FORMULA 1

F1: Επίδειξη δύναμης της RBR-Honda στην αυλαία του Μπαχρέιν

Red Bull RB16B-Honda
Red Bull RB16B-Honda RED BULL RB16B-HONDA

Ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull RB16B-Honda σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο - την ώρα που η πρωταθλήτρια Mercedes συνέχιζε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τη σταθερότητα της W12.

Η Red Bull RB16B-Honda αναδύθηκε ως το κορυφαίο και ταχύτερο μονοθέσιο στο τελείωμα του τριημέρου χειμερινών δοκιμών της Formula 1, στο Μπαχρέιν, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο - την ώρα που η πρωταθλήτρια Mercedes συνέχιζε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τη σταθερότητα της W12.

Ο Ολλανδός πέτυχε τον χρόνο 1:28.960 προς το τέλος του τρίτου και τελευταίου απογεύματος των δοκιμών, καθώς η πλειοψηφία των ομάδων δοκίμασαν την απόλυτη ταχύτητα των μονοθεσίων τους με τις δύο μαλακότερες γόμες της Pirelli, C4 και C5.

Σε αντίθεση με τη Mercedes, η RBR διαπίστωσε ότι ο τρόπος με τον οποίο ανασχεδίασε την ουρά και την απόληξη του δαπέδου της RB16B δούλεψε ιδιαίτερα καλά, και της προσέφερε ένα αρκετά ισορροπημένο και εύκολο στις ρυθμίσεις μονοθέσιο. Ταχύ όχι μόνο σε έναν γύρο με μαλακή γόμα, αλλά και στις συστοιχίες γύρων της προσoμοίωσης αγώνα.

H RB16B, μάλιστα, καρπώνεται και την ολοκαίνουρια μονάδα ισχύος της Honda, την οποία οι Ιάπωνες είχε προγραμματίσει για το 2022 αλλά την έφεραν φέτος μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής τους από τη F1 στο τέλος της φετινής σεζόν.

Αντίθετα, η πολυπλοκότητα του ανασχεδιασμένου πίσω μέρους του δαπέδου της Mercedes W12 έχει αφήσει προς το παρόν την πρωταθλήτρια με ένα δύστροπο και δύσκολο στην κατανόηση μονοθέσιο, το οποίο η ομάδα στο Μπαχρέιν δεν κατάφερε να το κάνει να δουλέψει με τις δύο μαλακές γόμες.

Άλλωστε, πότε έχει δει κανείς τον Λιούις Χάμιλτον να βγαίνει δύο φορές από την πίστα, μέσα σε ένα τριήμερο; Ο Άγγλος, σε αντίθεση με τον Βάλτερι Μπότας που δεν βασίζει τόσο πολύ το οδηγικό του στιλ στον έλεγχο της ουράς, δεν προσαρμόστηκε με τη W12, και η αστάθεια του μονοθεσίου ειδικά με τη μαλακή γόμα άφησε τη Mercedes 0,56 δευτ. στο γύρο πιο αργή από την RBR.

«Ξέραμε ότι θα χάναμε λίγη αεροδυναμική απόδοση στο πίσω μέρος με το νέο δάπεδο, αλλά προς το παρόν αποδείχθηκε αρκετά σταθερό», είπε στο τέλος ο Φερστάπεν. «Ναι, πιστεύω ότι αναμφίβολα αυτές ήταν οι καλύτερες χειμερινές δοκιμές μας. Αλλά αυτό δεν εγγυάται τίποτα. Θα δούμε στον πρώτο αγώνα πού βρισκόμαστε. Σίγουρα υπάρχουν πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε, αν και αυτό μάλλον ισχύει για όλες τις ομάδες».

Ο Ιάπωνας Γιούι Τσουνόντα με το δεύτερο χρόνο, ένα δέκατο πίσω από τον Φερστάπεν, φάνηκε εντυπωσιακός όσο και η Alpha Tauri (επίσης με τη νέα μονάδα της Honda).

Και ο Κάρλος Σάινθ με τον τρίτο χρόνο έδωσε μια σαφή απόδειξη των λεγόμενων του Ματία Μπινότο ότι φέτος η Scuderia έχει λύσει με μεγάλο βαθμό τα περσινά προβλήματα υστέρησης ισχύος και αεροδυναμικής απόδοσης – καθώς επίσης με ικανοποίηση βλέπει τα δεδομένα που συλλέγει στην πίστα να έχουν απόλυτο συσχετισμό με εκείνα από την αεροσήραγγα.

Η Alpine του Φερνάντο Αλόνσο, όπως και η Aston Martin του Σεμπάστιαν Φέτελ, επέλεξαν να μην δώσουν έμφαση στους γρήγορους γύρους με τις μαλακές γόμες, κι έτσι η ταχύτητά τους δεν είναι ακόμα ορατή. Η δεύτερη αντιμετώπισε αρκετά μηχανικά προβλήματα, ακόμα και με το Turbo της Mercedes την τελευταία μέρα, αλλά ο Φέτελ φάνηκε αρκετά αισιόδοξος για τη δυναμική του μονοθεσίου.

Τον τέταρτο χρόνο της τρίτης και τελευταίας ημέρας στο Μπαχρέιν, εμπρός από τον Χάμιλτον, πέτυχε ο Κίμι Ράικονεν - ο οποίος με τους 166 που συμπλήρωσε πέτυχε τρεις προσομοιώσεις αγώνα μέσα σε μία μέρα! Κάτι αντίστοιχο, με 167 γύρους, πέτυχε και η Alpha Tauri, αλλά με τους δύο οδηγούς της.

F1: Επίδειξη δύναμης της RBR-Honda στην αυλαία του Μπαχρέιν

Photo credits: Red Bull Content / Mercedes-AMG F1 / F1

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ