Έβδομος σταθμός...Ιντιανάπολη
Μετά το γκραν πρι των λαθών στο Καναδά ερχεται ο έβδομος αγώνας στην ιστορική πίστα της Ιντιανάπολις...
Αξιόπιστη McLaren
Με μπροστάρη τον απρόσμενα ώριμο Λούις Χάμιλτον και τον παγκόσμιο πρωταθλήτη Φερνάντο Αλόνσο να ακολουθεί, η McLaren δείχνει μέχρι στιγμής η πιο αξιόπιστη εταιρία του πρωταθλήματος, έτοιμη να κατακτήσει και πάλι τη κορυφή. Ότι και να πούμε για το Λούις Χάμιλτον, είναι λίγο, καθώς ο 22χρονος πιλότος στη ρούκι χρονιά έχει καταφέρει να βρίσκεται στη κορυφή τηςβαθμολογίας, ενώ δεν λέει να κατέβει απο το πόντιουμ αφού στους έξι πρώτους αγώνες μετράει ισάριθμες συμμετοχές στο βάθρο.
Στο Καναδά πήρε το βάπτισμα του πυρός, κατακτώντας τη πρώτου του νίκη και ευελπιστεί σε ανάλογη συνέχεια. Δεν ισχύουν τα ίδια στη περίπτωση του Φερνάντο Αλόνσο, που μπορεί να έχει κατακτήσει δύο νίκες και να διατηρεί τη επαφή του με τη κορυφή, όμως σε καμία περίπτωση δεν έχει παρουσιάσει τη σταθερότητα των προηγούμενων χρόνων που του χάρισε το τίτλο του πρωταθλητή.
Ο Ισπανός πρωταθλητής μάλιστα εξέφρασε ανοιχτά την δυσαρέσκεια του για την τακτική της McLaren, αφήνοντας σαφές υπονοούμενα για ευνοοικότερη μεταχείριση προς το Χάμιλτον. Όπως και να 'χει πάντως για να διεκδικήσει το τίτλο του ο Φερνάντο Αλόνσο, αυτό που πραγματικά χρειάζεται είναι να θυμηθεί το παλιό καλό του εαυτό και να γίνει πιο αξιόπιστος.
Ψάχνει τη χαμένη της ταυτότητα η Ferrari
Στη Ferrari μετά απο δύο πραγματικά απογοητευτικούς αγώνες θέλουν να μην συνεχιστεί ο κατήφορος και να επιστρέψουν στις επιτυχίες. Στα λόγια και στις επιδόσεις στα ελεύθερα δοκιμαστικά μπορεί η "σκουντερία" να τα πηγαίνει μια χαρα και να θεωρείται το ταχύτερο μονοθέσιο, όμως στους αγώνες τα πράγματα αλλάζουν, με την αξιοπιστία που την χαρακτήριζε να είναι το κύριο χαρακτηριστικό που λείπει.
Ο Φελίπε Μάσα, κατέκτησε δύο συνεχόμενες νίκες, πλησίασε στη κορυφή, όμως η τρίτη θέση στο Μονακό και η αποβολή στο Καναδά τον έφεραν πάλι πίσω, με το Βραζιλιάνο πιλότο να θέλει διακαώς να επιστρέψει στις νίκες.
Ο έτερος οδηγός της Ferrari Κίμι Ραΐκόνεν, υποσχέθηκε επιστροφή στις καλές επιδόσεις στο Καναδά, το μόνο που κατάφερε ήταν η πέμπτη θέση και στο αγώνα της Ινδιανάπολις το μόνο που χρειάζεται για να μην απομακρυνθεί κι' άλλο απο τη κορυφή είναι η νίκη.
Xωρίς Κούμπιτσα στην Ιντιανάπολη
Οι ιθύνοντες της τρίτης δύναμης του φετινού πρωταθλήματος ΒMW, που καρδιοχτύπησαν στο Καναδά με το τρομερό ατύχημα του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, θα στερηθούν τις υπηρεσίες του Πολωνού πιλότου, όμως αυτό σίγουρα είναι το λιγότερο. Τη θέση του Κούμπιτσα θα πάρει στο γκραν πρι της Ινδιανάπολις ο Βέτελ, με το Πολωνό μάλιστα να θέλει να αγωνιστεί όμως οι γιατροί να του απαγορευουν.
Ο Βετέλ με τη σειρά του δήλωσε πως δεν ήθελε να κάνει ντεμπούτο κάτω απο αυτές τις συνθήκες ομώς μια καλή εμφάνιση δεν πέρναγε απαρατήρητη απο τους ιθύνοτες της BMW. Για το πρώτο οδηγό της Γερμανικής εταιρίας, Νίκι Χάιντφιλντ, μόνο θετικά μπορούμε να πούμε με τις μέχρι τώρα εμφανίσεις του καθώς στο Καναδά πήρε τη δεύτερη θέση, ενώ στη βαθμολογία μετράει 26 πόντους, ένα μόλις λγότερο απο το Κίμι Ραΐκόνεν που βρίσκεται στη τέταρτη θέση.
Αισιοδοξία σε Renault, Williams
Στη πρωταθλήτρια Renault μπορεί ο Τζιανκάρλο Φισικέλα να τιμωρήθηκε και να μη μάζεψε βαθμό, όμως ο Χέικι Κοβαλάινεν έκανε τη καλύτερη του εμφάνιση στο Καναδά παίρνοντας τη τέταρτη θέση και έφερε συγκρατημένα χαμόγελα στη Γαλλική εταιρία που θέλει να συνεχισεί να βλέπει τους οδηγούς της στο πόντιουμ. Τέλος μετά τη κατάκτηση της τρίτης θέσης απο τον Άλεξ Βούρτζ στο Καναδά, η Williams βλέπει με άλλο μάτι τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Η πίστα
Το 7ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1 πραγματοποιείται στο «Indianapolis Motor Speedway» ή αλλιώς στην πίστα της Ινδιανάπολης στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Η συγκεκριμένη πίστα είναι μια από τις παλαιότερες στον κόσμο, αφού χρονολογείτε από το 1908, τότε που αντί για άσφαλτο το ρόλο του οδοστρώματος έπαιζαν τα 3,2 εκατομμύρια τούβλα.
Έτσι, μέχρι και τώρα το παρατσούκλι της είναι «The Brickyard», δηλαδή το «τουβλάδικο». Εκτός από την F1, η Ινδιανάπολης φιλοξενεί και άλλα Αμερικανικά πρωταθλήματα όπως το IRL (Indy), το οποίο είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μηχανοκίνητα σπορ στις ΗΠΑ, μετά τα NASCAR.
Το 1950 που ήταν και η πρώτη χρονιά της F1, η πίστα ήταν μέρος του αγωνιστικού της ημερολογίου, όμως αυτό κράτησε μόλις δέκα σεζόν. Το 1998 οι Αμερικανοί ήρθαν σε συνεννόηση με τους ανθρώπους της F1 και το 2000 το κορυφαίο μηχανοκίνητο πρωτάθλημα στον πλανήτη επέστρεψε στην ανασχεδιασμένη πίστα των 4.192 χιλιομέτρων. Η διαδρομή αυτή απαριθμεί 13 στροφές, με την τελευταία από αυτές να είναι τόσο γρήγορη, που η ταχύτητα εξόδου των μονοθεσίων ξεπερνά τα 300 χλμ./ω.
Ρεκόρ Πίστας
Ταχύτερος γύρος: Ρούμπενς Μπαρικέλο Ferrari (2004) – 1'10''399
Ταχύτερος γύρος 2006: Μίκαελ Σουμάχερ Ferrari - 1'12"719
Καλύτερη Pole Position: Ρούμπενς Μπαρικέλο Ferrari (2004) - 1'10''223
Τελευταία Pole Position:Μίκαελ Σουμάχερ Ferrari (2006) – 1'11''588
Το πόντιουμ του 2005: Μίκαελ Σουμάχερ – Φελίπε Μάσα – Τζιανκάρλο Φισικέλα