X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Εξηγήσεις της FIA για το ατύχημα Μπιανκί

LAT PHOTOGRAPHIC TEL: +44(0)20 8267 3000 EMAIL: LAT.PHOTO@HAYMARKET.COM

Στο race control δεν είδαν το ατύχημα του Ζουλ Μπιανκί, ενώ ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA απάντησε γιατί δεν χρησιμοποιήθηκαν το αυτοκίνητο ασφαλείας και το ελικόπτερο.

H παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου (FIA) αποκάλυψε λεπτομέρειες για το ατύχημα του Ζουλ Μπιανκί, δίνοντας μια σχεδόν ολοκληρωμένη εικόνα για ό,τι συνέβη στη Σουζούκα την προηγούμενη Κυριακή (5/10).

Στο Σότσι λοιπόν ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Τσάρλι Γουίτινγκ έδειξε βιντεοσκοπημένο υλικό από τις κάμερες και επέμεινε πως δεν ήταν απαραίτητο να χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο ασφαλείας για το ατύχημα του Άντριαν Σούτιλ.

"Βάλαμε διπλές κίτρινες σημαίες γιατί νιώθαμε πως το συμβάν θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί δίχως τη χρήση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Το επόμενο βήμα ήταν φυσικά το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά βρισκόταν μακριά, αυτή είναι η διαδικασία που ακολουθούμε σε αυτές τις καταστάσεις. Δεν είδαμε την ανάγκη να χρησιμοποιήσουμε αυτοκίνητο ασφαλείας".

"Είναι μια διαδικασία ρουτίνας, δεν παρεκκλίναμε από ό,τι κάναμε στο παρελθόν. Οπότε δεν πιστεύαμε πως ήταν απαραίτητο. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βρισκόταν μακριά στην πίστα. Αν βρισκόταν κοντά, θα ήταν ένα εντελώς διαφορετικό ζήτημα".

Ο Γουίτινγκ επιβεβαίωσε πως ο γερανός χρησιμοποιήθηκε μετά από άδεια του race control και σε εκείνο το σημείο οι κίτρινες σημαίες έγιναν διπλές: "Αν ένα μονοθέσιο βρίσκεται στην αμμοπαγίδα, πρέπει να απομακρυνθεί. Έγινε αμέσως , οι άνθρωποι της πίστας θα δέχονταν εντολή να πάνε να μαζέψουν το μονοθέσιο".

Ένα από τα σημεία-κλειδιά είναι η ταχύτητα με την οποία κινούνταν ο Ζουλ Μπιανί και πόσο ελάττωσε ταχύτητα όταν είδε τις διπλές κίτρινες σημαίες.

" Μελετήσαμε τα δεδομένα από όλα τα μονοθέσια. Δεν μείωσαν ταχύτητα όλα τόσο πολύ. Δεν νομίζω πως πρέπει να μπούμε σε λεπτομέρειες για το πόσο πολύ ελάττωσε την ταχύτητα του εν συγκρίσει με τους υπόλοιπους, έχουμε αυτά τα δεδομένα".

Ο Γουίτινγκ επιβεβαίωσε πως το race control δεν συνειδητοποίησε άμεσα, όταν βγήκε εκτός ο Γάλλος. Δηλαδή το video που προβλήθηκε από τον Γουίτινγκ στο Σότσι στους δημοσιογράφους δεν μεταδόθηκε ζωντανά στον Γουίτινγκ ή τους συνεργάτες του. Επιπλέον η συσκευή στο μονοθέσιο που μεταφέρει δεδομένα στο race control υπέστη ζημιά στο ατύχημα, οπότε το προειδοποιητικό σήμα δεν εστάλη ποτέ.

" Υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση, γιατί το μονοθέσιο δεν φαινόταν. Η πρώτη μου σκέψη ήταν πως χάνουμε χρόνο, περισσότερο από όσο πρέπει, γιατί οι άνθρωποι της πίστας στη Σουζούκα κινούνται πολύ γρήγορα. Μετά μας είπαν πως ένα μονοθέσιο χτύπησε το γερανό. Τι λέτε, τους ρώτησα; Δεν μπορούσα να δω το μονοθέσιο να χτυπάει το γερανό. Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουμε μια άλλη κάμερα, να εστιάσουμε για να δούμε πως υπήρχε ένα μονοθέσιο εκεί. Η εικόνα στο ατύχημα δεν ήταν καθαρή, η κατάσταση του οδηγού, αν ήταν χτυπημένος ή αν είχε χτυπήσει κάποιους άλλους".

" Στη συνέχεια στείλαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας και το ασθενοφόρο. Όπως είπα νωρίτερα, δεν μπορούσε κανείς να δει, η εικόνα δεν μεταδίδονταν live, η κάμερα 11 ήταν στραμμένη από την άλλη πλευρά, η κάμερα 12 είχε εστιάσει στο γερανό, αλλά δεν μπορούσε να δεις κανείς το κόκκινο μονοθέσιο. Ήταν κρυμμένο. Μόλις μετακινήσαμε την κάμερα μπορέσαμε να δουμε πως υπήρχε ένα μονοθέσιο εκεί. Πέρασε λίγος χρόνος, πιθανότατα όχι μόνο περισσότερα από 20 δευτερόλεπτα, αλλά είδαμε τι συνέβη".

Το ελικόπτερο δεν χρησιμοποιήθηκε γιατί δεν μπορούσε να προσγειωθεί στο νοσοκομείο εξαιτίας της επιδείνωσης του καιρού, αλλά οι κανονισμοί της FIA επιτρέπουν να γίνει ο αγώνας αν το νοσοκομείο βρίσκεται σε απόσταση 25 λεπτών με το αυτοκίνητο σε φυσιολογικές συνθήκες.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ