X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Δεν ήταν εύκολο να προγραμματίσεις έξυπνα κόλπα, αλλά τα καταφέραμε"

Ο Μαξ Φερστάπεν μετά τη νίκη του στη Τζέντα | 27 Μαρτίου 2022 RED BULL CONTENT POOL

Ο Μαξ Φερστάπεν εξήγησε ότι ήταν μια νίκη τακτικής αυτή που πέτυχε έναντι του Σαρλ Λεκλέρ στο GP Σαουδικής Αραβίας, και είπε ότι η σεζόν του "πήρε μπροστά" μετά την εγκατάλειψη στο Μπαχρέιν.

Η τακτική του Μαξ Φερστάπεν που του χάρισε τη νίκη στη Τζέντα επικεντρώθηκε σε δύο τομείς. Ο πρώτος ήταν διαφύλαξη των σκληρών ελαστικών του σχεδόν για 30 γύρους μετά το ταυτόχρονο πιτ-στοπ του με τον αντίπαλό του Σαρλ Λεκλέρ στον 16ο γύρο, ώστε να κάνει την επίθεσή του στους τελευταίους 10 γύρους.

Ο δεύτερος ήταν τα παιχνίδια με το DRS πριν την τελευταία στροφή της πίστας. Στο σημείο αυτό βρίσκεται το σημείο εντοπισμού του DRS, που δίνει σε όποιον οδηγό είναι λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον μπροστινό του το πλεονέκτημα της ανοικτής πτέρυγας στην ευθεία - ένα πλεονέκτημα που ειδικά στη Τζέντα είναι τεράστιο.

Στον 42ο γύρο ο Λεκλέρ σχεδόν παραχώρησε την πρωτοπορία στον Φερστάπεν πριν την τελευταία στροφή, ώστε να έχει ο Μονεγάσκος το μεγάλο πλεονέκτημα του DRS στη μεγάλη ευθεία. Έτσι και έγινε, και ο Λεκλέρ σύντομα ανέκτησε την πρωτοπορία. Ο Φερστάπεν κατάλαβε ότι έπρεπε να το χειριστεί πιο έξυπνα την επόμενη φορά - αλλά όταν προσπάθησε να κάνει το ίδιο, δύο γύρους αργότερα στο ίδιο σημείο, μπλόκαρε τα φρένα του προσπαθώντας να αφήσει τον Λεκλέρ να περάσει.

Είναι ένας εντελώς παράδοξος τρόπος να μάχονται δύο οδηγοί για τη νίκη. Με τον ίδιο τρόπο και για τον ίδιο λόγο είχε φρενάρει πέρσι στη Τζέντα ο Φερστάπεν, προκαλώντας την πρόσκρουση του Χάμιλτον (που επίσης δεν ήθελε να περάσει) στην ουρά της Red Bull. Τελικά, απόψε, ο Φερστάπεν κατάφερε να περάσει στον 47ο γύρο και να κρατήσει τη διαφορά ακόμα και με το DRS του Λεκλέρ.

"Δεν ήταν εύκολο να προγραμματίσεις έξυπνα κόλπα στην τελευταία στροφή, αλλά τελικά κατάφερα να περάσω. Και πάλι όμως ο Λεκλέρ ήταν σταθερά μέσα στη ζώνη DRS", είπε ο Ολλανδός. "Φαίνεται πως αν πλησιάσεις αρκετά κοντά, αν φτάσεις περίπου στο μισό δευτερόλεπτο, μπορείς να έχεις μια καλή έξοδο. Και αυτό το κάνει δυσκολότερο να επιχειρήσεις την προσπέραση, ας πούμε στην τελευταία στροφή σε σχέση με πέρσι, είναι πιο δύσκολο να προγραμματίσεις την προσπέραση που θα κάνεις".

Πέραν αυτού, ο Φερστάπεν έπαιξε άρτια και το παιχνίδι της αναμονής με τη διαχείριση των ελαστικών, ακολουθώντας τον Λεκλέρ από κοντά για 30 γύρους: "Είναι πολύ γρήγορη η Ferrari στις στροφές, εμείς είμαστε στις ευθείες, αλλά τα ελαστικά φθείρονταν πολύ γρήγορα εδώ. Στο τέλος είδαμε ότι είχαμε λίγη περισσότερη ταχύτητα και προσπάθησα να προσπεράσω", είπε ο πρωταθλητής.

Και κατέληξε: "Ήταν αληθινά δύσκολος, αλλά καλός αγώνας. Μαχόμαστε στην κορυφή και μόλις ξεκινήσαμε να παίζουμε το παιχνίδι της αναμονής. Ήταν δύσκολο, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που βάλαμε μπροστά τη χρονιά μας".

Ο διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ, είπε σχετικά: "Ήταν πολύ υπομονετικός αγώνας από τον Μαξ. Προστάτευσε τα ελαστικά μέχρι το τέλος και μετά από αυτό το τελευταίο όχημα ασφαλείας εξαπέλυσε την επίθεσή του. Η Ferrari έχει σπουδαίο αυτοκίνητο και σπουδαίους οδηγούς. Ήταν πολύ σκληρή η μάχη σήμερα, κι αν κάτι τέτοιο μας περιμένει για την υπόλοιπη σεζόν, θα είναι κάτι επικό".

Ο Βρετανός αναφέρθηκε και στον μεγάλο άτυχο της ημέρας, Σέρχιο Πέρεζ, που έχασε μια πιθανή νίκη επειδή μπήκε στα πιτς ελάχιστα πριν το ατύχημα του Νίκολας Λατίφι που έβγαλε στην πίστα το όχημα ασφαλείας. Ο Πέρεζ, είπε ο Χόρνερ, "οδήγησε υπέροχα όλο το τριήμερο. Θα αντλήσει πολλή αυτοπεποίθηση από αυτό. Πήρε την πολ ποζίσιον, έλεγξε τον αγώνα, και απλά ήταν άτυχος με το όχημα ασφαλείας, αλλά αυτά ενίοτε συμβαίνουν".

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ RED BULL FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ