Φερστάπεν: "Δεν μπορείς να με αγνοήσεις, καταλαβαίνω ότι με ήθελε η Mercedes"
Ο Μαξ Φερστάπεν επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της Mercedes αλλά αρνήθηκε ότι θα φύγει από τη Red Bull το 2025, λέγοντας πως "δεν σκέφτομαι αυτή τη στιγμή ότι θα μπορούσα να οδηγώ κάπου αλλού" - την ώρα που ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ λέει πως "ο Μαξ θα μείνει μαζί μας 100 τοις εκατό".
Την ώρα που ο Κρίστιαν Χόρνερ δήλωνε -στο περιθώριο του GP Ιαπωνίας- “100% σίγουρος” ότι ο Μαξ Φερστάπεν θα μείνει στη Red Bull Racing για το 2025 και τις επόμενες χρονιές, ο Ολλανδός τρις πρωταθλητής της F1 παραδέχθηκε το ενδιαφέρον της Mercedes για τις υπηρεσίες του για τη θέση που θα αφήσει ο Λιούις Χάμιλτον φεύγοντας για τη Ferrari το '25.
Το εντελώς παράλογο ενδεχόμενο της αποχώρησης του Φερστάπεν από την ομάδα με το κορυφαίο μονοθέσιο της Formula 1 αυτή τη στιγμή, άρχισε να μοιάζει λιγότερο παράλογο λόγω του “πολιτικού πολέμου” που ξέσπασε και έμοιαζε ανεξέλεγκτος στη Red Bull, ανάμεσα στο “στρατόπεδο” του Ταϊλανδού μεγαλομετόχου Σαλέρμ Γιουβίντια και των Αυστριακών συνιδιοκτητών της εταιρείας.
Η κρίση στα ενδότερα του Μίλτον Κινς είναι τόσο βαθιά, που πλήθος αξιόπιστων δημοσιευμάτων αναφέρουν ότι μπορεί να οδηγήσει στην έξοδο από την ομάδα και τον Μαξ Φερστάπεν - ο οποίος έχει ξεκάθαρα συνταχθεί στο πλευρών των Αυστριακών και του Χέλμουτ Μάρκο.
Επίσης, ο αστέρας σχεδιαστής της ομάδας, Άντριαν Νιούι, φέρεται να έχει προχωρημένες επαφές με τη Ferrari, και επίσης να έχει δεχθεί την αστρονομική προσφορά των 100 εκατομμυρίων δολαρίων για 4 χρόνια από την Aston Martin F1. Αν και η τελευταία το αρνήθηκε δημοσίως.
“Είμαστε απόλυτα ήρεμοι και σίγουροι ότι ο Μαξ θα μείνει μαζί μας” δήλωσε ο Χόρνερ μιλώντας στο δίκτυο Sky Italia, στη Σουζούκα. Και συνέχισε αναφέροντας ότι η πιθανότητα να μείνει ο Ολλανδός στο Μίλτον Κινς το 2025 είναι 100 τοις εκατό.
Παρόλα αυτά, ο Φερστάπεν επιβεβαίωσε τα δημοσιεύματα περί προσέγγισής του από τον Τότο Βολφ. Ο Αυστριακός διοικητής της Mercedes F1 έχει επιβεβαιώσει επίσης ότι θα περιμένει τις αποφάσεις του Μαξ για να κλείσει το οδηγικό δίδυμο της ομάδας για το 2025, και ότι ο Ολλανδός είναι η πρώτη του προτεραιότητα.
“Καταλαβαίνω γιατί το κάνει”, είπε ο Φερστάπεν για τον Βολφ, μιλώντας στην εφημερίδα De Limburger. “Δεν μπορείς να με αγνοήσεις. Με θέλουν σε αυτό το αυτοκίνητο, το καταλαβαίνω. Βεβαίως, πριν από λίγα χρόνια υπήρξε κάποια παραπάνω ένταση ανάμεσα σε εμάς και στη Mercedes, αλλά όλα αυτά συγχωρούνται και ξεχνιούνται.
Αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές. Αλλά δεν σημαίνει ότι σκέφτομαι πως θα έπρεπε να οδηγών κάπου αλλού αυτή τη στιγμή. Επιπλέον, η Mercedes δεν έχει το ταχύτερο αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή. Αυτό είναι της Red Bull”, συνέχισε ο Ολλανδός.
Παρότι φαίνεται προς τα έξω να υπάρχει μια σχετική νηνεμία, πάντως, η κρίση στη Red Bull συνεχίζεται καθώς μαίνεται η διαμάχη για τον έλεγχο της εταιρείας. Στην οποία ο Κρίστιαν Χόρνερ φέρεται να φιλοδοξεί να αναλάβει το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου της Red Bull στο σύνολό της, και να αποκτήσει μερίδιο της Red Bull Racing.
Τα τελευταία δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο εξωτερικός δικηγόρος που ερεύνησε την υπόθεση Χόρνερ, σχετικά με τις καταγγελίες γυναίκας υπαλλήλου της RBR για απρεπή συμπεριφορά του Βρετανού εναντίον της, διατηρεί δεσμούς με τους Ταϊλανδούς μετόχους της εταιρείας.
Κι έτσι μπαίνει άλλη μια σκανδαλώδης παράμετρος στην υπόθεση, σε μια ιστορία που δεν έχει λήψει και αναμένεται να αρχίσουμε να βλέπουμε τις επιπτώσεις της μακροχρόνια, αν δεν επέλθει ικανοποιητικός συμβιβασμός μεταξύ των δύο πλευρών. Ειδικά αν ο Νιούι υποκύψει στις πιέσεις της Ferrari ή, όπως αναφέρουν οι αξιόπιστες πηγές, της Aston.
Πάντως, ο διευθυντής της Aston Μάικ Κρακ αρνήθηκε ότι υπήρξε πρόταση της ομάδας του στον Νιούι, συνεχίζοντας πως “έχουμε μια πολύ ισχυρή τεχνική ομάδα με τον Νταν [Φάλοους, τεχνικό διευθυντή], τον Τομ [ΜακΚάλοου], τον Λούκα [Φουρμπάτο] και τελευταία και με τον Μπομπ Μπελ. Και είμαστε πολύ χαρούμενοι με ό,τι έχουμε αυτή τη στιγμή”.
Στην ίδια ερώτηση ο αστέρας οδηγός της ομάδας του Σίλβερστοουν, Φερνάντο Αλόνσο, απάντησε πως “είμαι αφοσιωμένος αποκλειστικά και μόνο στην οδήγηση”.