FORMULA 1

Φερστάπεν: "Δεν θα είναι έτσι τα πράγματα και στην Τζέντα"

Φερστάπεν: "Δεν θα είναι έτσι τα πράγματα και στην Τζέντα"
RED BULL CONTENT POOL

Οι λόγοι για τους οποίους ο Μαξ Φερστάπεν δεν πιστεύει ότι θα έχει την ίδια διαφορά -κυρίως- από τη Ferrari στο επόμενο GP, της Σαουδικής Αραβίας (17-19 Μαρτίου), μετά το θριαμβευτικό του "περίπατο" στο εναρκτήριο φετινό GP του Μπαχρέιν.

Ο πρωταθλητής της Formula 1 εκτιμά ότι ειδικά η Ferrari θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστική στους δρόμους της Τζέντα, στο δεύτερο GP της φετινής σεζόν, λόγω των πολύ διαφορετικών προδιαγραφών του σιρκουί της Σαουδικής Αραβίας σε σχέση με την πίστα του Μπαχρέιν - που ταίριαζε στα χαρακτηριστικά της Red Bull RB19 και όχι στης Ferrari SF-23.

Τα λόγια του Ολλανδού έρχονται σε σύμπνοια με όσα υποστηρίζει η Scuderia, ότι το μονοθέσιό της SF-23 δεν υστερεί σε ταχύτητα όσο φάνηκε στο Σακίρ, και ότι η έλλειψη ανταγωνιστικότητάς του ήταν αποτέλεσμα κυρίως της ρύθμισης του cavallino στις μη ταιριαστές για αυτό προδιαγραφές του πρώτου αγώνα της χρονιάς.

Κι αλήθεια είναι ότι το Σακίρ και η Τζέντα είναι δύο πολύ διαφορετικά σιρκουί: το πρώτο δίνει έμφαση στην ταχύτητα στις πιο αργές στροφές και στη διαχειριση των ελαστικών, στα οποία η RB19 καταφανέστατα πλεονεκτεί.

Αντιθέτως, η Τζέντα έχει μεγάλες και γρήγορες στροφές, που θα ευνοήσουν την ανωτερότητα ισχύος του κινητήρα της Ferrari και την υψηλότερή της τελική ταχύτητα (σε αντίθεση με πέρσι). Και επιπλέον, η άσφαλτος στους δρόμους της αραβικής πόλης δεν έχει επουδενί την τραχύτητα της ασφάλτου της πίστας του Σακίρ, που σημαίνει ότι η ανωτερότητα της RB19 (αλλά και της Aston Marton AMR23) στη διαχείριση των ελαστικών θα έχει πολύ μικρότερη επίδραση στη Τζέντα. Θα είναι πολύ μικρότερο, δηλαδή, το μειονέκτημα της Ferrari στον τομέα αυτόν.

Φερστάπεν: "Δεν θα είναι έτσι τα πράγματα και στην Τζέντα"
RED BULL CONTENT POOL

Ενδεικτικό είναι ότι ο Φερστάπεν, στον αγώνα του Μπαχρέιν, έκανε το πρώτο του πιτ-στοπ έναν γύρο αργότερα από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, παρότι ο Ολλανδός εκκινούσε με ελαφρώς χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα και ο Μονεγάσκος με φρέσκο σετ του ίδιου τύπου ελαστικών. Και παρόλα αυτά χανόταν στον ορίζοντα με καταιγιστικό ρυθμό.

"Η πίστα της Σαουδικής Αραβίας είναι αρκετά διαφορετική από του Μπαχρέιν", εξήγησε ο Φερστάπεν. "Έχει περισσότερες ευθείες και γρήγορες στροφές, και φθείρει πολύ λιγότερο τα ελαστικά. Και πιστεύω ότι στο Μπαχρέιν ήμασταν ιδιαίτερα καλοί στο θέμα των ελαστικών. Οπότε, πιστεύω ότι στις συνθήκες του αγώνα οι διαφορές θα είναι μικρότερες στη Τζέντα.

Θα είναι αρκετά διαφορετικά τα πράγματα εκεί. Το αυτοκίνητό μας δείχνει αρκετά δυνατό σε τελική ταχύτητα, αλλά πιστεύω ότι η Ferrari ειναι αρκετά γρήγορη στις ευθείες, όπως της Τζέντα. Ο χρόνος θα δείξει, είναι δύσκολο να προβλέψουμε. Έχουμε οδηγήσει αυτά τα μονοθέσια μόνο στο Μπαχρέιν", κατέληξε ο πρωταθλητής.

Με την άποψή του συμφωνεί και ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο: "Δεν θα με πείραζε να ήταν μια βαρετή χρονιά, αλλά δεν πιστεύω ότι θα είναι. Ήταν μόνο ένας αγώνας, και ένας ιδιαίτερος αγώνας λόγω της ασφάλτου. Όλοι οι αγώνες είναι διαφορετικοί. Η πίστα της Τζέντα είναι πολύ πιο γρήγορη, για παράδειγμα, και οι άλλες ομάδες θα εξελίξουν επίσης τα αυτοκίνητά τους. Δεν κοιμούνται", τόνισε ο Αυστριακός.

Φερστάπεν: "Δεν θα είναι έτσι τα πράγματα και στην Τζέντα"
RED BULL CONTENT POOL

Και συνέχισε: "Προς το παρόν, πιστεύω ότι η Ferrari διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα. Αλλά τι καλό κάνει να έχεις τον ισχυρότερο κινητήρα, αν δεν είναι αξιόπιστος; Αλλά ναι, η τελική ταχύτητα είναι όπως είναι, και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε. Πρέπει να δούμε και τι θα συμβεί σε πίστες όπως η Μόντσα".

Αντίστοιχα, ο διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ, θέλησε να αποτινάξει τον ισχυρισμό του Τζορτζ Ράσελ της Mercedes ότι η Red Bull θα κερδίσει φέτος, έναν προς έναν, όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος: "Είναι ένας μαραθώνιος οι 23 αγώνες, και προϋποθέτει να έχεις σταθερή απόδοση σε όλο το πρωτάθλημα", είπε ο Βρετανός.

"Κάναμε μια σπουδαία αρχή [στο Μπαχρέιν] αλλά περιμένουμε απολύτως ότι οι αντίπαλοί μας θα επανέλθουν δυναμικά στους επόμενους αγώνες. Μόλις πάμε σε δύο ή τρείς πίστες, θα αποκτήσουμε μια πολύ καλύτερη εικόνα για τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του αυτοκινήτου μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό", κατέληξε ο Βρετανός.

TAGS FORMULA 1 F1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ