F1: Ο Φερστάπεν ταχύτερος το πρώτο πρωί των δοκιμών στο Μπαχρέιν
Η πρώτη ημέρα των δοκιμών εξέλιξης των νέων μονοθεσίων της Formula 1 για το 2024 ξεκίνησε στην πίστα του Σακίρ, και ο Μαξ Φερστάπεν συνέχισε με τη νέα Red Bull RB20 από εκεί που είχε μείνει πέρσι: με τον πρώτο χρόνο, 0,7’’ εμπρός από τον Σαρλ Λεκλέρ και 0,84’’ από τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο χρόνος του πρωταθλητή, 1:32.548, ήταν δύο δέκατα ταχύτερος από τον χρόνο της πρώτης ημέρας δοκιμών του 2023. Τον πέτυχε χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα (C3) της Pirelli, στο μέσον του πρώτου εκ των δύο τετραώρων της σημερινής ημέρας δοκιμών, με μια RB20 που έδειχνε εντυπωσιακά σταθερή στις συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης στη σκονισμένη πίστα της αραβικής ερήμου.
Μέχρι να ανέβει ο Ολλανδός στην κορυφή, η πρώτη θέση εναλλάσσονταν μεταξύ του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin AMR24 και του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-24. Ωστόσο, ο Ισπανός συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους από όλους, συνολικά 77, έναντι των 66 του Φερστάπεν και των 64 του Λεκλέρ, καθώς όλα τα κορυφαία μονοθέσια αποδείχθηκαν απολύτως αξιόπιστα στην πρώτη τους εκτενή δοκιμασία.
Η McLaren MCL38 έμεινε στην 4η θέση, περίπου 3 δέκατα μακριά από τον Αλόνσο, στα χέρια του Όσκαρ Πιάστρι, ενώ η Mercedes W15 με τον Τζορτζ Ράσελ έγραψε τον 6ο χρόνο, 1,7’’ μακριά από τον Φερστάπεν και πίσω από την RB του Γιούκι Τσουνόντα. Η Mercedes κράτησε για αρκετή ώρα τη W15 στα πιτς, για να κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις της, με αποτέλεσμα ο Άγγλος να κάνει μόνο 48 γύρους.
Το πρώτο πρωί των δοκιμών κύλησε χωρίς σοβαρά απρόοπτα. Υπήρξε μόνο μία έξοδος, της Alpine A524 του Εστεμπάν Οκόν λόγω μιας ισχυρής ροπής του ανέμου στη στροφή 4, και ένα πρόβλημα αξιοπιστίας: της Williams FW46 του Άλεξ Άλμπον, που σταμάτησε στη στροφή 1 της πίστας 25 λεπτά πριν το τέλος, χωρίς να χρειαστεί να βγουν οι κόκκινες σημαίες και να διακοπούν οι δοκιμές.
Δεδομένου ότι κάθε ομάδα έχει μόνο ένα μονοθέσιο στις δοκιμές, στο απογευματινό τετράωρο θα εναλλαχτούν οι οδηγοί στα κόκπιτ, με εξαίρεση τις Red Bull και Mercedes όπου θα συνεχίσουν οι Φερστάπεν και Ράσελ.