Εσωτερική υπόθεση...
Με τους Nico Rosberg και Lewis Hamilton να κάνουν το 1-2 πραγματοποιήθηκε και το τρίτο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών στη Μαλαισία. Ακολούθησαν οι Ferrari.
Ακολούθησαν οι πιλότοι της Williams, με τον Felipe Massa να είναι ταχύτερος αυτή τη φορά του Valtteri Bottas. Οι διαφορές και σε αυτήν την περίπτωση “παίζουν” στα χιλιοστά, ενώ στη μάχη με τις Ferrari δεν ξεπερνούν τα δύο δέκατα.
Ο Daniel Ricciardo με την Red Bull ήταν έβδομος, εννιά δέκατα πίσω από τον Rosberg, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισαν ο Carlos Sainz Jr, o Max Verstappen και ο Marcus Ericsson.
Ξεκάθαρα φαβορί για κατάληψη της πρώτης σειρά του γκριντ στις κατατακτήριες δοκιμές της Sepang που ξεκινούν στις 11:00GR είναι οι πιλότοι της Mercedes, οι οποίοι έκαναν το 1-2 στο FP3, με τον Nico Rosberg να κινείται ταχύτερα του Lewis Hamilton αυτή τη φορά, με τον Βρετανό να ενημερώνει τους μηχανικούς του για προβλήματα στο σύστημα πέδηση της W06. O χρόνος του Γερμανού ήταν 1:39.690, με τον Hamilton να ακολουθεί με διαφορά 0.183”.
Δεύτερη δύναμη του γκριντ αυτή τη στιγμή είναι η Ferrari, όπως φάνηκε και στην Αυστραλία. Ο Kimi Raikkonen δείχνει κατά τι ταχύτερος του Sebastian Vettel στη Μαλαισία, με τον καλύτερό του χρόνο να είναι 0.555” πιο αργός από αυτόν του ταχύτερου συνδυασμού. Ο Γερμανός από τη μεριά του ήταν μόλις 21 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Φινλανδό.
Στο στρατόπεδο της McLaren η εικόνα δεν έχει αλλάξει τουλάχιστον όσον αφορά στην απόδοση της MP4-30, με τον Fernando Alonso να σημειώνει τον 15ο χρόνο της διαδικασίας και να βρίσκεται 2,3” πίσω από την κορυφή. Τρία δέκατα πιο αργός σε σχέση με τον Ισπανό ήταν ο ομόσταβλός του, Jenson Button. Kαι για τους δύο η μεγάλη πρόκληση θα είναι να περάσουν στο Q2.
Oι πιλότοι της Manor, τέλος, κατέλαβαν τις δύο τελευταίες θέσεις της κατάταξης και θα δώσουν μάχη για να μπορέσουν να σημειώσουν χρόνους εντός του 107% του καλύτερου χρόνου που θα επιτευχθεί στο Q1.
Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες και σε αυτό το session με τη θερμοκρασία ασφάλτου να φτάνει μέχρι και τους 62 βαθμούς Κελσίου προκαλώντας πονοκέφαλο σε ομάδες και πιλότους, λόγω των χαμηλών επιπέδων πρόσφυσης, της μεγάλης φθοράς και της πτώσης της απόδοσης των ελαστικών είναι παραδοσιακά πολύ υψηλές στη Sepang.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα: