X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Έτοιμη για τη "μάχη" η Citroen

Μίκο Χίρβονεν και Ντάνι Σόρδο διεκδικούν την πέμπτη νίκη της Citroen στο Ακρόπολις. Τί περιμένουν οι οδηγοί της πολυπρωταθλήτριας.

To Ράλλυ Ακρόπολις δεν θεωρείται ένας από τους αγαπημένους αγώνες της Citroen. Τέσσερις νίκες μετράει η γαλλική ομάδα στον εθνικό αγώνα, οι τρεις εκ των οποίων με τον Σεμπαστιάν Λεμπ.

Ο πολυπρωταθλητής δεν θα βρίσκεται φέτος στην Ελλάδα και το βάρος πέφτει στους ώμους του Μίκο Χίρβονεν και του Ντάνι Σόρδο. Η Volkswagen δεν πρέπει να ξεφύγει στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Νικητής το 2009 με τη Ford o Χίρβονεν έχει καλή παράδοση στο Ακρόπολις και αναζητεί την πρώτη φετινή νίκη του στο δυσκολότερο αγώνα της χρονιάς στο WRC.

" Η επιφάνεια των δρόμων μπορεί να αλλάξει δραματικά από τη μια ειδική στην άλλη. Ορισμένες φορές οι δρόμοι είναι λείοι και γρήγοροι, άλλες φορές οι ειδικές είναι γεμάτες πέτρες και τρύπες. Η αξιοπιστία των αυτοκινήτων και η δυναμική των ελαστικών σημαίνει πως οδηγούμε φλατ άουτ όλη την ώρα, όμως η αντοχή διαδραματίζει μεγάλο ρόλο εδώ", τόνισε ο Χίρβονεν, τρίτος στη βαθμολογία και ήδη 65 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Σεμπαστιάν Οζιέ.

" Δουλεύουμε πολύ με την ομάδα για να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο. Ολοκληρώσαμε σύντομες δοκιμές όταν ήρθαμε στην Ελλάδα. Ελπίζουμε πως η τύχη θα βρίσκεται με το μέρος μας και θα καταφέρουμε να εξασφαλίσουμε ακόμα μια νίκη για τη Citroen", κατέληξε ο Φινλανδός στη δεύτερη σεζόν του με την γαλλική ομάδα.

Ο δεύτερος οδηγός, ο Ντάνι Σόρδο δεν αγωνίστηκε τα προηγούμενα δύο χρόνια, αν και η Mini βρέθηκε πρόπερσι στο Ακρόπολις. Ο οδηγός από το Σανταντέρ αναζητεί ακόμα την πρώτη νίκη στην καριέρα του.

" Μου αρέσει αυτός ο αγώνας, αν και δεν έχω να επιδείξω επιτυχίες πάντα. Χρειάζεσαι αρκετή δόση τύχης για να πάρεις ένα καλό αποτέλεσμα στην Ελλάδα, αλλά το κλειδί είναι να προστατεύσεις τα ελαστικά σου σε κάθε σκέλος. Οι ειδικές έχουν καλή πρόσφυση. Αυτές είναι οι ειδικές στις οποίες προτιμώ να αγωνίζομαι και ελπίζω να έχω ξανά το ίδιο επίπεδο απόδοσης που είχαμε στην Πορτογαλία".

Ο συνοδηγός του, Κάρλος δελ Μπάριο είναι ενθουσιασμένος με τον ερχομό του στην Ελλάδα και τράβαγε φωτογραφίες από την... ειδική στην Ομόνοια και από το μπαλκόνι του στο Λουτράκι.

Στο Ακρόπολις επιστρέφει ο Χαλίντ Αλ-Κασίμι, στον αγώνα όπου έκανε το ντεμπούτο του το 2004, ενώ πρώτη φορά στην Ελλάδα βρίσκεται ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ