X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

F1: Η Ferrari δεν ελπίζει σε επανάληψη της απόδοσης του Μονακό

Ο Κάρλος Σάινθ οδηγεί στην πίστα του Μονακό CREDIT: @SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Κάρλος Σάινθ και ο Ματία Μπινότο ξεκαθαρίζουν ότι η πολ ποζίσιον και η δυναμική νίκης της Ferrari SF21 στο Μονακό δύσκολα θα επαναληφθούν φέτος - ακόμα και στα αργά σιρκουί της Βουδαπέστης και της Σιγκαπούρης.

Η SF21 αναδύθηκε στην κορυφή στους δρόμους του πριγκιπάτου -κερδίζοντας τις Mercedes και Red Bull στις δοκιμές κατάταξης- αξιοποιώντας κατά κύριο λόγο τη σπουδαία μηχανική της πρόσφυση, η οποία υπερισχύει έναντι της αεροδυναμικής απόδοσης στα πολύ αργά σιρκουί. Είναι κάτι που φάνηκε και στο αργό τρίτο τμήμα της Βαρκελώνης, έναν αγώνα νωρίτερα.

Παρότι είναι σαφές ότι η SF21 δεν θα είναι εξίσου ανταγωνιστική σε «αεροδυναμικά» σιρκουί, όπως π.χ. το Σίλβερστοουν, ο διευθυντής της Scuderia Ματία Μπινότο και ο Κάρλος Σάινθ εκτιμούν ότι αυτό δεν θα ισχύσει ούτε καν στα δύο πιο αργά σιρκουί του προγράμματος, στο Χανγκαρόρινγκ της Βουδαπέστης και στους δρόμους της Σιγκαπούρης.

"Ναι, μπορεί να υπάρξουν σιρκουί με αργές στροφές που να είμαστε και πάλι ανταγωνιστικοί, αλλά δεν το παίρνουμε ως δεδομένο", δήλωσε ο Μπινότο.

Ο πρόεδρος της Ferrari team, Ματία Μπινότο 2019 AP PHOTO/LUCA BRUNO

"Αντί να σκεφτόμαστε σε ποιες πίστες θα είμαστε ανταγωνιστικοί, αφοσιωνόμαστε στο Μπακού, και μετά στον επόμενο αγώνα, διότι υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο αξιοποίησης του αυτοκινήτου. Νομίζω ότι αποδείξαμε ότι μπορούμε να απομυζήσουμε το μέγιστο από αυτό. Θα υπάρξουν κάποιες αναβαθμίσεις του, όχι πολλές, και είναι σημαντικό να δουλέψουν όπως πρέπει", κατέληξε ο Ιταλός.

Ο Κάρλος Σάινθ στο μεταξύ, που κέρδισε στο Μονακό το πρώτο του βάθρου με τη Ferrari, ήταν ακόμη λιγότερο αισιόδοξος: "Δεν υπάρχουν πολλά σιρκουί με τα χαρακτηριστικά του Μονακό, ούτε καν αυτά που είμαι σίγουρος ότι σκέφτεστε. [Το αποτέλεσμα του Μονακό] δεν σημαίνει ότι θα μαχόμαστε με τη Mercedes και τη Red Bull για την πολ ποζίσιον", είπε ο Ισπανός.

Και συνέχισε: "Πιστεύω ότι αυτές έχουν ακόμα πλεονέκτημα σε σχέση με εμάς και θα είναι δύσκολο να διεκδικήσουμε ξανά μια πολ ποζίσιον ή μια νίκη. Για αυτό το λόγο ήταν δύσκολο να αποδεχθούμε το αποτέλεσμα του Μονακό, διότι δεν ξέρεις πότε θα παρουσιαστεί άλλη ευκαιρία. Αλλά πρέπει παράλληλα να αισθανθούμε περήφανοι για το βήμα προόδου που κάναμε και για την ταχύτητα του αυτοκινήτου αυτό το τριήμερο".

Πέραν όσων είπαν ο Μπινότο και ο Σάινθ, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Λορέν Μεκί δήλωσε ότι στο Μονακό η Scuderia ρύθμισε την SF21 με απόλυτη προτεραιότητα στις δοκιμές κατάταξης, «για προφανείς λόγους» όπως είπε (που σχετίζονται με τη δυσκολία προσπέρασης στο πριγκιπάτο).

Κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο να επαναληφθεί και σε άλλες πίστες - θα ήταν απλά καταστροφικό για τις προοπτικές στον αγώνα. Πάντως, «αισθανόμαστε ότι αυτό ήταν ένα βήμα που μας δείχνει ότι πορευόμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση», συμπλήρωσε ο Γάλλος.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι την τελευταία νίκη της Ferrari μέχρι σήμερα, την πέτυχε το 2019 ο Σεμπάστιαν Φέτελ - στη Σιγκαπούρη.

Photo credits: Associated Press / Ferrari Media

TAGS FORMULA 1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ