FORMULA 1

F1: Ο Μαξ Φερστάπεν ταχύτερος με διαφορά την πρώτη μέρα δοκιμών στο Μπαχρέιν

AP Photo/Darko Bandic
O Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 κατά την πρώτη ημέρα δοκιμών του 2024 στο Μπαχρέιν AP PHOTO/DARKO BANDIC

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 Μαξ Φερστάπεν έγραψε με τη Red Bull RB20 τον ταχύτερο γύρο της πρώτης ημέρας των δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων, με διαφορά 1,1 δευτερολέπτου από τον Λάντο Νόρις με τη McLaren MCL38.

Ο Ολλανδός ήταν ταχύτερος από τον Σαρλ Λεκλέρ το πρωί, στο πρώτο από τα δύο τετράωρα δοκιμών της ημέρας, και παρέμεινε στην κορυφή και το απόγευμα που άρχισαν να πέφτουν οι χρόνοι - συμπληρώνοντας συνολικά 142 γύρους στην πίστα του Σακίρ, στην έρημο του Μπαχρέιν.

Καθώς οι ομάδες συγκέντρωναν δεδομένα, και η συντριπτική πλειοψηφία των μονοθεσίων ήταν απόλυτα αξιόπιστα γράφοντας τριψήφιο αριθμό γύρων, οι ταχύτεροι γύροι σημειώθηκαν με τη μέση γόμα (C3) της Pirelli, και με φορτία καυσίμων που δεν γίνονται γνωστά από τις ομάδες. Ωστόσο, η γόμα C3 θα είναι η πιο μαλακή από τις τρεις που θα έχουν οι ομάδες στη διάθεσή τους στο πρώτο GP του 2024, το Σάββατο 2 Μαρτίου στην ίδια πίστα.

AP Photo/Darko Bandic
Όσκαρ Πιάστρι, McLaren MCL38, Δοκιμές Μπαχρέιν 2024, 1η ημέρα AP PHOTO/DARKO BANDIC


Περί το μέσον του απογευματινού τετράωρου στην κορυφή ανέβηκε ο Νόρις με τη νέα MCL38. Σύντομα ο Φερστάπεν απάντησε με έναν γύρο κατά 8 δέκατα ταχύτερο του Βρετανού. Στο τέλος της διαδικασίας, όταν είχε πέσει πια το σκοτάδι, ο Ολλανδός κινήθηκε κατά ακόμα 3 δέκατα ταχύτερα, με αποτέλεσμα ο γύρος του στο 1:31.344 να είναι 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερος σε σχέση με εκείνον που πέτυχε στις ίδιες δοκιμές πέρσι.

Ο Νόρις εναλλάχθηκε το απόγευμα στο κόκπιτ της McLaren με τον Πιάστρι, συμπληρώνοντας 72 γύρους, κινούμενος ταχύτερα από τον Κάρλος Σάινθ που κινήθηκε λίγο ταχύτερα από τον πρωινό καλύτερο γύρο του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-24.

AP Photo/Darko Bandic
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-24 στις δοκιμές του Μπαχρέιν AP PHOTO/DARKO BANDIC


Μέσα στην τετράδα μπήκε και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της RB, που συμπλήρωσε 48 γύρους και πλησίασε στα μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου τη Ferrari του Σάινθ. Επίσης, το απόγευμα οι Πιέρ Γκασλί και Λανς Στρολ πήραν τις θέσεις τους στα κόκπιτ των Alpine και Aston Martin, κλείνοντας την πρώτη εξάδα εμπρός από τον Λεκλέρ - που έμεινε στην 7η θέση με τον δεύτερο χρόνο του από το πρωί.

Το απόγευμα, όπως και το πρωινό τετράωρο, κύλησε χωρίς ιδιαίτερα απρόοπτα, πέραν ενός τετ-α-κε του Λόγκαν Σάρντεζαντ στις στροφές 9-10 με τη Williams FW46, που πήρε τη θέση του Άλεξ Άλμπον - ο οποίος είχε αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα τροφοδοσίας το πρωί. Ο Αμερικανός έχασε πολύ χρόνο στο γκαράζ της ομάδας έκτοτε, με πρόβλημα σε έναν άξονα μετάδοσης.

AP Photo/Darko Bandic
Ο Τζορτζ Ράσελ στο κόκπιτ της Mercedes W15 κατά την πρώτη ημέρα των δοκιμών εξέλιξης της F1 2024 στο Μπαχρέιν AP PHOTO/DARKO BANDIC


Μαζί με τον Φερστάπεν, ο Τζορτζ Ράσελ πέρασε επίσης όλη την ημέρα στο κόκπιτ του μονοθεσίου του, της Mercedes W15, γράφοντας 121 γύρους αλλά χωρίς να κυνηγήσει ανταγωνιστικό χρόνο. Στα δύο κόκπιτ αυτά αύριο (Πέμπτη 22/02) θα βρεθούν οι Σέρτζιο Πέρεζ και Λιούις Χάμιλτον, κατά τη δεύτερη από τις τρεις μέρες δοκιμών στο Μπαχρέιν.

formula 1
FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ