Φαντάζεστε την Toyota με δίδυμο Loeb - Solberg;
Ο Makinen με δηλώσεις του έβαλε "φωτιά" στα σενάρια για του οδηγούς της Toyota που ετοιμάζεται να επιστρέψει το 2017 στις ειδικές του WRC.
Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει το 2017 στις ειδικές του WRC και ο Tommi Makinen αναζητά λύσεις ώστε να στελεχώσει την ομάδα με τους καλύτερους οδηγούς.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ
Με τις επιλογές για την επόμενη χρονιά να είναι ιδιαίτερα περιορισμένες καθώς η πλειοψηφία των κορυφαίων οδηγών του σήμερα δεσμεύονται με συμβόλαιο, ο Φινλανδός πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής που έχει αναλάβει επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing εξετάζει τις λύσεις που υπάρχουν.
Προς το παρόν οι μόνοι οδηγοί με συμβόλαιο που λήγουν στο τέλος της σεζόν είναι ο Thierry Neuville που έχει δηλώσει ανοιχτά πως πρόθεσή του είναι να συνεχίσει στη Hyundai και ο Mads Ostberg.
«Ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς στο συνολικό πακέτο είναι οι οδηγοί. Αλλά θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές καθώς δεν υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι για να επιλέξουμε. Το πιθανότερο είναι του χρόνου να κάνουμε συμβιβασμούς του χρόνου όσον αφορά στους οδηγούς. Πρέπει να κοιτάξουμε διάφορες ιδέες», είπε στο Austosport ο Makinen, που επεξεργάζεται στο μυαλό του ένα "αρρωστημένο" σενάριο που αν πάρει σάρκα και οστά τότε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2017 θα αποκτήσει μια άγρια ομορφιά.
Σκεφτείτε του χρόνου η Toyota να εμπιστευτεί το Yaris WRC στους Sebastien Loeb - Petter Solberg! Ναι, αυτό είναι το σενάριο που έχει στο μυαλό του ο Makinen, να "χωρέσει" στην ομάδα του τον Αλσατό 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και τον "Hollywood"!
Mε τον 41χρονο Νορβηγό, όπως αποκάλυψε, έχουν ήδη κάνει μια συνάντηση τον περασμένο μήνα, στην οποία «...συζητήσαμε διάφορα πλάνα. Ο Petter είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής και γρήγορος οδηγός. Γιατί να μην κάνει δοκιμές μαζί μας φέτος; Έχει την δική του ομάδα στο RallyCross, αλλά ίσως κάτι είναι πιθανό να γίνει».
Ο Solberg από την πλευρά του, Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι το 2013 και δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής RallyCross το 2014 και το 2015, λέει πως «...υπάρχουν διάφορες επιλογές για την επόμενη σεζόν. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το μέλλον του RallyCross είναι συναρπαστικό και κάποιες από τις επιλογές που έχουμε σε αυτό το Πρωτάθλημα είναι πραγματικά ενδιαφέρουσες. Ίσως όμως συνεχίζουν να υπάρχουν μισοτελειωμένες δουλειές στο WRC».
Με τον Loeb δεν έχει γίνει ακόμα συνάντηση, αν και υπάρχουν σενάρια ότι εκπρόσωποι του 41χρονου Αλσατού επισκέφθηκαν τον Makinen στην Puuppola.
«Δεν έχω συναντηθεί ούτε έχω μιλήσει ακόμα με τον Sebastien. Κυκλοφορούν πολλές φήμες, αλλά προς το παρόν δεν έχει γίνει τίποτα. Αν θα τον ενδιέφερε να κάνει κάτι τότε φυσικά και θέλω να του μιλήσω. Γνωρίζουμε ότι είναι ένας εκ των κορυφαίων οδηγών όλων των εποχών και εξακολουθεί να τα καταφέρνει πολύ καλά σε αυτά που κάνει», ανέφερε ο Φινλανδός.
Μέχρι να λυθεί ο γρίφος των οδηγών που θα στελεχώσουν την ομάδα, ο Mikko Hirvonen είναι αυτός που εκτός απροόπτου θα πραγματοποιήσει τις πρώτες δοκιμές εξέλιξης του νέου Yaris WRC.
Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver
Tο πλάνο της Toyota και ο ρόλος του Μιχάλη Ζώτου