X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Ισπανίας: Ο Μπότας ταχύτερος στις πρώτες δοκιμές

ASSOCIATED PRESS

Ο Φινλανδός Μπότας ήταν ο ταχύτερος στις πρώτες δοκιμές του GP Ισπανίας, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Χάμιλτον.

Μόλις 33 χιλιοστά χώρισαν τη Mercedes του Φινλανδού από την RB-Honda του Μαξ Φερστάπεν στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Ισπανίας. Τρίτος, ένα δέκατο πίσω, ο Χάμιλτον.

Στην ηλιόλουστη Βαρκελώνη, όπου άνοιξε η αυλαία του 4ου φετινού γύρου της Formula 1, οι πρώτες δοκιμές είχαν και μια περίοδο διακοπής - λόγω της κόκκινης σημαίας που προκάλεσε η έξοδος του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην αριστερή στροφή 10. Ο Πολωνός, που αντικατέστησε για αυτές τις δοκιμές τον Κίμι Ράικονεν στην Alfa Romeo, έμεινε ακινητοποιημένος στην αμμοπαγίδα.

Στο αρχικό μέρος των δοκιμών όλοι οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα με τη σκληρή γόμα, ώσπου ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine έκανε την αρχή με τη μαλακή, και σημείωσε τον πρώτο χρόνο - αν και σύντομα ο Χάμιλτον έκανε ταχύτερο γύρο από τον Ισπανό με τη σκληρή γόμα.

Στη συνέχεια, ωστόσο, στην κορυφή εναλλάσσονταν οι δύο οδηγοί της Mercedes, με τον Μπότας εντέλει να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο με διαφορά 0,123 από τον Χάμιλτον - χρόνο που σημείωσε πριν από την κόκκινη σημαία του Κούμπιτσα.

Στο τελευταίο δεκάλεπτο, μετά την διακοπή, βγήκαν στην πίστα και οι Red Bull με τη μαλακή γόμα -καθώς η ομάδα έχασε αρκετό χρόνο προετοιμασίας, κρατώντας για άγνωστους λόγους αρκετή ώρα τα μονοθέσια στο γκαράζ- και ο Φερστάπεν μπήκε ανάμεσα στις Mercedes. Νωρίτερα, είχε χάσει τον πρώτο του γρήγορο γύρο διότι συνάντησε στην πίστα αρκετά μονοθέσια που κινούνταν πιο αργά.

Για άλλη μια φορά η McLaren και ο Λάντο Νόρις ακολούθησαν τις δύο κορυφαίες ομάδες, στα 0,44 δευτ. πίσω, αλλά οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ που ακολούθησαν στα χιλιοστά τον Βρετανό δεν χρησιμοποίησαν ποτέ τη μαλακή γόμα - και έκαναν τους ταχύτερους γύρους τους με τη μέση.

Πέραν του Κούμπιτσα, έξοδο από την πίστα είχε (νωρίς) και ο Νικίτα Μαζέπιν της Haas, ενώ υπήρξε κι ένας ακόμα αντικαταστάτης οδηγού για αυτές τις δοκιμές, ο Ρόι Νισανί στη θέση του Τζορτζ Ράσελ στο κόκπιτ της Williams.

ASSOCIATED PRESS

Photo credits: Associated Press

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ