FORMULA 1

Fast and Furious

Fast and Furious
κιμι

Ο Κίμι Ραΐκόνεν κατέκτησε μια παληκαρίσια νίκη με τις Ferrari να πρωταγωνιστούν στο Σίλβερστοουν

Κόκκινη βάφτηκε η πίστα του Σίλβερστοουν με τα Ιταλικά μονοθέσια να κάνουν πάρτι στην έδρα της McLaren. Ενδεικτικό της ανωτερότητας της Ferrari, ηταν πως τα μονοθέσια του Ραΐκόνεν και του Μάσα, ήταν τα μόνα που έριξαν το φράγμα του 1:21... στην Βρετανική πίστα. O Κίμι Ραΐκόνεν με φανταστική οδήγηση και με σύμμαχο τις επιδόσεις του κινητήρα της "σκουντερία" κατάφερε να κατακτήσει τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Φερνάντο Αλόνσο.
Τρίτος τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον που πραγματοποίησε ίσως την χειρότερη εμφάνιση του στο πρωτάθλημας, ενώ στη τέταρτη θέση ήταν η BMW του Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Πολύ καλός αγώνας και για τον έτερο οδηγό της Ferrari, Φελίπε Μάσα, καθώς παρά το γεγονός πως ξεκίνησε απο την τελευταία θέση λόγω ενός προβλήματος που αντιμετώπισε μετά τον πρώτο γύρο σχηματισμού, κατάφερε να τερματίσει στην πέμπτη θέση.

Έκτος ήταν ο Νικ Χάιντφιλντ με το μονοθέσιο της BMW, ενώ στις δύο τελευταίες βαθμολογούμενες θέσεις τερμάτισαν τα μονοθέσια της Renault, με τους Χέικι Κοβαλάινεν και Τζιανκάρλο Φισικέλα στη έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα.

Καλή η αρχή για τον Χάμιλτον, άτυχος ο Μάσα


Η ατυχία χτύπησε τον Φελίπε Μάσα, πριν καλά ξεκινήσει ο αγώνας καθώς μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου σχηματισμού το μονοθέσιο του αντιμετώπισε ένα πρόβλημα και αναγκάστηκε να ξεκινήσει απο την τελευταία θέση. Λόγο αυτού του γεγονότος όλα τα μονοθέσια αναγκάστηκαν να κάνουν, άλλον ένα γύρο σχηματισμού που αφαιρέθηκε απο τον αγώνα.

Τα φώτα έσβησαν και ο Κίμι Ραΐκόνεν προσπάθησε να πάρει την πρωτιά απο τον Χάμιλτον, χωρίς να τα καταφέρει όμως καθώς ο Βρετανός πιλότος της McLaren κράτησε σωστά την γραμμή του και διατήρησε την πρώτη θέση. Ο Φινλανδός πιλότος της σκουντερία δεν τον έβαλε κάτω και πίεζε συνεχώς τον Χάμιλτον με σκοπό να κάνει κάποιο λάθος. Ο τρίτος Φερνάντο Αλόνσο, δεν φαινόταν ικανός να ακολουθήσει τα δύο πρώτα μονοθέσια έχοντας διαφορά αρκετή διαφορά απο τους πρώτους κιόλας γύρους. Αφηνιασμένος ο Φελίπε Μάσα που στους τρεις πρώτους γύρους κατάφερε να περάσει οκτώ οδηγούς και βρέθηκε στη 14η θέση.

Το πρώτο pit stop έδωσε την πρωτιά στον Αλόνσο

Ο Λιούις Χάμιλτον, ήταν αυτός που μπήκε πρώτος στα pit για να εφοδιαστεί και κάπου εκεί χάθηκε η νίκη για τον Βρετανό. Ο 22χρονος πιλότος βιάστηκε να φύγει απο τα pit με αποτελέσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρονο. Το συγκεκριμένο λάθος δεν άφησε ανεκμετάλλευτο ο Κίμι Ραΐκόνεν που ανεφοδιάστηκε δύο γύρους μετά και παρά το γεγονός πως ακολούθησε τακτική μεγάλου pit stop βγήκε στη πίστα μπροστά απο τον Χάμιλτον. Και εκεί που όλοι περίμεναν να μπει και στα pit ο Αλόνσο για να περάσει στην πρώτη θέση ο Ραΐκόνεν, ο Ισπανός πρωταθλητής επέλεξε σύντομο pit stop με λίγα καύσιμα και κατάφερε να παραμείνει στη πρώτη θέση.

Γέλασε καλύτερα...ο Ραΐκόνεν

Το γεγονός πως ο Αλόνσο είχε λιγότερα καύσιμα τον έκανε πιο ελαφρύ και η διαφορά απο τον δεύτερο Ραΐκόνεν συνεχώς αυξανόταν. Ο τρίτος Λιούις Χάμιλτον, ήταν έξω απο τα νερά και τα συνεχόμενα λάθη τον απομάκρυναν απο τις δύο πρώτες θέσεις. Τα δεύτερα pit stops ήρθαν στον 37ο γύρο με τον Φερνάντο Αλόνσο να κάνει την αρχή και τον Λιούις Χάμιλτον να τον ακολουθεί χωρίς να συμβαίνει κάτι το ιδιαίτερο.

Ο Κίμι Ραΐκόνεν εκμεταλλευόμενος τα πολλά καύσιμα άργησε να ανεφοδιαστεί και πάτησε τέρμα το γκάζι αυξάνοντας συνεχώς την διαφορά. Τελικά στο 43ο γύρο ο Φινλανδός πιλότος της σκουντερία, μπήκε στα pit και με την άψογη στρατηγική της Ferrari, κατάφερε να βγεί και να παραμείνει στην πρώτη θέση. Απο εκεί και πέρα τα πράγματα δεν άλλαξαν στις πρώτες θέσεις και τον ενδιαφέρον είχε πλέον επικεντρωθεί στη μάχη για την τέταρτη θέση ανάμεσα στον Κούμπιστα και τον Μάσα.

Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari, πίεζε συνεχώς τον Κούμπιτσα όμως τελικά δεν τα κατάφερε και αρκέστηκε στην πέμπτη θέση. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί την υπερπροσπάθεια του Μάσα καθώς ο οδηγός της σκουντερία κέρδισε συνολικά 17 ολόκληρες θέσεις!!!

Η τελική κατάταξη του Βρετανικού γκραν πρι στο Σίλβερστοουν


ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ
1 Κίμι Ραΐκόνεν Ferrari 1:21.43.07
2 Φερνάντο Αλόνσο McLaren +2.4
3 Λιούις Χάμιλτον McLaren +39.3
4 Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW +53.3
5 Φελίπε Μάσα Ferrari +54.0
6 Νικ Χάιντφιλντ BMW +56.3
7 Χέικι Κοβαλάινεν Renault +1 γύρο
8 Τζιανκάρλο Φισικέλα Renault +1 γύρο
9 Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda +1 γύρο
10 Τζέισον Μπάτον Honda +1 γύρο
11 Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull +1 γύρο
12 Νίκο Ρόζμπεργκ Williams +1 γύρο
13 Άλεξ Βούρτζ Williams +1 γύρο
14 Τακούμα Σάτο Super Aguri +2 γύρους
15 Κρίστιαν Άλμπερς Spyker +2 γύρους
16 Βιταντόνιο Λιουίτζι Toro Rosso εγκατέλειψε
17 Γιάρνο Τρούλι Toyota εγκατέλειψαν
18 Άντονι Ντάβιντσον Super Aguri εγκατέλειψαν
19 Σκοτ Σπιντ Toro Rosso εγκατέλειψαν
20 Ραλφ Σουμάχερ Toyota εγκατέλειψαν
21 Άντριαν Σούτιλ Spyker εγκατέλειψαν
22 Μαρκ Γουέμπερ Red Bull εγκατέλειψαν

Βαθμολογία οδηγών


ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΒΑΘΜΟΙ
1 Λιούις Χάμιλτον 70
2 Φερνάντο Αλόνσο 58
3 Κίμι Ραΐκόνεν 52
4 Φελίπε Μάσα 51
5 Νικ Χάιντφιλντ 33
6 Ρόμπερτ Κούμπιτσα 22
7 Τζιανκάρλο Φισικέλα 17
8 Χέικι Κοβαλάινεν 14
9 Άλεξ Βούρτζ 8
10 Γιάρνο Τρούλι 7
11 Νίκο Ρόζμπεργκ 5
12 Ντέιβιντ Κούλθαρντ 4
13 Τακούμα Σάτο 4
14 Μαρκ Γουέμπερ 2
15 Ραλφ Σουμάχερ 2
16 Σεμπάστιαν Βέτελ 1
17 Τζέισον Μπάτον 1
18 Ρούμπενς Μπαρικέλο 0
19 Βιταντόνιο Λιουίτζι 0
20 Άντονι Ντάβιντσον 0
21 Άντριαν Σούτιλ 0
22 Σκοτ Σπιντ 0
23 Κρίστιαν Άλμπερς 0

Βαθμολογία κατασκευαστών




ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1 McLaren-Mercedes 128
2 Ferrari 103
3 BMW-Sauber 56
4 Renault 31
5 Williams 13
6 Toyota 9
7 Red Bull 6
8 Super Aguri 4
9 Honda 1
10 Toro Rosso 0
11 Spyker 0


Live...

59ος γύρος:



Η καρό σημαία του τερματισμού έπεσε με τον Κίμι Ραΐκόνεν να κατακτάει την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του. Δεύτερος ο Αλόνσο, τρίτος ο Λιούις Χάμιλτον, τέταρτος ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, πέμπτος ο συγκλονιστικός Φελίπε Μάσα που ξεκίνησε απο τη τελευταία θέση, έκτος ο Νικ Χάιντφιλντ με BMW, έβδομος ο Χέικι Κοβαλάινεν με Renault, ενώ τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Τζιανκάρλο Φισικέλα.

57ος γύρος: Ίσως ο χειρότερος αγώνας του Χάμιλτον, όχι για την τρίτη θέση αλλά για τις επιδόσεις καθώς κάνει παρόμοιο χρόνο με τον Τακούμα Σάτο!

56ος γύρος: Ο Βιταντόνιο Λιούτζι εγκαταλείπει τρεις γύρους πριν τον τερματισμό.

52ος γύρος:
Στα 4 δέκατα η διαφορά του Κούμπιτσα απο τον Μάσα, έξι γύρους πριν το τέλος.

51ος γύρος: Εκπληκτικό αγώνα, όχι μόνο απο τον Ραΐκόνεν αλλά και απο τον ομόσταβλό του Φελίπε Μάσα.

50ος γύρος: Η μάχη για τη τέταρτη θέση ανάμεσα σε Κούμπιτσα και Μάσα είναι αυτή που κλέβει την παράσταση.

49ος γύρος: Μόνο με θαύμα θα χάσει τη νίκη ο Κίμι Ραΐκόνεν, καθώς η διαφορά απο τον δεύτερο Αλόνσο έχει ανέβει στα 6,3 δευτερόλεπτα.

48ος γύρος: Στενό μαρκάρισμα του Μάσα στον Ρόμπερτ Κούμπιτσα που προς το παρόν διατηρεί τη θέση του.

47ος γύρος: Ο Φελίπε Μάσα βρίσκεται στη πέμπτη θέση πίσω απο τον Κούμπιτσα πιάνοντας μεγαλύτερη ταχύτητα 299,3 χ.α.ώ.

46ος γύρος: Στα pit stop και ο έτερος οδηγός της Ferrari, Φελίπε Μάσα.

45ος γύρος: Καταπληκτικός αγώνας απο τον Ραΐκόνεν που φτάνει τη διαφορά στα 4,1 δευτερόλεπτα απο τον Αλόνσο.

44ος γύρος: Ο Κίμι Ραΐκόνεν βγαίνει απο τα pits παραμένοντας στη πρώτη θέση.

43ος γύρος: Ο Ραΐκόνεν μπαίνει για δεύτερη φορά στα pits.

42ος γυρός: 1:20.998 o γύρος του Ραΐκόνεν, 1:2.993 ο γύρος του Αλόνσο και η διαφορά αυξάνεται συνεχώς.

40ος γύρος: Στα 26,4 δευτερόλεπτα έχει εκτοξευθεί η διαφορά του Ραΐκόνεν απο τον Αλόνσο και η αγωνία κορυφώνεται.

40ος γύρος: Στα pits για δεύτερη φορά και ο Νίκο Ρόζμπεργκ.

39ος γύρος: Η διαφορά του πρωτοπόρου Ραΐκόνεν απο τον Αλόνσο είναι 24,9 δευτερόλεπτα και όλοι περιμένουμε το pit stop του Φινλανδού.

38ος γύρος: Δεύτερο pit stop και για τον έτερο πιλότο της McLaren, Λιούις Χάμιλτον.

37oς γύρος: Δεύτερο Pit Stop για τον Φερνάντο Αλόνσο διάρκειας 8,2 δευτερολέπτων.

36oς γύρος: Mεγαλώνει η διαφορά του Αλόνσο απο τον Ραΐκόνεν, χωρίς ο Ισπανός να είναι ιδαίτερα ταχύτερος απλά ο Ραΐκόνεν είναι ένα δευτερόλπετο πιο αργός απ' ότι ήταν πριν τo pit stop.

34ο γύρος: Ο Τζέισον Μπάτον ακολουθεί πιθανότατα στρατηγική ενός Pit Stop

34ος γύρος: O Μάσα έχει μειώσει τη διαφορά απο τον Φισικέλα στα 6 δέκατα του δευτερόλεπτου τη στιγμή που ήταν στο 1,8.

31ος γύρος: Άρχισαν τα "τουμπλαρίσματα", με τους Βουρτζ-Σπιντ να είναι οι πρώτοι που κάνουν στην άκρη.

30ος γύρος: Σε άλλο ρυθμό Ραϊκόνεν και Αλόνσο που απομακρύνονται συνεχώς. Στα 7.2 η διαφορά του Χάμιλτον από την κορυφή.

28ος γύρος: Ο Τρούλι πιέζει τον Σπιντ για την 13η θέση, με τον Βουρτζ να πλησιάζει.

27ος γύρος: 4.4 η διαφορά του Αλόνσο από τον Ραϊκόνεν. Ο Χάμιλτον χάνει έδαφος. Βρίσκεται ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον δεύτερο Ραϊκόνεν.

26ος γύρος: Ο Κοβαλάινεν πιέζει τον Κούλθαρντ για την όγδοοη θέση.

25ος γύρος: Εκτός αγώνα ο Ραλφ Σουμάχερ. Εκτός είναι και οι Σουτλ και Ουέμπερ.

25ος γύρος: Στα 4 δευτερόλεπτα η διαφορά του Αλόνσο από τον Ραϊκόνεν.

23ος γύρος: Στην έβδομη θέση ο Μάσα και έχει μπροστά του τον Φισικέλα.

23ος γύρος: Αστραπή του Pit stop του Αλόνσο (3 δευτερόλεπτα κάτω από αυτό του Ραϊκόνεν), διαφορά που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην πίστα με τον δεύτερο Φινλανδό.

22ος γύρος: Κούλθαρντ και Σπιντ οι μόνοι πιλότοι που δεν έχουν κάνει Pit stop.

21ος γύρος: Παραμένει στην πρώτη θέση ο Αλόνσο μετά το πρώτο του Pit stop, κερδίζοντας δύο θέσεις! Στην τρίτη έπεσε ο Χάμιλτον, δεύτερος ο Ραϊκόνεν.

21ος γύρος: Στα pit οι Αλόνσο-Μάσα.

20ος γύρος: Μέσα και ο Χάιντφιλντ που μένει με σκληρή γόμα.

19ος γύρος: Στα Pit ο Τρούλι από την ένατη θέση.

18ος γύρος: Pit για τον Ραϊκόνεν που περνάει τον Χάμιλτον. Στην πρώτη θέση αυτή τη στιγμή ο Αλόνσο χωρίς να έχει κάνει ακόμα pit stop.

17ος γύρος: Απίστευτος χρόνο για τον Ραϊκόνεν που κατεβάζει 5 δέκατα. 1:20.638 για τον Φινλανδό που έχει ανοιχτό δρόμο μπροστά του και το εκμεταλλεύεται.

16ος γύρος: Στα pit ο Χάμιλτον με την αντλία βενζίνης να κολάει για κάποια δέκατα.

16ος γύρος: Στα pit ο Κοβαλάινεν και συνεχίζει με την σκληρή γόμα, όπως και ο Ρόσμπεργκ.

14ος γύρος: Μεγάλη μάχη στην κορυφή με τον Ραικόνεν να προσπαθεί να περάσει αλλά ο Χάμιλτον υπερασπίζεται έξυπνα τη θέση του. Πιο γρήγορος ο Φινλανδός αυτή τη στιγμή με τον Βρετανό να τον καθυστερεί.

13ος γύρος: Νέος ταχύτερος γύρος για τον Μάσα με 1:21.266!

13ος γύρος: Ο Φισικέλα πέρασε τον Κοβαλάινεν για την πέμτπη θέση.

12ος: Ταχύτερος γύρος από τον Μάσα με 1:21.450

12ος γύρος: Στην ένατη θέση ο Μάσα που πέρασε τον Τρούλι και έχει μπροστά του τον Ραλφ Σουμάχερ με την έτερη Toyota.

* Δέκα γύροι απομένουν για τα πρώτα Pit stop.

10ος γύρος: Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων για τον Ουέμπερ που μπαίνει στα pit.

9ος γύρος: Ταχύτερος γύρος από τον Ραϊκόνεν που πλησιάζει τον Χάμιλτον.

8ος γύρος: Ο Μάσα απαλάχθηκε και από τον Κούλθαρντ πολύ γρήγορα, Στην δέκατη θέση ο Βραζιλιάνος.

8ος γύρος: Νέος ταχύτερος γύρος από τον Χάμιλτον με 1:21.845.

7ος γύρος: Λάθος από τον Ρόσμπεργκ και οι Κούλθαρντ -Μάσα θα το εκμεταλευθούν παίρνοντας την 11η και 12η θέση αντίστοιχα.

6ος γύρος: Μάχη για την ενδέκατη θέση μεταξύ του Κούλθαρντ και του Ρόσμπεργκ

5ος γύρος: Ακόμα μία κερδισμένη θέση για τον Μάσα (13ος) που γυρνάει στο 1:23... χάνοντας την επαφή με τον κορυφή.

4ος γύρος: 14ος ο Μάσα που περνάει εύκολα τους πιο αργούς οδηγούς. 1:21.898 από τον Χάμιλτον που πατάει το γκάζι με τον Ραϊκόνεν πίσω του.

3ος γύρος: Άμεση απάντηση από τον Βρετανό που κατεβάζει στο 1:22.032

2ος γύρος: Ταχύτερος γύρος από τον Ραϊκόνεν που πιέζει τον Χάμιλτον.

1ος γύρος: Χωρίς αλλαγές στην κορυφή με τους Χάμιλτον, Ραϊκόνεν, Αλόνσο, Κούμπιτσα, Κοβαλάινεν. Ο Μάσα έφτασε στην 16η θέση προσπερνόντας γρήγορα 6 οδηγούς.

* Χωρίς αλλαγές μετά την εκκίνηση με τον Ραϊκόνεν να προσπαθεί αλλά ο Χάμιλτον να κρατάει με σχετική ευκολία την θέση του.

* Πρόβλημα για τον Φελίπε Μάσα αμέσως μετά τον γύρο σχηματισμού. Ο Βραζιλιάνος θα ξεκινήσει από τα Pit.

* Με πιο μαλακή γόμα η Ferrari από την Mcalaren.

* Πρόβλημα της τελευταίας στιγμής για τον Τακούμα Σάτο που θα ξεκινήσει από τα pit















































































































































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ