X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Φυσικά η Red Bull RB19 είχε αδυναμίες, τις δουλεύουμε για του χρόνου"

Ο Μαξ Φερστάπεν στο GP Λας Βέγκας 2023 RED BULL CONTENT POOL

Η Red Bull RB19 του 2023 ήταν το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο της ιστορίας της Formula 1, όμως ο Μαξ Φερστάπεν εξήγησε ότι είχε συγκεκριμένες αδυναμίες που η RBR θέλει να επιλύσει στην RB20 της επόμενης σεζόν. Βασέρ: "Ο Φερστάπεν θα κάνει λάθη όταν πιεστεί".

Ο Ολλανδός είπε, συγκεκριμένα, ότι η RB19 μειονεκτεί στις αργές στροφές σε σχέση με τα άλλα πρωταγωνιστικά μονοθέσια της Formula 1, καθώς και στις ιδιαίτερες συνθήκες των σιρκουί δρόμων. Ενδεικτική ήταν η μοναδική ήττα της ομάδας το 2023, στη Σιγκαπούρη, λόγω της επιφάνειας της ασφάλτου στο ασιατικό λιμάνι.

Συγκεκριμένα, εκείνο το τριήμερο τα “σαμαράκια” των δρόμων της Σιγκαπούρης ανάγκασαν τη RBR να ρυθμίσει την RB19 σε μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος, με αποτέλεσμα να μην αποδίδει τα μέγιστα η αεροδυναμική του μονοθεσίου του Άντριαν Νιούι.

Σε ερώτηση αν υπήρχαν αδυναμίες στη RB19, ο Φερστάπεν είπε “φυσικά και υπήρχαν. Δείτε το τριήμερό μας στη Σιγκαπούρη. Γενικώς, στα σιρκουί πόλης, νομίζω ότι πασχίζουμε λίγο περισσότερο, και το ίδιο επίσης συνέβη και στο Λας Βέγκας”.

Ο πρωταθλητής συνέχισε: “Οι στροφές χαμηλής ταχύτητας αναμφίβολα δεν είναι το πιο δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Τα σαμαράκια και τα κερμπς επίσης, οπότε αυτοί είναι τομείς στους οποίους μπορούμε να βελτιωθούμε.

Δουλεύουμε στο αυτοκίνητό μας για να το κάνουμε καλύτερο. Νομίζω ότι ξέρουμε τις αδυναμίες μας, και αυτές είναι που θα προσπαθήσουμε να δουλέψουμε, προσπαθώντας φυσικά να κάνουμε και τα δυνατά μας σημεία ακόμα πιο ισχυρά”, πρόσθεσε ο 25χρονος Ολλανδός, που έγινε στο Άμπου Ντάμπι με την 54η νίκη του ο τρίτος οδηγός της ιστορίας σε αριθμό νικών, πίσω από τους Λιούις Χάμιλτον (103) και Μίκαελ Σουμάχερ (91).

Βασέρ: “Ο Φερστάπεν θα κάνει λάθη, όταν πιεστεί”

Στο μεταξύ, ο διευθυντής της Scuderia Ferrari Φρεντ Βασέρ είπε ότι η αλάνθαστη οδηγική επίδειξη του 2023 από τον Μαξ Φερστάπεν δεν θα επαναληφθεί αν ο Ολλανδός πιεστεί περισσότερο από τον ανταγωνισμό -και δη από τη Ferrari- τη νέα χρονιά.

Ο Γάλλος είπε πως κανείς δεν αμφιβάλλει ότι [ο Φερστάπεν] είχε μια εξαιρετική σεζόν. Βρέθηκε σε μια μάχη με τον Τσέκο [Σέρτζιο Πέρεζ] στους 2-3 πρώτους αγώνες, και μετά ήταν σε άλλο πλανήτη. Ξεκάθαρα, δεν έκανε λάθη και όποτε δυσκολευόταν στις δοκιμές κατάταξης, όπως στη Τζέντα, ήταν ξεκάθαρα από μηχανικά προβλήματα. Αλλά μετά ήταν πάντα εκεί, πάντα είχε καλές εκκινήσεις, καμία επαφή.

Πιστεύω όμως ότι τον πλησιάζουμε. Δεν θα έλεγα ότι του ασκούμε πίεση, διότι δεν είναι αλήθεια, στο Άμπου Ντάμπι δεν βρισκόταν υπό πίεση αλλά είχε λίγη περισσότερη σε σχέση με το Ζάντβοορτ ή με άλλους αγώνες, όπου ‘πετούσε’. Το μόνο που μας αφορά, όμως, είναι πως -όπως όλοι- θα κάνει περισσότερα λάθη όταν βρεθεί υπό πίεση. Κανείς δεν το κατάφερε φέτος εκτός από εμάς στα τελευταία 2-3 GP, και στη Σιγκαπούρη με τον Κάρλος [Σάινθ]. Αλλά εκεί ο Φερστάπεν έκανε κάποια λάθη, ή η Red Bull έκανε κάποια λάθη από άποψη ρυθμίσεων”, κατέληξε ο Βασέρ.

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ