X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Η Ferrari είναι πολύ κοντά μας"

Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands gets ready during a practice for theFormula One Bahrain Grand Prix it in Sakhir, Bahrain, Friday, March 18, 2022. (AP Photo/Hassan Ammar) © 2022 HASSAN AMMAR / AP IMAGES

Ο Μαξ Φερστάπεν αναγνώρισε την ετοιμότητα της Ferrari να παρουσιαστεί ευθέως ανταγωνιστική τη φετινή σεζόν, με αφορμή την πολύ μικρή διαφορά από τη Red Bull Racing στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές.

Οι Μαξ Φερστάπεν και Κρίστιαν Χόρνερ εκφράζουν μεν διαφορετική άποψη για τη Ferrari -ο Ολλανδός λέει ότι είναι πολύ κοντά και ο δεύτερος ότι είναι ανώτερη από την RBR- αλλά συμφωνούν ότι η Scuderia έχει επιστρέψει στη μάχη της κορυφής της Formula 1.

Το άνοιγμα της αυλαίας του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 με τις ελεύθερες δοκιμές του GP του Μπαχρέιν δεν ήταν διαφορετικό από τις χειμερινές δοκιμές: η Ferrari ήταν και πάλι πρωταγωνίστρια - και στην προκειμένη περίπτωση ο Σαρλ Λεκλέρ πλησίασε στα 87 χιλιοστά του δευτερολέπτου τον Μαξ Φερστάπεν, που σημείωσε τον πρώτο χρόνο της ημέρας.

Παρότι οι ελεύθερες δοκιμές δεν ενδείκνυνται για ασφαλή συμπεράσματά σχετικά με τη δυναμικότητα κάθε ομάδας, διότι παραμένει άγνωστο το φορτίο καυσίμων και το mode του κινητήρα καθενός μονοθεσίου, οι δύο ηγέτες της RBR εκφράζουν πλέον με βεβαιότητα την άποψη ότι η Ferrari μπήκε φέτος στη μάχη των κορυφαίων ομάδων του σπορ.

"Μπορούμε να δούμε ότι η Ferrari πιέζει πολύ και είναι πολύ κοντά, αλλά αυτό είναι επίσης και πολύ συναρπαστικό" είπε ο Φερστάπεν. Και συμπλήρωσε επιβεβαιώνοντας ότι η RB18 του βρίσκεται σε ιδιαίτερη καλή κατάσταση:
"Τα πράγματα δείχνουν καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό μας. Μου έδωσε καλή αίσθηση. Δοκιμάσαμε ορισμένα πράγματα σε αυτό και όλα έδειξαν να δουλεύουν καλά".

Την ίδια ώρα, ο πρωταθλητής δεν πτοείται από τους φτωχούς χρόνους της Mercedes, παροτι η W13 ήταν από τα πιο αργά μονοθέσια στον μετρητή μέγιστης ταχύτητας της πίστας του Σακίρ. Ο Ολλανδός πιστεύει, βάσει αυτού του στοιχείου, ότι η περσινή μεγάλη του αντίπαλος δεν είχε το ισχυρότερο mode του κινητήρα της σήμερα.

"Πρέπει να περιμένουμε να δούμε τα modes του κινητήρα αύριο, από όλες τις ομάδες, για να διαπιστώσουμε πού βρισκόμαστε. Νομίζω ότι δεν είναι όλοι ακόμα σε προδιαγραφές κατατακτήριων, οπότε πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει αύριο, όταν όλοι θα ρυθμίσουν τους κινητήρες τους σε πλήρη ισχύ", είπε συγκεκριμένα.

Πίσω στη Ferrari, ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ δεν θεωρεί ότι η Scuderia είναι απλώς κοντά στη Red Bull, αλλά και ένα βήμα μπροστά της: «Πιστεύω ότι η Ferrari ήταν πολύ, πολύ γρήγορη. Μπορούσες να το δεις σήμερα και με τους δύο οδηγούς. Όλο το χειμώνα, όποτε έβγαιναν στην πίστα έδειχναν να είναι εντυπωσιακοί", είπε ο Βρετανός.

Και συνέχισε: "Δεν με απασχολεί και τόσο ποιοι θα είναι οι αντίπαλοί μας. Είναι σπουδαίο που ξαναβλέπουμε τη Ferrari να είναι ανταγωνιστική. Ήταν ένας κοιμώμενος γίγαντας τα τελευταία δύο χρόνια, και θα ερχόταν η στιγμή που θα έβαζαν τα πράγματα στη σειρά. Ξεκίνησαν πολύ νωρίς αυτό το πρόγραμμα και παρουσίασαν ένα σπουδαίο αυτοκίνητο. Κι είμαι πολύ χαρούμενος για τους δικούς μας ανθρώπους. Μετά την ένταση της περσινής χρονιάς, κατάφεραν να φτιάξουν ένα αξιόλογο αυτοκίνητο που μπορούμε να εξελίξουμε στη διάρκεια της σεζόν".

Την ίδια στιγμή, η φτωχή σημερινή απόδοση του Σέρχιο Πέρεθ μοιάζει αντιθετική με την αισιοδοξία του Φερστάπεν και της ομάδας για τη νέα RB18, αλλά ο Χόρνερ διευκρίνισε ότι η υστέρηση άνω του δευτερολέπτου του Μεξικανού από τον Μαξ οφείλεται στο γεγονός ότι δοκίμαζε ορισμένα διαφορετικά -αεροδυναμικά και μηχανικά- εξαρτήματα.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΜΠΑΧΡΕΙΝ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ