπλάνηση του στη Mini, μια περιπέτεια που ξεκίνησε καλά, αλλά κατέληξε άδοξα επέστρεψε στη "μαμά" Citroen: " Έμαθα πολλά στη Mini, γνώρισα και συνεργάστηκα με άλλους ανθρώπους. Ακόμα και αν δεν καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τη δουλειά που ξεκινήσαμε. Σήμερα βρίσκομαι πάλι στη Citroen και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Γνωρίζω το περιβάλλον, τους ανθρώπους, τη γλώσσα αν θέλετε και έχω ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο στη διάθεση μου".

Περίεργο που το είπε στο δυσκολότερο αγώνα της χρονιάς, αλλά ελπίζει πως θα αλλάξει η τύχη του μετά την Ελλάδα. " Η χρονιά ξεκίνησε ιδανικά στο Μόντε Κάρλο (σ.σ. τρίτη θέση) με τις καιρικές συνθήκες να διευκολύνουν την προσπάθεια μου για να ανέβω στο βάθρο. Τα πράγματα δεν πήγαν καλά στη συνέχεια και στην Πορτογαλία θα έλεγα πως επιστρέψαμε, κάναμε καλό αγώνα αν και δεν φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα".

Και φτάσαμε στο Ακρόπολις. Τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία συμμετοχή του (το 2009 με το Citroen C4 WRC), το DS3 WRC είναι έτοιμο να τον υπακούσει στις 14 σκληρές ειδικές.

" Γνωρίζαμε τι μας περιμένει πριν έρθουμε εδώ. Οι ειδικές είναι σκληρές, όμως στην ίδια θέση βρισκόμαστε όλοι μας. Το feeling που έχω τώρα που τις έχω οδηγήσει (σ.σ. στις αναγνωρίσεις) είναι καλό. Στην πράξη θα φανεί"

Τον ρωτήσαμε πως προετοιμάζεται ένας οδηγός για μια τεράστια ειδική όπως η πρώτη ειδική, το μήκος της οποίας ξεπερνάει τα 47 χιλιόμετρα. Η γλώσσα του σώματος του έδειξε πως είναι ενθουσιασμένος, πως ανυπομονεί για τη δοκιμασία.

" Είναι ατελείωτα τα χιλιόμετρα γιατί έχουμε και μια δεύτερη νυχτερινή. Δεν ξέρω ποια από τις δύο είναι… χειρότερες. Το ιδανικό είναι να οδηγήσεις φλατ άουτ και τα 47 χιλιόμετρα, αλλά μπορείς; Νομίζω πως είναι δύσκολο. Θα υπάρξουν αλλαγές στο ρυθμό. Κάποιες φορές νομίζεις πως έχεις πάει γρήγορα και βλέποντας τους χρόνους των άλλων, διαπιστώνεις πως είσαι τρία δευτερόλεπτα πιο αργός. Δεν χρειάζεται να πας γρήγορα την πρώτη ημέρα, αρκεί να είσαι εκεί. Την Παρασκευή θέλω να φτάσω στο Service Park με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Και αν πάει κάτι στραβά, γιατί έχουμε να κάνουμε με μεγάλες πέτρες, να μην χάσω πολύ χρόνο σε σχέση με τους υπόλοιπους".

Μια νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί παράσημο για κάθε οδηγό. Μόλις δύο από τους οδηγούς που θα λάβουν μέρος φέτος στον αγώνα έχουν αναδειχθεί νικητές στο παρελθόν. Ο Σόρδο έχει πολλά βάθρα στο ενεργητικό του, αλλά όχι νίκη και αυτός είναι και ο λόγος που επέστρεψε στη Citroen.

Οι Ισπανοί… πανηγύρισαν όταν γύρισε πίσω στη γαλλική ομάδα. Ο Τύπος ακολουθεί από κοντά τα βήματα του και επικρατεί πανικός γύρω από τον Σόρδο κάθε χρόνο στο Ράλι Ισπανίας, το οποίο φιλοξενείται στην Καταλονία.

Το Ράλι Γαλλίας πήγε στην Αλσατία για χάρη του Λεμπ, δεν θα μπορούσε και το Ράλι Ισπανίας να μετακινηθεί βόρεια προς τον Βισκαϊκό Κόλπο για το χατίρι του Σόρδο; Ο ίδιος δεν θα το ήθελε " στη Βόρεια Ισπανία ο κόσμος αγαπάει τα ράλι. Ωραίο θα ήταν κάποια στιγμή να γίνει εκεί, όμως θα έρθει τόσος κόσμος και αυτό θα είναι επικίνδυνο. Ας μείνει στην Καταλονία όπου οι θεατές είναι αρκετοί για ένα ράλι, αλλά λιγότεροι".

Και επειδή δεν έχουμε συχνά την ευκαιρία να έχουμε απέναντι μας έναν κορυφαίο Ισπανό αθλητή, τον ρωτήσαμε για την έκρηξη στον ισπανικό αθλητισμό: " Πρώτα είναι το ποδόσφαιρο, μετά τα μηχανοκίνητα σπορ, η ποδηλασία, το τένις, το μπάσκετ. Οι Ισπανοί αγαπούν τον αθλητισμό, ήμασταν τυχεροί γιατί αρκετοί χορηγοί επένδυσαν σε εμάς και έχουμε πολλούς νέους αθλητές".

Για τον ισπανικό αθλητισμό

Αν μπορούσε να αλλάξει για λίγο θέση με έναν εξ αυτών έστω για λίγες ώρες, το σκέφτηκε, το ξανασκέφτηκε, εξέφρασε την αντιπάθεια του προς τη Φόρμουλα 1 και κατέληξε στον Μαρκ Μάρκεθ, τον 20χρονο σταρ (ήδη) στο MotoGP: " Κάνει απίστευτα πράγματα στην πρώτη του χρονιά και κάθε φορά που πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται πως είναι ακόμα παιδί. Τον έχω συναντήσει λίγες φορές και κάθε φορά τον βλέπω… ψηλότερο. Ελπίζω να έχουμε και οι δύο καλά αποτελέσματα την Κυριακή (σ.σ. ο Μάρκεθ αγωνίζεται στο ιταλικό Grand Prix στο Μουτζέλο)".

TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ