X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ferrari: "Στη Τζέντα θα είναι μια διαφορετική ιστορία"

Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari Φρεντ Βασέρ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο σχεδιασμός και η διαφορετική άσφαλτος του σιρκουί της Τζέντα -στο 2ο GP της φετινής Formula 1 (7-9/03)- θα δώσουν περισσότερες πιθανότητες στη Ferrari να πλησιάσει τη Red Bull, όπως άφησε να εννοηθεί ο Φρεντ Βασέρ, έπειτα από το GP του Μπαχρέιν σε μια πίστα που ταίριαζε ιδιαίτερα στη RB20 του Μαξ Φερστάπεν.

Η ανάλυση των δεδομένων του εναρκτήριου φετινού GP, στο Μπαχρέιν, έδειξε ότι σε ρυθμό αγώνα η Ferrari SF-24 ήταν τρία δέκατα πιο αργή από τη Red Bull RB20, καθώς και ότι η McLaren υστερούσε κατά 6 δέκατα στο γύρο και οι Mercedes, Aston Martin κατά 0,7’’.

Ο Κάρλος Σάινθ αποκάλυψε μετά το τέλος του αγώνα του Σακίρ ένα τεράστιο πλεονέκτημα της Red Bull RB20, που είχε να κάνει με τη εντυπωσιακή διαχείριση των μαλακών ελαστικών, όμως ο Ισπανός είπε ότι το πλεονέκτημα αυτό της πρωταθλήτριας μπορεί να είναι μικρότερο σε άλλες πίστες, όπου η φθορά της γόμας δεν θα είναι τόσο έντονη.

Η Ferrari έδειξε να είναι ξεκάθαρα η δεύτερη δύναμη της Formula 1 αυτή τη στιγμή, με την 3η θέση του Κάρλος Σάινθ και την 4η (έπειτα από προβλήματα στα φρένα) του Σαρλ Λεκλέρ, όμως ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ “βλέπει το ποτήρι μισο-γεμάτο”.

Σε όλο το τριήμερο αποδώσαμε καλά στον έναν γρήγορο γύρο” είπε ο Γάλλος διοικητής της Scuderia. Ωστόσο, πρέπει να προοδεύσουμε από άποψη ρυθμού αγώνα αν θέλουμε να ανταγωνιστούμε τη Red Bull. Με δεδομένα αυτά, θεωρώ αυτό τον αγώνα ένα καλό σημείο αφετηρίας, καθώς η διαφορά μας σε σχέση με πέρσι την ίδια εποχή μειώθηκε.

Θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε την SF-24 και είμαι αισιόδοξος ότι θα μαχόμαστε συχνά για την πρώτη θέση. Η Τζέντα θα είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Από άποψη σχεδιασμού [της πίστας] και ασφάλτου, έχει λίγες ομοιότητες με το Σακίρ.

Παρόλα αυτά, θα αποκτήσουμε καλύτερη κατανόηση της κατάστασης μετά τη Μελβούρνη (σ.σ.: τον 3ο αγώνα της χρονιάς). Όμως πριν από έναν χρόνο ήμασταν 1,0 δευτερόλεπτο πίσω από τη Red Bull, και τώρα το μειώσαμε στο μισό. Δεν είναι αρκετό, φυσικά, είμαστε ακόμα πίσω, αλλά η 3η και 4η θέση στο πρώτο τριήμερο της χρονιάς δεν είναι σε καμία περίπτωση καταστροφή”, κατέληξε ο Φρεντ Βασέρ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 SCUDERIA FERRARI ΦΡΕΝΤ ΒΑΣΕΡ GP ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ