X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

F1: O Σάινθ με τη Ferrari SF-24 στην κορυφή της δεύτερης μέρας δοκιμών στο Μπαχρέιν

Ο Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari SF-24 στις δοκιμές εξέλιξης του Μπαχρέιν 2024 AP PHOTO/DARKO BANDIC

Τοποθετώντας για πρώτη φορά τη μαλακή γόμα (C4) ο Κάρλος Σάινθ έγραψε τον ταχύτερο γύρο της δεύτερης μέρας των δοκιμών εξέλιξης της F1 2024 στο Μπαχρέιν, με διαφορά 0,76'' από τον Σέρτζιο Πέρεζ (με τη μέση γόμα C3) που αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα με τη Red Bull RB20.

Μετά τον πρωινό πρώτο χρόνο του Σαρλ Λεκλέρ με το ίδιο cavallino, ο Σάινθ ήταν ταχύτερος όλο το απόγευμα και έμεινε στην πρώτη θέση καθώς κανείς από τους άλλους πρωταγωνιστές δεν βγήκε στην πίστα με τη μαλακή γόμα.

Η Ferrari χρειάστηκε να αλλάξει το δάπεδο της SF-24 στο μεσημεριανό διάλειμμα, καθώς το πρωί ο Λεκλέρ πέρασε πάνω από το κάλυμμα μιας υδροροής και αυτό προκάλεσε ζημιά στο ιταλικό μονοθέσιο.

Το συμβάν αυτό διέκοψε την πρωινή περίοδο δοκιμών μετά από 2:22 ώρες, αλλά το απόγευμα οι οργανωτές έδωσαν στις ομάδες 1 ώρα και 9 λεπτά επιπλέον του προγραμματισμένου τετραώρου. Αυτό άλλαξε και τα πλάνα κάποιων ομάδων, όμως της Red Bull που διατήρησε τον Πέρεζ στο κόκπιτ και το απόγευμα (αντί της εναλλαγής του με τον Φερστάπεν, όπως είχε αρχικά προγραμματίσει).

Ο Μεξικανός είχε γράψει μόλις 20 γύρους το πρωί πριν τη διακοπή, λόγω προβλήματος με τα φρένα, και κινδύνευε να μείνει πολύ πίσω στη ρύθμιση της νέας RB20 στα δικά του μέτρα. Το απόγευμα ο Πέρεζ παραλίγο να χάσει κι άλλο χρόνο, καθώς μετά από μια συστοιχία πολλών γύρων έμεινε να κινείται πολύ αργά στην πίστα.

Ωστόσο, το μονοθέσιο έφτασε με τις δικές του δυνάμεις στο γκαράζ της RBR, και εντέλει μέχρι το τέλος της ημέρας ο Μεξικανός κατάφερε να συμπληρώσει 129 γύρους - τους περισσότερους από κάθε άλλο οδηγό σήμερα.

Τους δεύτερους περισσότερους, 121, έκανε ο Λιούις Χάμιλτον στην πρώτη του πλήρη μέρα με τη Mercedes W15. Ο Βρετανός αφοσιώθηκε στις συστοιχίες γύρων, όμως ο Τζορτζ Ράσελ χθες, αλλά επιχείρησε να κάνει έναν ανταγωνιστικό γύρο και πλησίασε τη Red Bull του Πέρεζ -επίσης με τη μέση γόμα C3- στα περίπου 4 δέκατα του δευτερολέπτου.

Ο Σάινθ είχε γράψει τον πρώτο χρόνο και με τη μέση γόμα, πριν βάλει τη μαλακή C4 και σημειώσει τρεις διαδοχικές φορές τον ταχύτερο γύρο, πέφτοντας εντέλει στο τελικό 1:29.921. Θυμίζουμε ότι το μαλακότερο ελαστικό του GP του Μπαχρέιν στις 1-2 Μαρτίου θα είναι η γόμα C3 (σκληρότερη από τη C4).

Στην πρώτη τριάδα βρισκόταν και ο Λάντο Νόρις με τη McLaren MCL38, όμως ο Βρετανός έπεσε πιο πίσω λόγω προβλημάτων στο ηλεκτρονικό σύστημα του μονοθεσίου του Ουόκινγκ που τον καθήλωσαν για περίπου 1,5 ώρα στο γκαράζ.

Από τους υπόλοιπους οδηγούς, μόνο ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της RB χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα C4, και με αυτή έγραψε τον 5ο χρόνο με διαφορά 1 δεκάτου από τον Νόρις. Ο πρώτος πρωινός χρόνος του Λεκλέρ έπεσε στην 6η θέση το απόγευμα, εμπρός από τον Λανς Στρολ της Aston Martin.

Ο Καναδός πήρε τη θέση του Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος το πρωί αφοσιώθηκε στις συστοιχίες γύρων και δεν πρόλαβε να κάνει ανταγωνιστικό χρόνο πριν τη διακοπή. Τόσο ο Ισπανός όσο και όλοι οι πρωινοί οδηγοί δεν πρόλαβαν να κάνουν πάνω από 40 γύρους, στην καλύτερη περίπτωση, χάνοντας πολύτιμα χιλιόμετρα εμπειρίας με τα νέα τους μονοθέσια.

Ο έτερος οδηγός -πέραν των Πέρεζ, Χάμιλτον- που συμμετείχε όλη την ημέρα ήταν ο Λόγκαν Σάρτζεαντ της Williams, που πρόσθεσε 117 γύρους στο ενεργητικό του με τη Williams FW46, γράφοντας τον 11ο χρόνο.

Το -μοναδικό, για φέτος- τριήμερο των δοκιμών εξέλιξης τελειώνει αύριο Παρασκευή (23/02) στην πίστα του Μπαχρέιν. Οι ομάδες της F1 θα παραμείνουν εκεί για το πρώτο GP του 2024, που ξεκινά την Πέμπτη 29/02 με τις ελεύθερες δοκιμές καθώς -λόγω του ραμαζανίου- ο πρώτος αγώνας της νέας χρονιάς θα διαξαχθεί Σάββατο, στις 2 Μαρτίου - όπως και το ακόλουθο GP Σαουδικής Αραβίας το Σάββατο 9 Μαρτίου.

F1 2024, Δοκιμές Μπαχρέιν, 2η μέρα FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ