Φερστάπεν: "Δύσκολο για εμάς το Μονακό, αναμφίβολα κλείνουν οι διαφορές στην κορυφή"
Ο Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι οι McLaren και Ferrari σφίγγουν τον κλοιό στον ίδιο και τη Red Bull Racing με τις πρόσφατες αναβαθμίσεις των μονοθεσίων τους, εξήγησε τους λόγους για τους οποίους η RB20 δεν ταιριάζει τόσο στο Μονακό, και παραδέχθηκε ότι η RBR δεν απέδωσε ως ομάδα στο 100% στους τελευταίους αγώνες.
Ο επικεφαλής της βαθμολογίας της Formula 1 Μαξ Φερστάπεν θεωρεί ότι το στενό και αργό σιρκουί του Μονακό, που φιλοξενεί αυτό το τριήμερο τον 8ο φετινό αγώνα του σπορ, “δεν είναι και το καλύτερο για εμάς”, και παράλληλα αναγνωρίζει την πίεση από τις βελτιώσεις της McLaren και της Ferrari στους δύο τελευταίους αγώνες.
Στην προσπάθειά του για την κατάκτηση της 8ης φετινής του πολ ποζίσιον και της 6ης φετινής του νίκης το προσεχές Σαββατοκύριακο, ο Ολλανδός είπε ότι η Red Bull Racing θα πρέπει να αποδώσει στο Μονακό στο υψηλότερο επίπεδο - κάτι που παραδέχθηκε ότι δεν ίσχυε στα τελευταία GP της F1.
“Βλέποντας το σχεδιασμό της πίστας, πιθανότατα αυτό το σιρκουί δεν θα είναι και το καλύτερο για εμάς διότι το αυτοκίνητό μας συνήθως πασχίζει στο πέρασμα από τα κερμπς και τις ανωμαλίες του δρόμου”, είπε ο 26χρονος τρις πρωταθλητής.
“Το δουλέψαμε λίγο σε σχέση με πέρσι. Μέχρι στιγμής στις περισσότερες πίστες που έχουμε πάει η απόδοσή μας στις στροφές χαμηλής ταχύτητας έχει βελτιωθεί λίγο, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό θα είναι και τόσο εύκολο τριήμερο.
Στο Μονακό τα πράγματα δεν εξελίσσονται πάντα με ευθύ τρόπο, ακόμα κι όταν υποτίθεται ότι έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο. Το Μονακό είναι μια πίστα όπου είναι δύσκολο να κάνεις τα πάντα να δουλέψουν, για να κάνεις τα ελαστικά να δουλέψουν στον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης, στον αγώνα βγαίνουν οι κόκκινες σημαίες, πάντα υπάρχουν πολλοί περισπασμοί.
Πολλά μπορούν να πάνε καλά, αλλά επίσης πολλά μπορούν να πάνε και άσχημα. Πρέπει απλά να είμαστε σε ετοιμότητα. Φυσικά, στην Ίμολα [το τριήμερο] ξεκίνησε πολύ άσχημα, και καταφέραμε να αναστρέψουμε την κατάσταση. Δεν θα ήθελα άλλο τριήμερο σαν αυτό, είναι πολύ αγχωτικό και καθόλου ωραίο!”, πρόσθεσε ο Φερστάπεν.
Και σχετικά με τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από τις McLaren και Ferrari, είπε: “Τα τελευταία χρόνια, η Ferrari ήταν πολύ, πολύ δυνατή εδώ. Κι η McLaren στους δύο τελευταίους αγώνες έχει ανεβάσει πολύ την απόδοσή της. Μετά το Μαϊάμι, ήταν ξεκάθαρο ότι οδεύοντας στην Ίμολα ότι η διαφορά μεταξύ των ομάδων έχει κλείσει λίγο, αν και στην Ίμολα δεν είχαμε και το πιο εύκολο τριήμερο. Αλλά σίγουρα και στο Μονακό το ίδιο ισχύει, έτσι κι αλλιώς.
Τώρα θα εξαρτηθούν όλα από το ποιος θα προσθέσει περισσότερη απόδοση στο αυτοκίνητό του, ποιος θα βρει το καλύτερο δυνατό στήσιμο. Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να είμαστε στα καλύτερά μας, στο 100%. Ξέρω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι πάντα μια ρεαλιστική πιθανότητα, αλλά πάντοτε προσπαθείς να φτάσεις σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο.
Ίσως στους τελευταίους αγώνες δεν λειτουργούσαμε έτσι [στο ανώτερο επίπεδο], αλλά σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο προσπαθούμε ξανά, να βρούμε το βέλτιστο δυνατό στήσιμο του αυτοκινήτου. Όμως, αναμφίβολα, μπορείς να δεις ότι κλείνουν οι διαφορές στην κορυφή”, κατέληξε ο Μαξ Φερστάπεν.