Εξηγείται για να μην παρεξηγείται η FIA
Η σύσκεψη της FIA στο Μονακό είχε ως αποτέλεσμα τη διευκρίνηση κάποιων κανονισμών, ώστε να αποφευχθούν περιστατικά που προκαλούν σύγχυση την επόμενη χρονιά.
Στο πρωτάθλημα που μας πέρασε είδαμε αρκετά περιστατρικά να προβληματίζουν και να μπερδεύουν τόσο τον κόσμο, όσο και τους ίδιους τους αγωνοδίκες.
Γι' αυτό το σκοπό η παγκόσμια ομοσπονδία πρέβη στην ανακοίνωση κάποιων κανονισμών, ώστε να αποφευχθούν παρόμοιες καταστάσεις και στο μέλλον.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της FIA:
• Αρχικά, οι οδηγοί θα μπορούν να αλλάξουν μόνο μια φορά τη γραμμή τους, στην προσπάθεια τους να προστατεύσουν τη θέση τους. Επίσης, απαγορεύεται οποιαδήποτε ασυνήθιστη αλλαγή κατεύθυνσης.
• Οι πιλότοι πρέπει να χρησιμοποιούν την πίστα ανά πάσα στιγμή. Για την αποφυγή κάθε αμφιβολίας οι λευκές γραμμές καθορίζουν τα όρια της πίστας, στην οποία δεν ανήκουν τα κερμπς. Αν κάποιος πιλότος βγει εκτός πίστας, μπορεί να εισέλθει σε αυτή ξανά, όταν αυτό είναι ασφαλές και χωρίς να κερδίσει κάποιο πλεονέκτημα.
• Όταν κατά τη διάρκεια του Q1, πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, ο ταχύτερος χρόνος ενός πιλότου υπερβαίνει το 107% του ταχύτερου χρόνου, τότε αυτός θα αποβάλλεται από τον αγώνα.
• Κατά την είσοδο στα πιτς, ένας πιλότος μπορεί να προσπεράσει οποιοδήποτε μονοθέσιο, ακόμη και το αυτοκίνητο ασφαλείας.
• Όταν ένας πιλότος ρίχνει γύρο στον προπορευόμενο, ο πιο αργός υποχρεούται να τον αφήσει να τον προσπεράσει. Σε αντίθετη περίπτωση οι μπλέ σημαίες ενημερώνουν τον αργό πιλότο, ενώ αν δεν αντιδράσει και σε αυτές, το θέμα πηγαίνει στους αγωνοδίκες.
• Οι πιλότοι στις ελεύθερες δοκιμές θα έχουν στη διάθεση τους τρία σετ στεγνών ελαστικών και άλλα οχτώ για την υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.