X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Έρχονται οι Γερμανοί

Με προϋπολογισμό 100.000.000 ευρώ "κατεβαίνει" στο WRC η Volkswagen το 2012. Δεν... ιδρώνει το αυτί της Citroen.

Tα τελευταία χρόνια Volkswagen ακούμε και Volkswagen δεν βλέπουμε στο WRC. Το περιοδικό Autosport γράφει ότι η αναμονή τελείωσε και το 2012 και οι Γερμανοί θα είναι κοντά μας.

Δεν θα είναι μόνοι, παρά μόνο θα φέρουν και 100.000.000 ευρώ για ξόδεμα! Ποσό αν μη τι άλλο υπερβολικό, την ώρα που όλοι κάνουν οικονομία. Χαζοί είναι οι Γερμανοί να ξοδεύουν χρήματα;

Η VW που κατέκτησε το στόχο της που ήταν το Ράλι Ντακάρ έχει δώσει τα ηνία του πρότζεκτ στο διασημότερο οδηγό της εταιρείας, τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Κάρλος Σάινθ. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Autosport η ανακοίνωση των σχεδίων θα γίνει στο πλαίσιο του Ράλι Πορτογαλίας.

Οι Γερμανοί πλησίασαν τον Σεμπαστιάν Λεμπ, ωστόσο ο Γάλλος πολυπρωταθλητής τους έκλεισε την πόρτα, καθώς σύμφωνα με τα δικά του λόγια σχεδιάζει να αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν.

Έτσι έχουν στραφεί στον Πέτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος "διψάει" για ακόμα έναν τίτλο και τα τελευταία χρόνια ταλαιπωρείται με τη δική του ομάδα.

Πάντως ο επικεφαλής της Citron, Ολιβιέ Κεσνέλ δεν ανησυχεί ιδιαίτερα για την έλευση της Volkswagen με το μεγάλο προϋπολογισμό. Γνωρίζει καλά ότι εκεί που λαλούν πολλοί κοκκόροι, αργεί να ξημερώσει.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ