X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Δεν είμαστε οι ταχύτεροι και έχουμε δουλειά να κάνουμε"

NORTHAMPTON, ENGLAND - JULY 07: Second placed Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing attends the press conference after the F1 Grand Prix of Great Britain at Silverstone Circuit on July 07, 2024 in Northampton, England. BRYN LENNON / GETTY IMAGES / RED BULL CONTENT POOL

Ο Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι η Red Bull B20 ήταν “απλώς πολύ αργή” στο GP Βρετανίας, και ότι περίμενε ότι θα είχε τερματίσει στην 5η ή 6η θέση αν δεν έκανε τις άρτιες στρατηγικές επιλογές και στα δύο πιτ-στοπς του αγώνα του Σίλβερστοουν.

Ο τρις πρωταθλητής της F1 μπήκε νωρίτερα από όλους τους πρωτοπόρους (μαζί με τον Κάρλος Σάινθ) για να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής στον χθεσινό αγγλικό αγώνα, 12ο του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.

Και έπειτα, όταν η πίστα άρχισε να στεγνώνει, τη σωστή στιγμή πέρασε ξανά στα σλικς, και μάλιστα στη σκληρή γόμα που του έδωσε αβαντάζ σε σχέση με τη McLaren του Λάντο Νόρις που είχε διαλέξει -λανθασμένα, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων- τη μαλακή.

Παρόλα αυτά, μέχρι το δεύτερο πιτ-στοπ και την εμπνευσμένη επιλογή της σκληρής γόμας, ο Μαξ Φερστάπεν πίστευε ότι η RB20 ήταν τόσο αργή που δεν θα μπορούσε να διεκδικούσε μια θέση στο βάθρο του Σίλβερστοουν.

Απλώς δεν είχαμε την ταχύτητα σήμερα” είπε ο Ολλανδός στο τέλος του αγώνα. “Σταθερά έχανα έδαφος στην αρχή, όταν είχε σημασία, οπότε δεν φαινόταν σπουδαία τα πράγματα. Κάποια στιγμή σκεφτόμουν αν θα τερματίζαμε στην πέμπτη ή στην έκτη θέση.

Αλλά ναι, πήραμε τις σωστές αποφάσεις - από τα σλικς αμέσως περάσαμε στα ενδιάμεσα βρόχινα, και μετά το αντίθετο- και νομίζω και τις δύο φορές στο σωστό γύρο. Ζήτησα από την ομάδα να περάσουμε στα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά [στο πρώτο πιτ-στοπ] και αυτό ήταν καλό, αλλά ήμασταν πολύ αργοί, τα ελαστικά υπερθερμάνθηκαν, αλλά ήταν σωστή η απόφαση να γυρίσουμε στα σλικς ξανά [στο δεύτερο πιτ-στοπ].

Η ομάδα έβαλε τη σκληρή γόμα, κι αυτή ήταν καλή για μένα. Αν είχαμε βάλει τη μαλακή, νομίζω ότι θα είχα πέσει πολύ πιο πίσω. Το να τερματίσουμε δεύτεροι με ένα γενικώς αργό αυτοκίνητο, και με τις σωστές επιλογές που κάναμε, ήταν το μέγιστο για εμάς”.

Ο 26χρονος κατέληξε: “Τερματίσαμε δεύτεροι σήμερα, οπότε θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα. Είμαστε στο βάθρο και είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό. Αν δείτε ένα τυπικό stint, οι άλλοι ήταν πολύ ταχύτεροι και χάθηκαν μπροστά.

Η McLaren διάλεξε απλώς τα λάθος ελαστικά [στο δεύτερο πιτ-στοπ] κι αν ο Νόρις είχε βάλει τη μέση γόμα δεν θα είχα ελπίδα. Έχουμε δουλειά να κάνουμε, διότι δεν είμαστε οι ταχύτεροι αυτή τη στιγμή”.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ RED BULL RB20 RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ