F1 GP Ιταλίας: Θρίαμβος για τον Λεκλέρκ
Ο Σαλρς Λεκλερκ είδε πρώτος την καρό σημαία στην Μόντσα και χάρισε την πρώτη νίκη της Ferrari στο ιταλικό Grand Prix από το 2010.
Το όνομα του στην ιστορία της Ferrari έγραψε ο Σαρλς Λεκλερκ. Ο Μονεγάσκος έγινε ο νεαρότερος πιλότος στην ιστορία της Scuderia που παίρνει δύο διαδοχικές νίκες αφού μετά το Σπα πήρε τη νίκη και στον ιταλικό Grand Prix.
Ο Λεκλέρκ άντεξε στην πίεση τόσο από τον Χάμιλτον, όσο και του Μπότας και χάρισε την πρώτη νίκη της Ferrari στην Μόντσα από το 2010.
Μάλιστα, για να τα καταφέρει είχε την βοήθεια της ιταλικής ομάδας. Αυτή τη φορά η στρατηγική της Ferrari απέδωσε καρπούς και η επιλογή της να βάλει σκληρή γόμα αντί για την μαλακή μετά το πιτ στοπ ήταν αυτή που έδωσε τη νίκη στον Μονεγάσκο.
Πίσω από Λεκλέρκ ήταν ο Μπότας ο οποίος έμεινε περισσότερη ώρα στην πίστα με τη μαλακή γόμα και στο τέλος είχε πιο φρέσκα ελαστικά από τον Χάμιλτον ο οποίος τερμάτισε τελικά τρίτος παίρνοντας παράλληλα τον έξτρα βαθμό από τον ταχύτερο γύρο. Αντίθετα με τον Λεκλέρκ ο Φέτελ βρέθηκε σε μία ακόμα κακή ημέρα και αυτό δεν τον άφησε να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την 13η θέση.
Ο αγώνας: Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα δεν είχαμε κάποια μεγάλη μάχη πέρα από αυτή του Φέτελ με τον Χούλκενμπεργκ. Ο δεύτερος ανέβηκε για λίγο στην τέταρτη θέση με τον Γερμανό να τον περνά αμέσως και έτσι στις πρώτες θέσεις δεν είχαμε κάποια δραματική αλλαγή.
Στον έκτο γύρο όμως ο Φέτελ αποφάσισε να βάλει μόνος τέλος στον αγώνα του. Πρώτα έκανε τετ α κε στην Ασκάρι και στη συνέχεια βγήκε απρόσεκτα με αποτέλεσμα να παράει μαζί του τον Στρολ. Το αποτέλεσμα ήταν ο Γερμανός να μπει στα πιτς για να αλλάξει την μπροστά αεροτομή και στη συνέχεια να μπει ξανά για να εκτίσει ποινή stop and go 10 δευτερολέπτων. Ποινή διέλευσης δέχτηκε από την πλευρά του ο Στρολ που μπήκε άτσαλα στην πίστα με αποτέλεσμα να οδηγήσει στην αμμοπαγίδα τον Γκασλί.
Κάπως έτσι φτάσαμε στη συμπλήρωση 20 γύρων που άνοιξε και το παράθυρο για τα πιτ στοπ. Πρώτος μπήκε ο Χάμιλτον βάζοντας μέση γόμα και έναν γύρο αργότερα μπήκε ο Λεκλέρκ βάζοντας την σκληρή! Η επιλογή αυτή από τους ανθρώπους της Ferrari ήταν και αυτή που έδωσε τελικά τη νίκη στον Μονεγάσκο σε συνδυασμό με τη δύναμη του κινητήρα της ιταλικής ομάδας.
Μέχρι να πέσει η καρό σημαία ο Λεκλέρκ κλήθηκε να υπερασπιστεί τη θέση του τόσο απέναντι στον Χάμιλτον όσο και κόντρα στον Μπότας και βγήκε νικητής με τις δύο Mercedes να έχουν θέματα με τα ελαστικά τους προς το τέλος του αγώνα. Μάλιστα, ο Βρετανός έχασε τη θέση του και από τον Μπότας, ο οποίος στο τέλος τον προσπέρασε και ανέλαβε να πιέσει τον Μονεγάσκο χωρίς αποτέλεσμα.
Από εκεί και πέρα η Renault είδε τους Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ να καταλαμβάνουν την τέταρτη και πέμπτη θέση στο καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν και τους ακολούθησαν οι Άλμπον, Πέρες, Φερστάπεν, Τζιοβινάτζι και Νόρις. Αξίζει να επισημάνουμε πως το Φερστάπεν κατάφερε από την τελευταία θέση να τερματίσει στην όγδοη.
Το τέλος του Grand Prix βρήκε τους οπαδούς της Ferrari να γεμίζουν την πίστα της Μόντσα και να πανηγυρίζουν έξαλλα τη νίκη του Λεκλέρκ.
Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ