Έτοιμος για τίτλο ο Πεδρόσα
Δύο συνεχόμενες νίκες (Βαλένθια 2007, Χερέθ 2008) επί ισπανικού εδάφους έχει κατακτήσει ο Ντάνι Πεδρόσα.
Σε τι κατάσταση βρίσκεται το χέρι σου (είχε τραυματιστεί στις δοκιμές στην πίστα Σεπάνγκ);
" Μετά το τέλος του Grand Prix του Κατάρ συνέχισα τη φυσιοθεραπεία μου. Αισθάνομαι καλύτερα και θεωρώ ότι η ατυχία αυτή ανήκει στο παρελθόν".
Οι πτώσεις είναι αυτές που σε φοβίζουν περισσότερο στη δουλειά σου;
" Δεν φοβάμαι, απλά δεν μου αρέσουν. Δεν έχω κάτσει να μετρήσω τις πτώσεις που μου έχουν τύχει σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου. Θα χάσουμε το μέτρημα αν το κάνω. Τουλάχιστον όταν πέφτω, το κάνω θεαματικά!".
Όταν πρωτοεμφανίστηκες το 2006 στο MotoGP, είχες πει ότι ο στόχος σου ήταν να μάθεις. Το 2007 έμαθες περισσότερα και ήσουν δεύτερος στο πρωτάθλημα. Το 2008 θα είναι η χρονιά σου;
" Δεν το ξέρω αυτό. Η κατάκτηση του τίτλου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Χρειάζεται «καθαρό» μυαλό και προσήλωση. Ένας αναβάτης χρειάζεται τύχη και μία καλή μοτοσικλέτα".
Τι αισθάνεσαι; Οι θαυμαστές σου θέλουν να μάθουν αν στο μυαλό σου υπάρχει η σκέψη να κερδίσεις τον τίτλο;
" Οι σκέψεις μου ανήκουν σε μένα. Υπάρχουν πράγματα που μπορώ να μοιραστώ με τον κόσμο, τα υπόλοιπα όμως αφορούν μόνο εμένα. Είμαι αρκετά έμπειρος, η ομάδα μου (Honda) έχει μεγαλύτερη πείρα, η μοτοσικλέτα μας είναι καλή. Θα δούμε".
Βρίσκεσαι ήδη δύο χρόνια στο MotoGP. Θεωρείσαι βετεράνος. Σε ποιόν τομέα έχεις παρουσιάσει βελτίωση;
" Στη σχέση μου με τα ΜΜΕ".
Έχεις αλλάξει καθόλου ως άνθρωπος;
" Δεν πιστεύω ότι έχω αλλάξει πολύ. Ξέρω τι θέλω και γνωρίζω τι πρέπει να κάνω για να τα αποκτήσω".
Η εφαρμογή του traction control έχει καταστρέψει τον ανταγωνισμό ή έχει σώσει ζωές;
" Σίγουρα μας έχει σώσει από ορισμένες δύσκολες καταστάσεις. Βέβαια αν είχαμε όλοι τις ίδιες γνώσεις πάνω σε αυτό, τα πράγματα θα ήταν περισσότερο ισορροπημένα".
Ποια είναι η εντύπωση που έχεις σχηματίσει για τον Κέισι Στόνερ;
" Έχει ωριμάσει πολύ. Πλέον είναι μέλος μίας ομάδας που πρωταγωνιστεί και διαθέτει μία ανταγωνιστική μοτοσικλέτα. Το να κερδίζεις αγώνες, να βρίσκεσαι συνέχεια στο πόντιουμ, να κατακτάς pole positions, να αναδεικνύεσαι παγκόσμιος πρωταθλητής, πώς να το κάνουμε, μέσα από αυτή την κατάσταση ωριμάζεις".
Είναι καλύτερος πιλότος από τον Βαλεντίνο Ρόσι ή έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής γιατί οδηγεί την καλύτερη μοτοσικλέτα;
" Είναι ο καλύτερος, γιατί είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής. Δεν έχω οδηγήσει τη Ducati για να ξέρω, ούτε τη Yamaha (του Ρόσι). Ο Βαλεντίνο έχει κερδίσει πολλούς τίτλους με διαφορετικές μοτοσικλέτες, ο Στόνερ έχει πάρει μόνο έναν. Σε αυτόν τον τομέα ο Βαλεντίνο είναι ασυναγώνιστος".
Ο Ρόσι έχει να πάρει δύο χρόνια τίτλο. Πιστεύεις ότι η καριέρα του έχει αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα;
" Αυτό δεν το ξέρω και δεν με ενδιαφέρει. Κοιτάζω μόνο τι κάνω εγώ".
Τι ένιωσες όταν τον προσπέρασες στο Κατάρ;
" Ήταν δύσκολο. Προετοιμάστηκα και είδα την ευκαιρία, δεν δίστασα. Το πόντιουμ αποτελεί πάντοτε επιβράβευση για τους ανθρώπους που δουλεύουν σε μία ομάδα".
Έχεις εκπλαγεί από το "ξεπέταγμα" του Λορένθο;
" Όχι, γιατί τα πήγαινε καλά στις δοκιμές".
Πιστεύεις ότι θα υπάρξει κόντρα Λορένθο-Πεδρόσα στο MotoGP;
" Εγώ κοιτάζω τη δουλειά μου και την ομάδα μου. Αυτό έκανα πάντα και δεν νομίζω ότι πρέπει να αλλάξω τώρα".
Έχεις κάποια συμβουλή να του δώσεις;
" Όχι".
Ποιόν χαίρεσαι περισσότερο να κερδίζεις. Τον Ρόσι, τον Στόνερ, τον Λορένθο ή τον Χέιντεν;
" Για μένα είναι όλοι ίδιοι. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να τερματίζω πρώτος".
Γιατί επέλεξες να αφήσεις το Νο26;
" Όταν ξεκίνησα να παρακολουθώ αγώνες, ο Ρέινι είχε το Νο1, ο Ντούχαν το Νο2. Μου αρέσουν τα μικρά νούμερα. Είχα το Νο3, μπορεί να αποκτήσω το Νο1 και τώρα έχω το Νο2. Το Νο26 θα είναι πάντοτε δικό μου και το κουβαλώ εδώ (δείχνει στην καρδιά)".
Οι Ιταλοί σε είχαν βαφτίσει "θλιμμένο μπέμπη". Σε ενόχλησε;
" Άλλο είναι να είσαι σοβαρός και άλλο θλιμμένος. Κάνω με σοβαρότητα τη δουλειά μου, αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι θλιμμένος στην προσωπική μου ζωή. Πρέπει να σεβόμαστε τον χαρακτήρα του καθένα".