X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

F1: Ο Λεκλέρ ταχύτερος το πρωί της 2ης μέρας των δοκιμών πριν τη διακοπή, προβλήματα για τη Red Bull

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco steers his car for a Formula One pre season test at the Bahrain International Circuit in Sakhir, Bahrain, Thursday, Feb. 22, 2024. (AP Photo/Darko Bandic) AP PHOTO/DARKO BANDIC

Το δεύτερο πρωί των δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν έληξε μετά από 2 ώρες και 22 λεπτά, από τις συνολικά τέσσερις, λόγω της αποκόλλησης ενός καλύμματος απορροής των υδάτων. Ταχύτερος μέχρι τότε ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-24, ενώ ο Σέρτζιο Πέρεζ έχασε χρόνο με προβλήματα στα φρένα της Red Bull RB20.

Οι κόκκινες σημαίες, που διέκοψαν τη διαδικασία, βγήκαν έπειτα από το πέρασμα του Λεκλέρ από το κερμπ της στροφής 11. Με το πέρασμα αποκολλήθηκε το κάλυμμα του υπονόμου, το οποίο προκάλεσε ζημιά στη Ferrari του Μονεγάσκου και έπειτα και στη Mercedes W15 του Λιούις Χάμιλτον, που το παρέσυρε.

Το αποτέλεσμα ήταν να περιοριστεί το πρόγραμμα των οδηγών, ειδικά για τη μελέτη της απόδοσής τους στις συστοιχίες γύρων του αγώνα, που ξεκινούσε τη στιγμή που βγήκαν οι κόκκινες σημαίες. Έχασαν 1 ώρα και 38 λεπτά, από τις συνολικά 12 ώρες που έχει κάθε οδηγός στη διάθεσή του αυτό το τριήμερο για να προετοιμαστεί για το πρώτο GP του 2024.

Μέχρι τότε τον πρώτο χρόνο κρατούσε ο Σαρλ Λεκλέρ, στο 1:31.750 με τη μέση γόμα C3 (τη μαλακή στο GP του Μπαχρέιν) - που ήταν 0,4’’ πιο αργός από τη χθεσινή κορυφαία επίδοση του Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20.

Με τη διακοπή κανένας οδηγός δεν έκανε πάνω από 40 γύρους σήμερα το πρωί, ενώ αυτή ήταν η χείριστη εξέλιξη για τον Σέρτζιο Πέρεζ: ο Μεξικανός έμεινε για μισή ώρα στο γκαράζ καθώς η RBR επιδιόρθωνε ένα πρόβλημα στα φρένα του μονοθεσίου του, και συνεπώς έχασε τη δυνατότητα να συμπληρώσει πολύτιμα χιλιόμετρα για την προσαρμογή του στην RB20. Και το απόγευμα τη θέση του θα πάρει, ξανά, ο Φερστάπεν.

Ο Μεξικανός ήταν 1,13’’ μακριά από τον χρόνο του Λεκλέρ, και τρία δέκατα πίσω από τη Williams FW46 του Λόγκαν Σάρτζεαντ καθώς ο Αμερικανός και η Williams αποφάσισαν να κάνουν λίγους γρήγορους γύρους.

Ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε 31 γύρους χωρίς να κυνηγά γρήγορους χρόνους, όπως ακριβώς και ο Λιούις Χάμιλτον που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο κόκπιτ της Mercedes W15. Τουλάχιστον ο επτάκις πρωταθλητής θα παραμείνει στο αυτοκίνητο και το απόγευμα, σήμερα, για να συνεχίσει το πρωινό του πρόγραμμα συστοιχιών γύρων που χάλασε με τη διακοπή.

F1 2024, Δοκιμές Μπαχρέιν, 2η μέρα / πρωί FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ